
Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
myykö noi yksityisille kun ovat nettisivujen mukaan tukkumyyjiä? ja lähettävätkö postiennakolla?Uno_mas kirjoitti:http://www.jaoy.com/
Tuolta H3:t löysin. Oli vielä hyllyssä ettei tarvinnut tilata. Myyjä kyllä puheli ettei ainakaan häneltä tommosia oo kukaan ennen ostanut.![]()
Jospa se virta riittäisi sitten noilla 35w polttimoilla, kun kahdella 55w ei riittänyt.
on se kumma ku mistään ei löydy 35w h3 polttimoita...
Tähän voisi jatkaa seuraavilla kysymyksillä, kiitän jo etukäteen jos joku viitsii vastailla.
Eli, näitä kun myydään niin paljon erilaisia ja merkkisiä, joitain varsinaisiakin eroja taitaa löytyä, ainakin joissain on levyt edessä ja takana? Keulan "karjaraudassa" jotain eroja, joissa kolme vaakaputkea. väreissä myös eroja. Olen huomannut että ne joissa merkkinä comanche on yleensä rummut edessä, ja sitten on muutama, mm. tehopekka ja fude joissa levyt joka kulmassa. Mutta näissä tuo ruma(?) mattaväri ja keltainen. Comanchet noilla vaakamallisilla etupäillä on hiemompia.
Merkillä ei taida muuten olla väliä? Jotku mainostaa uutta 2008 mallia jossa kestävämpi moottori jne.? Rasvanipat lienee laitettu jo kaikkiin?
Falmek möi 250cc malleja, missään muualla en ole törmännyt, ei saa enää mistään?
Mistä pk seudulta saisi edullisesti ja missä toimii takuu asiat ja varaosien saanti? Tämä lienee näiden kohdalla todella tärkeää.. tarpeen vaatiessa haen kyllä kauempaakin..
Eli, näitä kun myydään niin paljon erilaisia ja merkkisiä, joitain varsinaisiakin eroja taitaa löytyä, ainakin joissain on levyt edessä ja takana? Keulan "karjaraudassa" jotain eroja, joissa kolme vaakaputkea. väreissä myös eroja. Olen huomannut että ne joissa merkkinä comanche on yleensä rummut edessä, ja sitten on muutama, mm. tehopekka ja fude joissa levyt joka kulmassa. Mutta näissä tuo ruma(?) mattaväri ja keltainen. Comanchet noilla vaakamallisilla etupäillä on hiemompia.
Merkillä ei taida muuten olla väliä? Jotku mainostaa uutta 2008 mallia jossa kestävämpi moottori jne.? Rasvanipat lienee laitettu jo kaikkiin?
Falmek möi 250cc malleja, missään muualla en ole törmännyt, ei saa enää mistään?
Mistä pk seudulta saisi edullisesti ja missä toimii takuu asiat ja varaosien saanti? Tämä lienee näiden kohdalla todella tärkeää.. tarpeen vaatiessa haen kyllä kauempaakin..
mitäs kaikkea minun tulisi varata mönkijää varten? Siis osia?
-nylokkeja, mitä kokoja
-rasvanippoja, onko väliä syvyydellä, siis kierteen, että mahtuuko ruuvaamaan pohjaan?
-sähköteippiä sähköliitosten suojaamiseksi
-uusia sähköjohtoja mahdollisten lisävalojen vetoon tai vanhojen johtojen korjaamiseen?
-bensaletkua ja klemmareita?
-akkuvettä
-bilteman hylsysarja
On muuten 36€, melko edullinen kun ei raaski sitä 129€:n sarjaa ostaa..
tuo jonka aion hankkia ei sisällä takapään rasvanippaa, edessä on mutta ei joka nivelessä, ilmeisesti niitä pitäisi olla edessä jokaisen tukivarren runkokiinnityksessä ja myös takaiskarin päissä?
-nylokkeja, mitä kokoja
-rasvanippoja, onko väliä syvyydellä, siis kierteen, että mahtuuko ruuvaamaan pohjaan?
-sähköteippiä sähköliitosten suojaamiseksi
-uusia sähköjohtoja mahdollisten lisävalojen vetoon tai vanhojen johtojen korjaamiseen?
-bensaletkua ja klemmareita?
-akkuvettä
-bilteman hylsysarja

