Loisto homma jos pelittää! On tosiaan laittaneet ihmevälitykset vehkeeseen. ykkösellä kyllä menee mistä vaan, mutta kakkosella on hyytymässä turhan helposti.juuso69 kirjoitti:350 suzuki dr:n etuhamppi passaa. kaks piikkiä pienempi on sopiva, lähtee eri malliin kuin vakiolla ja kulkee yhtä lujaa.
Comanche 300cc crossin viritysvinkkejä
ei varmaan ole tarjolla putkea.otat pois putken,vingulla täräytät hitsinöölit pois.sitten lasket niiden kahden putken pinta-alan ja vertaat sitä siihen missä putket yhdistyy ja menee änkkäriin.on meinaan pienempi siitä kohtaa.sitten leikkaa ja liimaa migillä isompi yhdysputki,niin ei ahista ihan niin paljoa.
Toisaalta,eipä ne pakokanavatkaan ole mitkään hirveen isot.niitä kun porttaat,niin avot.
Toisaalta,eipä ne pakokanavatkaan ole mitkään hirveen isot.niitä kun porttaat,niin avot.
Veikkaisimpa että 10w40 ja mielellään mineraaliöljyä, tai synteettistä jossa on joku ihmeen lisäaine kytkimelle, ei kestä tuon koneen kytkin synteettistä öljyä kauheen hyvin vaan rupee luistamaan, tai siis ainakaan sen koneen josta tuo on kopioitu.
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
Eli tässä virityksiä:
- 150 pääsuutin
- Ilmanputsarin imuaukosta kumikaula pois+lisäreikiä
- Kantta laskettu n 1.0 mm
- Imu/pako kanavat avarrettu
- 12 piikkinen eturatas.
Muuta:
- Paremmat jarrupalat (Polaris)
- Ketjut (Omat on ihan paskat)
- Takahaarukkaan sorvattu oikeankokoiset puslat ja haarukka linjattu+rasvanipat.
Viikonloppuna olisi tarkoitus mennä montulle testaamaan oliko tuosta kannen viilailusta mitään hyötyä.
- 150 pääsuutin
- Ilmanputsarin imuaukosta kumikaula pois+lisäreikiä
- Kantta laskettu n 1.0 mm
- Imu/pako kanavat avarrettu
- 12 piikkinen eturatas.
Muuta:
- Paremmat jarrupalat (Polaris)
- Ketjut (Omat on ihan paskat)
- Takahaarukkaan sorvattu oikeankokoiset puslat ja haarukka linjattu+rasvanipat.
Viikonloppuna olisi tarkoitus mennä montulle testaamaan oliko tuosta kannen viilailusta mitään hyötyä.
puristus suhteen nostoa kannattaa harkita myös.vakio puristuksiltaan sehän on semmonen maamoottori.. sinne kympin paremmalle puolelle kun saa nostettua,niin varmasti laulais. nokka-akselikin saattapi alkaa rajoittamaan jossain vaiheessa,kun riittävästi virittää.
kerro ihmeessä miten kannen porttaus auttoi.odotetaan
edittiä. olihan sulla rutut noussut kun oli milli laskettu:
kerro ihmeessä miten kannen porttaus auttoi.odotetaan

edittiä. olihan sulla rutut noussut kun oli milli laskettu:

En sitten viime viikonloppuna kerennyt kummemin testailemaan. Mitä nyt vähän pihassa pyörimään. Ala vääntöä on tullut lisää. Kierrosherkkyys ei paljoa parantunut.
Pakosarjat kannattaa vetää juuresta poikki ja oikaista, niin ei vuoda. Jos vuotaa niin paukuttelee putkeen inhottavasti ja tuskin venttiilitkään siitä tykkää.
Yritän nyt sunnuntaina ehtiä montulle, jossa näkee todelliset vaikutukset.
Niin hyvät kuin huonot....
Pakosarjat kannattaa vetää juuresta poikki ja oikaista, niin ei vuoda. Jos vuotaa niin paukuttelee putkeen inhottavasti ja tuskin venttiilitkään siitä tykkää.
Yritän nyt sunnuntaina ehtiä montulle, jossa näkee todelliset vaikutukset.
Niin hyvät kuin huonot....
-
- 3WD
- Viestit: 87
- Liittynyt: 23 Touko 2007 16:01
saako tollaseen comanche cross 300 katurenkaita paljokohan maksais onko kukaan ostanu?mitä makso? sais olla jokku max 300-350 e renkaat
renkaissa sais olla kumminki pikkusen kuviotakin ettei ihan sileet oo 200 comanches on olla kenda speedracerit ja on ollu hyvät mutta 300 ei sovi kendan speedracerit taaksa

entä minkätakia comanchen sylinteristä lähtee kaksi putkea?
renkaissa sais olla kumminki pikkusen kuviotakin ettei ihan sileet oo 200 comanches on olla kenda speedracerit ja on ollu hyvät mutta 300 ei sovi kendan speedracerit taaksa


entä minkätakia comanchen sylinteristä lähtee kaksi putkea?

-
- 3WD
- Viestit: 87
- Liittynyt: 23 Touko 2007 16:01
-
- 2WD
- Viestit: 35
- Liittynyt: 05 Elo 2007 23:09
- Paikkakunta: 06-area
^ Ookko lukenu tuota comanche 200 vs 300 topiccia, minkä oot ite alottanu
. http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=10875

Bomber Cat 300cc