Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
MaKat
2WD
Viestit: 57
Liittynyt: 20 Elo 2007 23:38
Mönkijä:: Can-Am Outlander 800xt + 400xt

Viesti Kirjoittaja MaKat »

Kuuluko takajarrulevyn antaa perää pyörimissuuntaansa? Siis, jos renkaita pyörittää jarrulevystä pyörittämällä, niin esiin tulee n. 3mm klapi. Tämän takia peräpää rutisee melkosesti.
Olen jo laittanut sinne levyn toiselle puolen ne pellin palaset. Levy ei pääse liikkumaan sivuttaissuunnassa.
Kaikki mutterit on tiukalla eli löysää ei pitäs olla.
Onko muilla vastaavaa.
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Sulla on löysää taka-akselin hilppeissä, jos levyn ja akselin välillä on klappia.
Harzzu
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 25 Maalis 2007 18:22

Viesti Kirjoittaja Harzzu »

Apua kaivattaisiin kun Comanche tukehtuu ryyppy pois päältä kytkettynä ja jos ryyppy on täysin auki se kulkee kyllä jotenkin ja röpötys lakkaa, mutta tehot on kadonnut.
Avatar
rammer
4WD
Viestit: 240
Liittynyt: 12 Elo 2007 19:15
Paikkakunta: kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja rammer »

seokset säätöön.. jos tollein röpöttää.. en muuta keksi..
Oli joskus juttua tuostakin tässä palstalla.. ei muuta kuin selailemaan nuo vaivaiset 77 sivua läpi.. =) (niin oon ittekkin aikoinaan tehny että selailin suosiolla kaikki nuo sivut läpi)
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Harzzu
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 25 Maalis 2007 18:22

Viesti Kirjoittaja Harzzu »

No ei kai siinä muu auta kuin ruveta selailemaan :) onhan tässä koko joululoma aikaa.
Tzorbas
4WD
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Kesä 2005 12:57
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

Taitaa olla vettä tankissa ja kaasarissa jos muuten tyhjäkäynti kohdallaan.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Harzzu
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 25 Maalis 2007 18:22

Viesti Kirjoittaja Harzzu »

Tuo voi hyvinkin olla syynä!Kesäisin kun sitä on pesty niin on päässyt tankin korkin rakosista jonkinverran vettä sinne korkin alaosaan ja hiekkaakin sieltä on vähän löytynyt :?
Avatar
Mikse
4WD
Viestit: 224
Liittynyt: 25 Marras 2007 21:02
Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Mikse »

Harzzu kirjoitti:Apua kaivattaisiin kun Comanche tukehtuu ryyppy pois päältä kytkettynä ja jos ryyppy on täysin auki se kulkee kyllä jotenkin ja röpötys lakkaa, mutta tehot on kadonnut.
Kulkiko se ennen normaalisti ja yhtäkkiä alkoi ongelmat vai kuinka? Vaikken näistä mitään tiiäkkään ; ) mut katoppas ekana saako löpöä ja onko ilmanputsari kunnolla kiinni
Harzzu kirjoitti:ryyppy on täysin auki se kulkee kyllä jotenkin
viittaa laihaan seokseen...
Jorkki
6WD
Viestit: 320
Liittynyt: 23 Tammi 2006 17:34
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Jorkki »

voisko olla se perus hanaprobleemi. Eli kakkua tulee mut ei tarpeeks. Oon törmänny moneen kertaan tähän ongelmaan. Näytä 4mm poraa hanalle ni saattaa auttaa.
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Katsoin Tzorbas:in sivuilta venttiilivälysten arvot ja säädin arvoihin. (Kylmänä Imu 0,08-0,1 ja pako 0,1-0,15) Imuun ei joutunut koskemaan, mutta pakoon kyllä ei ollut välystä nimeksikään). Käyntiääneen tuli selvästi kuultava kohtalaisen voimakas naputus. Onkohan nuo säätöarvot ihan passelit?

Vaihdoin myös kaasun rullamalliin, laitoin jarrupolkimen vaikuttamaan pelkästään takapäähän ja lisäsin sarviin oikealle puolelle etujarrukahvan.
Harzzu
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 25 Maalis 2007 18:22

Viesti Kirjoittaja Harzzu »

Mikse kirjoitti:Kulkiko se ennen normaalisti ja yhtäkkiä alkoi ongelmat vai kuinka? Vaikken näistä mitään tiiäkkään ; ) mut katoppas ekana saako löpöä ja onko ilmanputsari kunnolla kiinni
Eilen se kulki vielä niin, että ryyppy puolessa välissä meni ilman röpötystä.Tänä aamuna tilanne oli kuitenkin huonompi.
Uno_mas
4WD
Viestit: 170
Liittynyt: 23 Heinä 2007 00:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Uno_mas »

X-Race kirjoitti: Vaihdoin myös kaasun rullamalliin, laitoin jarrupolkimen vaikuttamaan pelkästään takapäähän ja lisäsin sarviin oikealle puolelle etujarrukahvan.
Minkälaisen jarrukahvan laitoit?
Sama muutos ollut myös itsellä mielessä. Jotenkin hölmöä toi jalkajarrun vaikuttaminen kaikkiin pyöriin. Mulla ainakin asfaltilla ekana lukkoon menee takapyörät, siitä kiinnostus tohon etujarrukahvaan.
mönkijätön
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Jonkin jammun moottoripyörän kahva oli
ville s
Noppeli
Viestit: 7
Liittynyt: 03 Joulu 2007 18:48
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja ville s »

ite oon kannssa suunitellut tota jarru muutosta. mites laitoit starti napin toimintaan? entäs käsijarrun tunnistimen?
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Nappirungon käänsin vain oikeinpäin. Käsijarrun siirsin vasemmalle puolelle. Etujarrukahvan jarruvalon kytkimen kytkin käsijarrun kytkimen rinnalle.
Vastaa Viestiin