tuo jonka aion hankkia ei sisällä takapään rasvanippaa, edessä on mutta ei joka nivelessä, ilmeisesti niitä pitäisi olla edessä jokaisen tukivarren runkokiinnityksessä ja myös takaiskarin päissä?
[quote="bowtie81"]mitäs kaikkea minun tulisi varata mönkijää varten? Siis osia?
ainaski rasva nippa taakse uudet vesi ja poltto-aine letkut.mittaristo auki ja tarkistat onko mittariston näyttö kunnolla tärinä vaimennettu jos ei ole nii näytön pinneihin eli jalkoihin pursutat kuumaliimaa.tankin kiinnitykset myös tarkastaa ettei rupea vuotaa jos ei ole kumi prikkoja muttereissa.
takalamppu vaihtaa led malliseen tai sit nostat niin ylös ky siinä telinees on varaa muuten palaa lamput koko ajan.kaasua kannattaa vähän fiksata et kaasu aukee kokonaan tai sit vaihat rullakaasu kahvaan mulla on rullakaasu mut en tykkää pitäis laittaa takas se kelkka mallin kahva.
viriä jos pikkuisen haluaa niin joku 110 pääsuutin ja tyhjäkäynti 50 ja seokset säätää itellä ainaki noil pelittää ja laitoin seos mittarin niin pystyy seoksia tarkkailee,sekä ilmansuodatin vaihtaa pipercrossiin.
ja takapöntön vaihtaa ite en ole huomannut sillä tehois mitää mut onpahan kunnon mörinä äänet saa kylil katu uskottavuutta
ainaski rasva nippa taakse uudet vesi ja poltto-aine letkut.mittaristo auki ja tarkistat onko mittariston näyttö kunnolla tärinä vaimennettu jos ei ole nii näytön pinneihin eli jalkoihin pursutat kuumaliimaa.tankin kiinnitykset myös tarkastaa ettei rupea vuotaa jos ei ole kumi prikkoja muttereissa.
takalamppu vaihtaa led malliseen tai sit nostat niin ylös ky siinä telinees on varaa muuten palaa lamput koko ajan.kaasua kannattaa vähän fiksata et kaasu aukee kokonaan tai sit vaihat rullakaasu kahvaan mulla on rullakaasu mut en tykkää pitäis laittaa takas se kelkka mallin kahva.
viriä jos pikkuisen haluaa niin joku 110 pääsuutin ja tyhjäkäynti 50 ja seokset säätää itellä ainaki noil pelittää ja laitoin seos mittarin niin pystyy seoksia tarkkailee,sekä ilmansuodatin vaihtaa pipercrossiin.
ja takapöntön vaihtaa ite en ole huomannut sillä tehois mitää mut onpahan kunnon mörinä äänet saa kylil katu uskottavuutta

ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Mulla on sähkövinssi ja lumilevy Falmekin 250cc crossimönkkärissä. Ei tosin tl-malli eikä 200cc, mut muuten sama asia. Virtaa ei tosiaan oo liikaa, mutta kyllä se toimii... Mulla on sellanen halpa 900kg:n vinssi, eikä varmaan kannata virranpuutteen takia isompaa haaveillakkaan. Oon hitsannut kiinnityslevyn siihen rungon päälle heti valomaskin etu/alapuolelle. Kuvia voin koittaa ottaa, kunhan kerkeän.kodE kirjoitti:Pakko kysellä täälläkin, onko kukaan Bashan-sukuiseen 200cc TL-mönkkäriin laittanu vinssiä?
Jos on, niin kuvadokumentaatio olisi enemmän kuin tervetullutta
Falmek Force 250 pro
Ihmettelin muutama viikko sitte comancheani, kun ei kone jaksanut kiertää kunnolla, eli tehot tuntu katoilevan, kaverikin koitti ja ihmetteli samaa, et tuntu kuulemma siltä et tehot katois kokonaan. vikaa etittiin vaikka mistä, mut se lopulta löyty siitä et jarrupolkimen liikerataa säätelevä ruuvi oli kiristiny niin että jarrut oli käytännössä kokoajan päällä. palautin takas löysemmälle ja kiristin mutterin kunnol niin taas kulki ja tuntu et liikku jopa paremminkin ku sillon kun sen ostin. jännä vaan etten sitä aikasemmin huomannu kun jarruvalo paloi yhtäputkeen kokoajan
viimeks toissapäivänä ku innostin taas rämeikössä ajeleen niin bensaletku osu putkeen jotenki ja siihen suli reikä.. sitte ku pääsin kotiin niin huvi sit alkoki, mutterit jotenki löystyny irti ja rengas jäi siihen paikkaan, onneks ei vauhtia enää ollu juuri ollenkaa. nyt sitte saanki sitte paremmat ja vahvemmat navat takuusta niin pitäis renkeidenki pysyä kiinni.

viimeks toissapäivänä ku innostin taas rämeikössä ajeleen niin bensaletku osu putkeen jotenki ja siihen suli reikä.. sitte ku pääsin kotiin niin huvi sit alkoki, mutterit jotenki löystyny irti ja rengas jäi siihen paikkaan, onneks ei vauhtia enää ollu juuri ollenkaa. nyt sitte saanki sitte paremmat ja vahvemmat navat takuusta niin pitäis renkeidenki pysyä kiinni.
Bashan TL 200cc
-
- 6WD
- Viestit: 453
- Liittynyt: 22 Syys 2007 15:07
- Mönkijä:: Polaris SP500efi -09 EU-raksa
- Paikkakunta: Lahti
Nopeusmittarihuolia...
Nopeusmittari näyttää mitä sattuu, esim. n. 60km/h vauhdissa voi näyttää (riippuen kierroksista) 100-115km/h, ja luonnollisesti myös matkamittari kusee silloin.
Onko porukka saanut mitenkään tuota mittarivirhettä korjattua?
Anturihan lienee tuo mikä on tuossa takajarrun levyn tuntumassa kiinni???
Mittari toimii sinänsä muuten ok, valot eivätkä numerot himmene tai semmoista, näyttää siis vaan pieleen nuo lukemat...
Nopeusmittari näyttää mitä sattuu, esim. n. 60km/h vauhdissa voi näyttää (riippuen kierroksista) 100-115km/h, ja luonnollisesti myös matkamittari kusee silloin.
Onko porukka saanut mitenkään tuota mittarivirhettä korjattua?
Anturihan lienee tuo mikä on tuossa takajarrun levyn tuntumassa kiinni???
Mittari toimii sinänsä muuten ok, valot eivätkä numerot himmene tai semmoista, näyttää siis vaan pieleen nuo lukemat...
Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.