Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Perämettä gruising
Noppeli
Viestit: 4
Liittynyt: 04 Marras 2006 03:01
Paikkakunta: lohja

Viesti Kirjoittaja Perämettä gruising »

Vähän designiä että erottuu massasta.
Eli noin 15min homma ja tummaoptiikka etuvalo Comancheen tai miksei muihinkin.

http://s2.photobucket.com/albums/y26/Pe ... CN0624.jpg

http://s2.photobucket.com/albums/y26/Pe ... CN0621.jpg

http://s2.photobucket.com/albums/y26/Pe ... CN0620.jpg

Ja hommanahan aika helppo eli tarkkaa kättä ja mattamustaa.
Umpio aukesi ihan ruuvarilla vääntämällä klipsuistaan.
Sitten vaan kaikki valokuvioon vaikuttamaton peilipinta ja lasin ulkoreunat mitkä jäävät katteen sisään pensselillä mustaksi.
Myöskin polttimon muovipidikkeen maalasin.

Maalina käytin 1K automaalaukseen tarkoitettua massaväriä, kun en noista maaleista ole niin perillä ettei vaan kiehu.

Itse en ainakaan lähtisi teipillä rajaamaan ettei tule ikävää yllätystä poistaessa teippejä. :wink:

Kun joku kertois vielä miten noit linkkejä lyhennetään. :oops:
Tzorbas
4WD
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Kesä 2005 12:57
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

Cooleri kun se oiski niin yksinkertaista, siinä on ilmansaanti letku joka on auki.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Perämettä gruising
Noppeli
Viestit: 4
Liittynyt: 04 Marras 2006 03:01
Paikkakunta: lohja

Viesti Kirjoittaja Perämettä gruising »

Yhessä mopossa oli kerran vastaavaa vikaa.
Edellinen omistaja oli mennyt ilmeisesti vääntämään kohon neulaventtilin läppää ja ei siksi saanut tarpeeksi bensaa. Näissä kiinalaisissa kaikki on mahdollista.

Tarkoitatko reikää korkin vieressä. On meinaa vedenpoisto reikä eikä ole yhteydessä tankkiin. Vai onko siellä muitakin reikiä?

Kaverilla taas oli liian väljä korkki, kun sateella menee vesi sisälle tankkiin.
Tzorbas
4WD
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Kesä 2005 12:57
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

Bensanpintaa olen kyllä nostanut enkä laskenu, oli kyllä kammiossa vettä ehkä mullakin on liian väljä korkki.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
ep-613
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Maalis 2007 17:29

Viesti Kirjoittaja ep-613 »

Minulla oli myös samanlaisia bensan saanti ongelmia jotka poistuivat bensahanan porauksella tai toisissa malleissa ohituksella. Tästä on jo jonkin verran ollut juttua. Kyllähän se vieläkin imaisee pitempään kaasu pohjassa ajelun aikana suodattimen aika tyhjiin mutta ei ole enää loppunut niin kuin ennen porausta.
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Bensaletku näkyy muuten menevän aika littiin niissä jyrkemmissä mutkissa. Voiskohan ahdistaa siitä? Kunnon punosletkut vois olla syytä tuohon muutenkin vaihtaa, kun näkyy kiinankumi haurastuvan niin helposti.
Avatar
jarppi
2WD
Viestit: 31
Liittynyt: 10 Huhti 2007 19:58
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja jarppi »

Tzorbas kirjoitti:Bensanpintaa olen kyllä nostanut enkä laskenu, oli kyllä kammiossa vettä ehkä mullakin on liian väljä korkki.
mullakin oli sama onglma että sammuili vähän väliä.
ei muutakuin pensahana pois ja letkua reilusti pois turhan monta mutkaa :evil: sitten ostin isomman suodattimen väliin,ei ole enää ollut mitään ongelmaa sen suhteen.
http://kuvablogi.com/blog/6220/4/
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Naapurimaan maahantuojalla on näköjään "BadBoy" versio tavallisen lisäksi:
http://www.megagroup.se/motor/artickle.php?id=29

Eksyin sivuille valmistajan, eli Bashanin sivujen kautta. Linkki oli siinä Keskisen tietojen vieressä...
Paremmin ruotsia osaavat vois tutkia mitä speciaalia tuossa nyt sitten on, ja löytyykö mistään parempia kuvia. Jalkaverkot ja kahvalämppärit ainakin lienee värityksen lisäksi. Vanteet näyttäisi kromatuilta?
Onkohan noi jotain swedujen itse tekemiä tuunauksia, vai mahtaako tulla oikein tehtaalta asti? (Jos osaisin paremmin ruotsia, niin soittaisin tuonne Megagroupille...)

