Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
Kuuluko takajarrulevyn antaa perää pyörimissuuntaansa? Siis, jos renkaita pyörittää jarrulevystä pyörittämällä, niin esiin tulee n. 3mm klapi. Tämän takia peräpää rutisee melkosesti.
Olen jo laittanut sinne levyn toiselle puolen ne pellin palaset. Levy ei pääse liikkumaan sivuttaissuunnassa.
Kaikki mutterit on tiukalla eli löysää ei pitäs olla.
Onko muilla vastaavaa.
Olen jo laittanut sinne levyn toiselle puolen ne pellin palaset. Levy ei pääse liikkumaan sivuttaissuunnassa.
Kaikki mutterit on tiukalla eli löysää ei pitäs olla.
Onko muilla vastaavaa.
Taitaa olla vettä tankissa ja kaasarissa jos muuten tyhjäkäynti kohdallaan.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
- Mikse
- 4WD
- Viestit: 224
- Liittynyt: 25 Marras 2007 21:02
- Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700
- Paikkakunta: Lappeenranta
Kulkiko se ennen normaalisti ja yhtäkkiä alkoi ongelmat vai kuinka? Vaikken näistä mitään tiiäkkään ; ) mut katoppas ekana saako löpöä ja onko ilmanputsari kunnolla kiinniHarzzu kirjoitti:Apua kaivattaisiin kun Comanche tukehtuu ryyppy pois päältä kytkettynä ja jos ryyppy on täysin auki se kulkee kyllä jotenkin ja röpötys lakkaa, mutta tehot on kadonnut.
viittaa laihaan seokseen...Harzzu kirjoitti:ryyppy on täysin auki se kulkee kyllä jotenkin
Katsoin Tzorbas:in sivuilta venttiilivälysten arvot ja säädin arvoihin. (Kylmänä Imu 0,08-0,1 ja pako 0,1-0,15) Imuun ei joutunut koskemaan, mutta pakoon kyllä ei ollut välystä nimeksikään). Käyntiääneen tuli selvästi kuultava kohtalaisen voimakas naputus. Onkohan nuo säätöarvot ihan passelit?
Vaihdoin myös kaasun rullamalliin, laitoin jarrupolkimen vaikuttamaan pelkästään takapäähän ja lisäsin sarviin oikealle puolelle etujarrukahvan.
Vaihdoin myös kaasun rullamalliin, laitoin jarrupolkimen vaikuttamaan pelkästään takapäähän ja lisäsin sarviin oikealle puolelle etujarrukahvan.
Eilen se kulki vielä niin, että ryyppy puolessa välissä meni ilman röpötystä.Tänä aamuna tilanne oli kuitenkin huonompi.Mikse kirjoitti:Kulkiko se ennen normaalisti ja yhtäkkiä alkoi ongelmat vai kuinka? Vaikken näistä mitään tiiäkkään ; ) mut katoppas ekana saako löpöä ja onko ilmanputsari kunnolla kiinni
Minkälaisen jarrukahvan laitoit?X-Race kirjoitti: Vaihdoin myös kaasun rullamalliin, laitoin jarrupolkimen vaikuttamaan pelkästään takapäähän ja lisäsin sarviin oikealle puolelle etujarrukahvan.
Sama muutos ollut myös itsellä mielessä. Jotenkin hölmöä toi jalkajarrun vaikuttaminen kaikkiin pyöriin. Mulla ainakin asfaltilla ekana lukkoon menee takapyörät, siitä kiinnostus tohon etujarrukahvaan.
mönkijätön