Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
Mikse kirjoitti:Onko muilla ollut ongelmia kaasu/kytkin/ryyppyvaijereiden kovilla pakkasilla että tahtovat kangistua? Pakkasta kun on lähemmäs -15C niin ryyppy jäätyy parissa minuutissa ja kaasu- ja kytkinvaijerit menevät TODELLA kankeiksi.
Auttaiskohan jos ujuttaisi aseöljyä vaijerin ja vaipan väliin?
Ainakin ite käytin juurikin aseöljyä kun kaasu jämähti totaalijumiin -5 asteessa. Ainakin pari päivää toiminu paremmin kun hyvin!
Tarvis noi toisetkin vaijerit uittaa vielä öljyssä kunhan kerkii...
- Mikse
- 4WD
- Viestit: 224
- Liittynyt: 25 Marras 2007 21:02
- Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700
- Paikkakunta: Lappeenranta
Millä sait öljyn laitettua, suihkitko ihan vaan vaipan kauluksesta ja samalla ränkkäsit vaijeria eestaas vai jotenkin tehokkaammalla tavalla?toma kirjoitti: Ainakin ite käytin juurikin aseöljyä kun kaasu jämähti totaalijumiin -5 asteessa. Ainakin pari päivää toiminu paremmin kun hyvin!
Tarvis noi toisetkin vaijerit uittaa vielä öljyssä kunhan kerkii...
Mikse kirjoitti:Millä sait öljyn laitettua, suihkitko ihan vaan vaipan kauluksesta ja samalla ränkkäsit vaijeria eestaas vai jotenkin tehokkaammalla tavalla?toma kirjoitti: Ainakin ite käytin juurikin aseöljyä kun kaasu jämähti totaalijumiin -5 asteessa. Ainakin pari päivää toiminu paremmin kun hyvin!
Tarvis noi toisetkin vaijerit uittaa vielä öljyssä kunhan kerkii...
Avasin sen kaasukahvan kotelon mihin ne modifioinnit tehdään... Otin vaijerin irti sieltä kahvasta ja nostin ylös jotta öljy menee paremmin sinne kuoreen. Jouduin myös sieltä vaijerin toisesta päästä laittamaan öljyä kun ei ollut mitään lämmitysvehkeitä käsillä. Apteekista vois hakea tietty ruiskun ja neulan mutta en vielä ole kehdannut. Erehtyvät vielä luulemaan huumeveikoksi

Mulla ainakin lataa alle 15v aina. Useimmiten se on siinä 14v paikkeilla ajovalo päällä.
Tosta vaijerien jäätymisestä kun puhe oli.
Mulla jäätyi kanssa kaasuvaijeri, aseöljy auttoi. Ei jäädy enää.
Starttinappi ja vilkkunappi jäätyy. Onko joku noita nappeja purkanut? Tietäisi vähän mihin rasvaa laittelee.
Tosta vaijerien jäätymisestä kun puhe oli.
Mulla jäätyi kanssa kaasuvaijeri, aseöljy auttoi. Ei jäädy enää.
Starttinappi ja vilkkunappi jäätyy. Onko joku noita nappeja purkanut? Tietäisi vähän mihin rasvaa laittelee.
mönkijätön
- vinssimestari
- 6WD
- Viestit: 287
- Liittynyt: 10 Joulu 2005 21:17
- Paikkakunta: oulun laidalla. 650v2
-
- Noppeli
- Viestit: 11
- Liittynyt: 03 Tammi 2008 00:38
- Mönkijä:: Comanche cross 200TL
- Paikkakunta: HKI/HLA
Kyllä ne kysyy apteekissa, että mihin sä niitä ruiskuja/isoja neuloja tarvitset. Itsellä oli aikonaan moottoripyörän vaijereiden kanssa jäätymisongelmia. Ei kovin perusteellisesti tarvinut alkaa selvittää ongelmaa. Faijalla on sokeritautisen kaverin neulat käytössä.toma kirjoitti:Mikse kirjoitti:Millä sait öljyn laitettua, suihkitko ihan vaan vaipan kauluksesta ja samalla ränkkäsit vaijeria eestaas vai jotenkin tehokkaammalla tavalla?toma kirjoitti: Ainakin ite käytin juurikin aseöljyä kun kaasu jämähti totaalijumiin -5 asteessa. Ainakin pari päivää toiminu paremmin kun hyvin!
Tarvis noi toisetkin vaijerit uittaa vielä öljyssä kunhan kerkii...
Avasin sen kaasukahvan kotelon mihin ne modifioinnit tehdään... Otin vaijerin irti sieltä kahvasta ja nostin ylös jotta öljy menee paremmin sinne kuoreen. Jouduin myös sieltä vaijerin toisesta päästä laittamaan öljyä kun ei ollut mitään lämmitysvehkeitä käsillä. Apteekista vois hakea tietty ruiskun ja neulan mutta en vielä ole kehdannut. Erehtyvät vielä luulemaan huumeveikoksiToivottavasti saat jonkin käsityksen tosta sepustuksesta.
-
- 6WD
- Viestit: 453
- Liittynyt: 22 Syys 2007 15:07
- Mönkijä:: Polaris SP500efi -09 EU-raksa
- Paikkakunta: Lahti
Sori pienoinen off-topic, mutta "sokeritautisen kaverin neulat" on läpimitaltaan niin pieniä sekä myös lyhyitä pituudeltaan, että niillä ei paljon kannata (edes) aseöljyä mönkkäriin ruikkiawama kirjoitti: Faijalla on sokeritautisen kaverin neulat käytössä.

Terveisin sairaanhoitaja + mönkkäristi

Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
edelleen tarvis tietoa minkä tyhjäkäyntisuutin passais comsuun.
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Selvisi sitten tuokin ongelma!toma kirjoitti:Minkä verran teillä toisilla pukkaa 200 comancessa laturi jännitettä pihalle?
Huomasin tuossa kun olin asentanut omaan comaan prätkän flektin ja mittailin sitten kone käynnissä virtoja niin mittari näytti 16 ja 17 voltin välisiä lukemia... Onko normaalia vai paukkuuko kohta paikat paskaksi?
Oli yleismittarissa patteri vähissä ja näytti väärin...
Huomasin asian kun kotosalla töpsölistä tuli muka reilu 300 volttia!
- Mikse
- 4WD
- Viestit: 224
- Liittynyt: 25 Marras 2007 21:02
- Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700
- Paikkakunta: Lappeenranta
veltsu_ kirjoitti:edelleen tarvis tietoa minkä tyhjäkäyntisuutin passais comsuun.
Etkös jo saanut tuota tyhjäkäyntisuutinta vai oliko vääränlainen?veltsu_ kirjoitti:jees postiluukkuun tipahti suuttimet,pitäis koht ruveta rassailee tilasin samalla 50 tyhjäkäyntisuuttimen...
Tätä on nyt kysytty NIIN MONTA kertaa että olisi jo koko foorumin edun mukaista saada vastaus kysymykseen!!? Monella kuitenkin tuntuu olen se 50 suutin niin ei liene suurta kynnystä avautua ja kertoa tätä suurta salaisuutta.Mikse kirjoitti: - 50 tyhjäkäytisuuttimen osanumeron ja mistä saa(haku toiminto kulutettu loppuun! ; )? storm-motor?