uus NGK tulppa, ei oo suodatinta eikä hanaa välissä (tankki ja kaasari puhdas) parhaiten toimii kokonaan ilman ilmanpuhdistajaa...oon kokeillu powerfiltterillä, vakiolla ja kokonaan ilman ja powerfilter hengittää vähintään yhtä hyvin ku vakio ilman sitä koppaa (paremminki) mut ei vaan kierrä loppuun asti
Miten ootte korjanneet nuo taka-akselin pusla? Nuo alkuperäisethän ovat sudet jo syntyessään. Ite aattelin testata nylonista sorvattuja virityksiä. Kunhan tästä pääsee töihin ja sorvin ääreen.
kaide kirjoitti:Miten ootte korjanneet nuo taka-akselin pusla? Nuo alkuperäisethän ovat sudet jo syntyessään. Ite aattelin testata nylonista sorvattuja virityksiä. Kunhan tästä pääsee töihin ja sorvin ääreen.
Minulla on nyloniset ja toimii ihan hyvin.
PS. Kannattaa ottaa ne rautaholkit niistä vanhoista puslista, sillä jos laitat pelkästä nylonista tehdyt puslat niin ne kuluu aika äkkiä.
Jippanen kirjoitti:Nyt on tilattu 14p eturatas vakion 15p tilalle, paljon luulisitte menevän sillä tälläsen 45kg alla?
Saisko mistään valottoman maskin tohon kun ei oo enään vakio valot käytössä niin pitäs saada se yamaha tyylinen maski kun on paljo hienompi..
Kyllä noin kevyen kuskin alla pitäisi mönkkärin liikkua tolla 15piikkiselläkin.. itellä kuitenkin painoa tuplasti ja saan rajottimelle asti 15piikkiselläkin aika kevyesti.. kumma vaan kun en silti saa kulkemaan mittariin kun 88km/h kai se sitten pitää aika hyvin paikkansa, täytyy tilata vielä isompi eturatas..
frosty kirjoitti:Onkos sulla joku rajotin mukamas siinä? Itellä kiertää n. 11000 kierrokseen eikä siellä mitään rajotinta ole.
Heh. On siinä tappikoneella kiirus
Ei sielä munkaan mielestä mitään rajoitinta ole. Mutta kyllä toi lähes vakio kone silti aika hyvin hyytyy siihen vähän alta 100 mittarissa. Tiedä sitten mikä sielä alkaa tökkiin...
kierroksista ei paljoa tietoa ole koska mittari ei ole kovinkaan tarkka.sattumalta tuli nähtyä uudempi fude niin etupyörän napa oli huomattavasti järkevämmän oloinen.tiedä sitten onko parempi.