
Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
rahti taitaa tulla vielä päälle vai ?
taitaa yleensä toimitusaika olla n5-6 viikkoa,rahat laitteista plus rahti sinne ni panevat tulemaan.paltee kirjoitti:oletteko muuten huomanneet että nettimoto:ssa joku kiinalainen yritys ilmoittelee ja myy suoraan juuri näitä vehkeitä. 200cc tl-malli näky olevan 800e ja 250cc krossi 650e, minimi tilausmäärä 5kpl suoraan suomeen. kuka uskaltaa tilata ekana![]()
samassa paikassa myy atv&kone team madallus ja viritys sarjoja. virisetissä näkyi olevan juurikin tuo 112.5 suutin ja ohjeet kurien poistoon.
kyllä odottavan aika on pitkä, fudea odotellaan.
Tere! Hommasin tuossa itselleem tieliikenne käyttöön tarkoitetun bomber catin. Sellaista nyt kysyisin et ravistaako teidän mönkkärit ja voiko asialle tehdä jotain. Oma ravistaa tosi paljon yli 50 vauhdissa. Entäs paljon ihmiset on saanu koneeseen huippuja? itsellä ihan vakio ja pyyhkäsin eilen moottoritiellä 95 mittariin.
Kannattaa lukaista koko topiikki läpi..apua varmaan löytyy.Tuo ravistelu on kaikissa näissä bashan-vehkeissä aivan tyyppivika.Johtunee siitä että rengas/renkaat ovat kierot.. eipä siihen varmaankaan ole muuta keinoa kuin hommata uudet renkaatedviina kirjoitti:Tere! Hommasin tuossa itselleem tieliikenne käyttöön tarkoitetun bomber catin. Sellaista nyt kysyisin et ravistaako teidän mönkkärit ja voiko asialle tehdä jotain. Oma ravistaa tosi paljon yli 50 vauhdissa. Entäs paljon ihmiset on saanu koneeseen huippuja? itsellä ihan vakio ja pyyhkäsin eilen moottoritiellä 95 mittariin.

Heh eilen kävin ajamassa 50 km lenkin. Tuloksena:
1. Mittari sekosi, välkyttää kaikkea mahdollista näytössä, mistään ei saa selvää.
2. Ruuvi irtosi, tuloksena kate kuumaan pakoputkeen kiinni ja johan muovi alkoi sulamaan.
Huomasin muuten takapäässä yhden letkun jonka toinen pää roikkui vapaana letkussa tarra "vent hose do not touch". Olenko väärässä, onko kyseessä joku ylivuoto letku?
Itsellä ongelmana ollu myös tuo käynnistys. Eli aina ku käynnistää nii pakko yrittää ryypyn kans pari kertaa. Sit ryyppy pois ja uudestaan käyntiin. Jos lähtee niin ei käy ku hetken ja ei muutaku uudestaan käyntiin. Sit ku vehkeen saa käymään tyhjäkäyntia niin het ku antaa kierroksia niin sammuu, pitää ensin huudattaa ihan pikku hiljaa kierrokset tappiin enneku pääsee liikenteeseen.
1. Mittari sekosi, välkyttää kaikkea mahdollista näytössä, mistään ei saa selvää.
2. Ruuvi irtosi, tuloksena kate kuumaan pakoputkeen kiinni ja johan muovi alkoi sulamaan.
Huomasin muuten takapäässä yhden letkun jonka toinen pää roikkui vapaana letkussa tarra "vent hose do not touch". Olenko väärässä, onko kyseessä joku ylivuoto letku?
Itsellä ongelmana ollu myös tuo käynnistys. Eli aina ku käynnistää nii pakko yrittää ryypyn kans pari kertaa. Sit ryyppy pois ja uudestaan käyntiin. Jos lähtee niin ei käy ku hetken ja ei muutaku uudestaan käyntiin. Sit ku vehkeen saa käymään tyhjäkäyntia niin het ku antaa kierroksia niin sammuu, pitää ensin huudattaa ihan pikku hiljaa kierrokset tappiin enneku pääsee liikenteeseen.
tämmöstä eilen, kones pukilla
taka madallus osa (-miinus 120-160 mm)
Etu madallus palikat jäi vaiheeseen..
Semmonen siitä tulee.
Samalla hoidin takajarrun kolinat veks, ja otin ne satakuustoista varoitus tarraa pois..
taka madallus osa (-miinus 120-160 mm)
Etu madallus palikat jäi vaiheeseen..
Semmonen siitä tulee.
Samalla hoidin takajarrun kolinat veks, ja otin ne satakuustoista varoitus tarraa pois..

Jetman kirjoitti:tämmöstä eilen, kones pukilla
taka madallus osa (-miinus 120-160 mm)
Etu madallus palikat jäi vaiheeseen..
Semmonen siitä tulee.
Samalla hoidin takajarrun kolinat veks, ja otin ne satakuustoista varoitus tarraa pois..
Ei ole ainakaan korjamotiloissa valittamista

Laitoin kummiputken palan sen satulan pyörätämisesto tapin ympärille + ohuesta pellistä prikka seekerin alle. Levyn kiristin vain, oli vain hiukan löysällä.. Aika vekkuli systeemi sen kiinnityksessä on
Jarrusatula kun on kerran ihan normaali uiva satula, niin miksei levy voi olla järkevästi kiinni..

On se niin vekkuli systeemi ettei heti luulisi, jarrulevyn isoa mutteria kannata mennä kiristämään syvemmälle koska koko akseli kiristetään sillä sivusuunnassa.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Olipas jännä sanamuoto Tzorpas...
Jos sitä isoa mutteria(joka lukittu M8-ruuvilla) kiristää lähemmäs jarrulevyä niin akseli kiristyy sivusuunnassa??
Onko kenelläkään muulla Kenda speedracer 255/60-10 katukumeja käytössä? Onko uraherkkä urallisella asfaltilla??
Jos sitä isoa mutteria(joka lukittu M8-ruuvilla) kiristää lähemmäs jarrulevyä niin akseli kiristyy sivusuunnassa??
Onko kenelläkään muulla Kenda speedracer 255/60-10 katukumeja käytössä? Onko uraherkkä urallisella asfaltilla??
Matalalta ja Kovaa kadul (Mutaa ja Kuraa kutses)
Tarkoitin että jos sitä kiristää lähemmäs jarrulevyä niin kaikki välykset isonee rissaan asti jossa samanlainen sokka akselilla. http://www.bashan-atv.com/cpg1410/displ ... m=2&pos=24
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Mulla on tommoset Kenda Speedracerit takana 22/10/10 ja edessä 21/7/10. Kyllä ne hakee jos on helvetisti uraa, mut muuten ne kyl on aikast hyvät. Vesikelillä voi mennä mutkat sladissa.. Onkos jollain käryä niist kahesta sähköjohdosta mitkä tulee sinne akun lähelle?? näyttäis olevan jokin tarkotus mut ei niihin kytketty mitään.
Saksasta saa 45mm levikesarjaa takarenkaisiin 80+25,9e http://62.75.219.232/wheels4fun-p142h47 ... 9aa394f154 Ei taida suomesta edes saada ??
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.