Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
bowtie81
4WD

Viesti Kirjoittaja bowtie81 »

vaihdoin öljyt laitteeseen, vanhat oli 60km ajettuna vähän vihertävää ja näkyi hieman metallihippuja, hyvin pieniä joten sopiva aika oli vaihtaa. Litra meni teboilin superbike öljyä eikä tikku kastu kuin puoleen väliin, joten 0,8l on liian vähän, tai sitten kaatelin ohi liikaa.
Tuo outo väri vanhassa öljyssä vähän huolestuttaa, kuten myös se, että kone on öljyinen alta takapäästä, voi olla että vuotaa, pitää nyt seurata laatuöljyn kanssa miten menee. Muuten joutuu viemään takuuhuoltoon, viimeistään siinä 300km ensihuollossa, samalla säädättää venttiilit ja kaasari koska mielestäni voisi käydä paremmin vaikka ihan ok käy nytkin.
Weppisivut
MYYTÄVÄNÄ
Comanche 200cc
Slarpa
2WD

Viesti Kirjoittaja Slarpa »

TL Comanche 200cc:

Näistä jarruista on täällä ollut juttua mutta kenelläkään tietoa / viitsisikö joku käydä omastaan katsomassa...

Olin tänään ajelemassa ja matkalla takajarrut alkoi kolisemaan, kotiutuessani totesin että jarrusatula liikkuu n 15cm ,eli millä tuo jarrusatula on ollut kiinnni?
Takaasennossa se on niin takana että jarruputket on suorana ja etuasennossa tästä n 15cm eteenpäin....
No ei sieltä mitään autoja tule...
Tuo reitti on silkkaa ajanhaaskausta, mää tierän oikotien...
Tuo silta näyttää ihan tukevalta...
X-Race
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Haarukan kyljessä on tappi, joka lukitsee satulan kiinnittävän osan pyörimiseltä.
Jetman
3WD

Viesti Kirjoittaja Jetman »

Ja sen tapin päälle kun laittaa sopivasta kumi/muovi putkesta palan niin saa turhan kolinan ja välyksen pois.
Slarpa
2WD

Viesti Kirjoittaja Slarpa »

Jetman kirjoitti:Ja sen tapin päälle kun laittaa sopivasta kumi/muovi putkesta palan niin saa turhan kolinan ja välyksen pois.

Kiitos nopeista vastauksista.

Vielä kysyisin, Millä se kiristetään siihen tappiin että ei luista siitä yli?
No ei sieltä mitään autoja tule...
Tuo reitti on silkkaa ajanhaaskausta, mää tierän oikotien...
Tuo silta näyttää ihan tukevalta...
ville s
Noppeli

Viesti Kirjoittaja ville s »

X-Race kirjoitti:Nappirungon käänsin vain oikeinpäin. Käsijarrun siirsin vasemmalle puolelle. Etujarrukahvan jarruvalon kytkimen kytkin käsijarrun kytkimen rinnalle.
ei sulla x-race ois kuvaa tästä?
X-Race
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Eij öö-lee. Voin silti itseasiassa räpsiä kuvia vielä vaikka ennen joulua.
ville s
Noppeli

Viesti Kirjoittaja ville s »

ok kiitos jos viitsit ottaa,itel o jo uudet sarvet ja kahvat tulossa ni näkis et miten niit lähtis muokkaileen.

kyl toi kiinan mönkkärin omistaminen o kivaa :wink:

oon ollu tollasen comancen omistaja jo kuukauden ja ajaa en o päässy 1km pitempään.

no siks kone seisoo ku o alatukivarret sorvaamossa tossa paremmaks.
whisky
4WD

Viesti Kirjoittaja whisky »

Jippanen kirjoitti:Onko kellään tietoo sopiiko mitkään nerf pars:ssit suoraan tohon comancheen?Jollei mitkään niin jotkut missä olis kohtuu vähä hommia.
Onko kukaan vieläkään löytänyt comatsuun sopivia nerf bareja?
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

No nyt sain valmiiks noi mun sivutkin, tai no valmiiks ja valmiiks, lisää juttua sinne viel tulee! www.trapper200.tk ... Klappaakos muilla toisen puolen takarenga, mulla on pieni klappi siinä vaikka on kiristetty ihan kireelle, ja kyseessä on mettämalli..
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
SAMPPA74
4WD

Viesti Kirjoittaja SAMPPA74 »

hienot kotisivut sulla..... jätin kommentin sinne..... juu mulla samanlainen trapperi,varmaan saman ikäinenkin suurinpiirtein... mulla heittää oikeä takarengas vaikka kuinka kiristäis..... muutoin ei oo ollu mitään ihmeellistä,nyt kun kunnon renkaat alla niin menee metsässäkin kunnolla.....
SAMPPA74
4WD

hienot kotisivut sulla..... jätin kommentin sinne..... juu mulla samanlainen trapperi,varmaan saman ikäinenkin suurinpiirtein... mulla heittää oikeä takarengas vaikka kuinka kiristäis..... muutoin ei oo ollu mitään ihmeellistä,nyt kun kunnon renkaat alla niin menee metsässäkin kunnolla.....
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

SAMPPA74 kirjoitti:hienot kotisivut sulla..... jätin kommentin sinne..... juu mulla samanlainen trapperi,varmaan saman ikäinenkin suurinpiirtein... mulla heittää oikeä takarengas vaikka kuinka kiristäis..... muutoin ei oo ollu mitään ihmeellistä,nyt kun kunnon renkaat alla niin menee metsässäkin kunnolla.....
Ainiin, kyl se suutin on vaihdettu kans, ja renkaat olis kans hyvä vaihtaa..Pistäppä kuvaa menijästä ;) mitkä renkaat ja minkä kokoset sulla on? Menikö vakio vanteille?
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
SAMPPA74
4WD

joo vakio vanteille meni..... eteen laitoin 23x7x10 ja taakse 24x11x10 takarenkaina kenda bear claw,pito on kyllä aikaste tautinen..... ton isompia ei oikein mahdu pyörimään takana.... miinuksena,että välitykset muuttuu kun takarenkaat 4" korkeammat....isompi takaratas hakusessa kun nyt 1 vaihteella menee turhan lujaa metsässä.... laitan kuvia kunhan kerkeen ottaa...
SAMPPA74
4WD

ai niin iso +,että maavara kasvoi takarattaan alla n.8-10cm
Vastaa Viestiin