Saakos tämän faq:n jotenkin suomennettua? :wink:
http://www.megagroup.se/motor/badboyfaq.htm
der_alte
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 27 Touko 2007 20:40
Paikkakunta: lohja

ei mullekkaan avaudu ruotsi mut

Viesti Kirjoittaja der_alte »

vanteet näyttäis samalta ku kiinassa on joissain malleissa valmiina,yrittäny selvitellä mistä niit sais ostella irrallisina.eli alut kai on kysymykses.kai joku ruotsin taitoinen tarkentaa vielä.
Jetman
3WD
Viestit: 60
Liittynyt: 06 Heinä 2007 07:48
Paikkakunta: e-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Jetman »

Huonon ruotsin myös omaavana, sisältää ilmeisesti "tehoputken" + 4-6 hp..
Avatar
usa
6WD
Viestit: 470
Liittynyt: 20 Helmi 2007 11:13
Mönkijä:: ac 650 v2
Paikkakunta: fin

Viesti Kirjoittaja usa »

siinä oli eniten kysytyt kymysykset vastauksineen... ja strypning tarakoittaa tässä tapauksessa kuristuksia ja niiden poisto pitäisi tuoda 4-6 hummaa lisää :wink:
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Re: ei mullekkaan avaudu ruotsi mut

Viesti Kirjoittaja PK »

der_alte kirjoitti:vanteet näyttäis samalta ku kiinassa on joissain malleissa valmiina,yrittäny selvitellä mistä niit sais ostella irrallisina.eli alut kai on kysymykses.kai joku ruotsin taitoinen tarkentaa vielä.
Kaipa ne niitä vanteita ja renkaita tuolta Ruotsistakin vois lähettää?
http://www.megagroup.se/motor/styling.htm

Tuola on hinnat ja muuta tietoa. Suoraan vanteet eivät sovi, vaan pulttijako muutetaan 156 milliin adaptereilla. Ja jos oikein ymmärsin, niin takavanteet on 9" eikä 10", kuten alkuperäiset. Taitavat olla sen 300cc Crossin vanteet. Siinä on ainakin edessä iso pulttijako ja 9" takavanne. Myös koot täsmäävät.
http://www.tuontitukku.info/product_details.php?p=351

17 ratas 23€ (Suomessa n.5€!)
Äänenvaimenin, specerit, rattaat, vilkut, käsisuojat(?) yhteensä 272€
Renkaat ja aluvanteet 426€ (ei ihan paha...)
Spacerit ed. 147,40€
Käsisuojat 43€
Vilkut 38€

Kurssina 1€=9,1577sek
Legenda
Noppeli
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Heinä 2007 22:03
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja Legenda »

Sopiikos nuo 300cc rossin taka vanteet/renkaat suoraan 200cc rossihin. Ainoastaan etupäähänkö tarttis nuo sovitteet?
der_alte
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 27 Touko 2007 20:40
Paikkakunta: lohja

kylmaar lähettäis .

Viesti Kirjoittaja der_alte »

ois vaan kiinassa varmaan miinus 50% hinnasta.en tiedä,en oo viel luopunu toivosta saada suoraan sopivia ja hiukan erinäkösiä.katotaan kuin käy.se etupää kai on se 90 jako,tai sama vaikka 85,sopii pienel työllä.mittailin et ois likempänä 90 mut toki saa korjata jos on parempaa tietoa.eli kun on kuristimet pois ja tehohormi niin tehoa on tuplaten :lol: ehkä niillä on sit niin paljon vaikutusta.
Jogi
4WD
Viestit: 148
Liittynyt: 27 Maalis 2007 19:57

Viesti Kirjoittaja Jogi »

Ihan vaan yleisenä bongauksena, joku myy ebayssa tämmöstä (etupään) madalluspatenttia... pari kuvaa lisää löytyy myös saksan bashan foorumilta.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... &rd=1&rd=1

http://www.bashan.de/components/com_joo ... C00518.JPG
TL Comanche 200cc..
Vastaa Viestiin