Eli ittellä on toi 200 comanche ja oon vähä ajatellu 300 komsua..asiaan..Onko toi 300 laadukkaampi kuinkas tehot ym eli oliskohan hinnan väärti vaihtaa 200 comache 300 comancheen?
Kyllä se vaikuttaa hintansa arvoiselta peliltä. Laatu varmaan on sitä samaa kuin 200 comanchessakin. itte kans kattelin sitä 300cc mallia.. on varmaan teho/paino suhteeltaan parhaimpia mitä markkinoilla on. Suht kevyt paino ja se 15kw tehoa niin kyllä sillä pääsee jo ihan mukavasti varmaan yli 100km/h saa sen kulkemaan ilman mitään ihmeempiä kikkailuja.
Itekki vaihdoin eturattaan 13 piikkiseks ja paljon paremmaks tuli välitykset. Enään ei tartte liirata kytkimellä niin paljo ku lähtöö liikkeelle.. Ja kyllä toi 300cc taitaa pestä 200cc:n mennen tullen monessaki asiassa, esim jarrut, teho ja ajettavuus.
Olin ensimmäistä kertaa viikonlopun reissulla oman 300:n kanssa. ja täytyy sanoa ettei moittimista löytyny, alustan kun sai säädettyä kohdalleen, oli ilo ylimmillään. Yllätyin miten hyvin iskarit pelas. Mulla on kelkassa WP:n alusta, eikä nää kiinalaiset iskarit nyt äkkiseltään juurikaan niitä hävenny. Pikkasen piristelen menopeliä vielä kun löydän tehoputken ja kaveri saa kikkailla kaasarin kanssa.
kun joku oli tsekannu niitä huippuja niin mulla ne oli 93 km/h.
Mä oon ton 300sen kans pelaillu nyt muutaman viikon ja pienten säätöjen jälkeen alkaa homma olla kohallaan. Vielä pitäis välit vaihtaa jne. Jos homma kiinnostaa niin kannattaa lukea seuraavaa 4x4-magazine.
Ei tartte kaasuvipua modata. Säätää sen säätö jutun kohdalleen, missä vaijeri on kiinni kaasarin päässä, ni läppä aukee kokonaan. Ite nuo muut oonki tehny (ratas ja suutin). Äänenvaimentimelle en oo mitään tehny, ku ei se sieltä taida ahistaa. Pullonkaula voi olla se kohta missä putki menee kahdesta yhteen. Pitää tuo koittaa modata vähä isommaks ku täs vaa kerkee ja jaksaa...