Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
4mm paksuista kumimattoa tarvit pistät sitä kumimattoa tankin kiinnitys korvakkojen ylä ja alapuolelle ja pulttaat tankin kiinni itse tein eilen tuon ja kerkesin kasata ettei voi ottaa kuvia.
ihmetellyt oon ettei itellä ole ruvennut vuotaa mut tein tuon vaimennuksen varmuuden vuoksi.
ihmetellyt oon ettei itellä ole ruvennut vuotaa mut tein tuon vaimennuksen varmuuden vuoksi.
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
veltsu_ kirjoitti:4mm paksuista kumimattoa tarvit pistät sitä kumimattoa tankin kiinnitys korvakkojen ylä ja alapuolelle ja pulttaat tankin kiinni itse tein eilen tuon ja kerkesin kasata ettei voi ottaa kuvia.
ihmetellyt oon ettei itellä ole ruvennut vuotaa mut tein tuon vaimennuksen varmuuden vuoksi.
Oukkidoukki eli tarvii sitten laittaa tuo patentti kun uuden tankin saan...
Sitä tuossa mietin että jos jaksais enemmän väsäillä ja muuttaa rakennetta niin laittais sellasten kumi tassujen varaan sen pytyn mutta se vaatiikin jo enemmän muutoksia ellei ilman katteita ajele

eikö kellään ole tietoa minkä 50 tyhjäkäyntisuutin passaa comsuun tai mist saa ja tilausnumeroa??
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Mites muilla näin "talvella" ton mönkärin käynnistäminen onnistuu. Itellä seisoo anoppilassa ja 2-3 viikon välein yritän käydä ajelemassa ettei täysin jämähtäisi. Ongelmana et ei meinaa laitetta saada käyntiin. Ensin saa sahata niin kauan et akku loppuu sit lisäakulla saa antaa hemmetin kauan virtaa samalla käynnistäen et saa käyntiin. Välil lähtee käymään tyhjäkäyntiä mut joa anaa yhtään kaasua samantien sammuu, jos antaa rauhassa köäydä tyhjäkäyntiä niin sammuu noin 15-30 sekunnin päästä. Onko muilla samoja ongelmia ja osaiskohan huollossa esimerkiks tehdä sille jotain vai onko tämä enemmänkin "ominaisuus"???
- Jippanen
- Tracks
- Viestit: 1034
- Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
- Mönkijä:: 2 rengasta
- Paikkakunta: Kangasala
Vaikkei täällä nyt mitään kylmää oo niin kylmimmillään jossain -3 lähteny ongelmitta käymään..edviina kirjoitti:Mites muilla näin "talvella" ton mönkärin käynnistäminen onnistuu. Itellä seisoo anoppilassa ja 2-3 viikon välein yritän käydä ajelemassa ettei täysin jämähtäisi. Ongelmana et ei meinaa laitetta saada käyntiin. Ensin saa sahata niin kauan et akku loppuu sit lisäakulla saa antaa hemmetin kauan virtaa samalla käynnistäen et saa käyntiin. Välil lähtee käymään tyhjäkäyntiä mut joa anaa yhtään kaasua samantien sammuu, jos antaa rauhassa köäydä tyhjäkäyntiä niin sammuu noin 15-30 sekunnin päästä. Onko muilla samoja ongelmia ja osaiskohan huollossa esimerkiks tehdä sille jotain vai onko tämä enemmänkin "ominaisuus"???
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Kokeileppa tuon ryyppyvivun toimivuus. Itellä ainakin se rusahtaa ja "hyppää" pois raiteeltaan. Veivaa sitä ryyppyvipua ees takaisin ja kokeile sitten käynnistää. En oo kerinny vielä tutkia missä se vika on mutta toimii nuinkin. Tänä aamunakin (pakkasta n.17 astetta) lähti heti käymään.Mites muilla näin "talvella" ton mönkärin käynnistäminen onnistuu. Itellä seisoo anoppilassa ja 2-3 viikon välein yritän käydä ajelemassa ettei täysin jämähtäisi. Ongelmana et ei meinaa laitetta saada käyntiin. Ensin saa sahata niin kauan et akku loppuu sit lisäakulla saa antaa hemmetin kauan virtaa samalla käynnistäen et saa käyntiin. Välil lähtee käymään tyhjäkäyntiä mut joa anaa yhtään kaasua samantien sammuu, jos antaa rauhassa köäydä tyhjäkäyntiä niin sammuu noin 15-30 sekunnin päästä. Onko muilla samoja ongelmia ja osaiskohan huollossa esimerkiks tehdä sille jotain vai onko tämä enemmänkin "ominaisuus"???

Kannattaa muuten öljytä se läppä kaasuttimesta kunnolla. Itellä oli yksi pakkas aamu jäätynyt jumiin. ryyppy päälle ja läppä kiinni, kun kone lämpesi ja rupes vaatimaan ilmaa niin ei saanut kun ryyppy oli jäätynyt päälle.. =) siinä sitten kaasaria parkkipaikalla availemaan että sai ryypyn pois päältä.
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Kyl ainakin silmämääräisesti toimii ja kesällä jos piti liian kauan ryypyä startatessa niin tulppa kastui.... et kyl sen pitäis toimia. Toi on ollu muutenkin huono lähtemään käyntiin. Kesälläkin saa jokusen minuutin sahata ja sit ku saa tyhjäkäynnille niin ei ota heti kierroksia. Tosin kesällä sen sai helpommin tyhjäkäyntiä käymään ja sit ku lämpes niin otti jo kierroksiakin.MaKat kirjoitti: Kokeileppa tuon ryyppyvivun toimivuus. Itellä ainakin se rusahtaa ja "hyppää" pois raiteeltaan. Veivaa sitä ryyppyvipua ees takaisin ja kokeile sitten käynnistää. En oo kerinny vielä tutkia missä se vika on mutta toimii nuinkin. Tänä aamunakin (pakkasta n.17 astetta) lähti heti käymään.
Kävin eräässä mopediliikeessä ja sieltä löytyi SMC:n letku. Se olisi maksanut 190eSaakohan jarrupunosletkua oikeilla liittimillä mistään muualta kuin myyjältä/maahantuojalta?

