Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
veltsu_
6WD

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

Mikse kirjoitti:
veltsu_ kirjoitti:edelleen tarvis tietoa minkä tyhjäkäyntisuutin passais comsuun.
veltsu_ kirjoitti:jees postiluukkuun tipahti suuttimet,pitäis koht ruveta rassailee tilasin samalla 50 tyhjäkäyntisuuttimen...
Etkös jo saanut tuota tyhjäkäyntisuutinta vai oliko vääränlainen?
Mikse kirjoitti: - 50 tyhjäkäytisuuttimen osanumeron ja mistä saa(haku toiminto kulutettu loppuun! ; )? storm-motor?
Tätä on nyt kysytty NIIN MONTA kertaa että olisi jo koko foorumin edun mukaista saada vastaus kysymykseen!!? Monella kuitenkin tuntuu olen se 50 suutin niin ei liene suurta kynnystä avautua ja kertoa tätä suurta salaisuutta.
joo sain yhden mut oli väärää enkä ole muuta tilannut sen jälkee ettei tarvi kaikkia maailman suuttimia tilata ja niist kokeilla.

vakio pääsuuttimellakaan ei ole saanu säätöjä kohdilleen ja kaikki muut mahd. viat on tarkistettu et tuo tyhjäkäyntisuutin on se ongelma ei saa ainetta tarpeeksi siinä kohdassa kun tyhjäkäynnilt vääntää hanat kaakkoon rivakasti
SAMPPA74
4WD

Viesti Kirjoittaja SAMPPA74 »

mulla tossa comanchen tl mallissa oli ja sama vika kun väänsi kaasua nopeasti niin "booas" korjaantui kun siirsin kaasarin neulaa ylemmäs....pääsuuttimena on 105
veltsu_
6WD

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

booausta ei enää tapahdu ja neulaa oon säädetty ylös ja alas ja hana ohitettu ja bensa filsu vaihdettu sekä power filtteri mut ei vaikutusta liian pieni tyhjäkäynti suutin tähän laitettu kun ei saa tyhjäkäynti seostakaan kohille.
bowtie81
4WD

Viesti Kirjoittaja bowtie81 »

sanokaahan kuinka pahaa ravistusta vialliset etuvanteet aiheuttaa? Mulla kyllä hieman vatkaa etupää, sellasta tärinästä vähän hitaampaa vetkutusta. Ei siis ihan epätasapainoa, mutta likimain samantapaista vemputusta. Vähän vaikea kuvailla, takuuseen on tähän asti saanut osat mutta renkaiden kohdalla varmaan haluaavat tutkia eli pitäisi viedä korjaamolle?
Weppisivut
MYYTÄVÄNÄ
Comanche 200cc
Mikse
4WD
Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700

Viesti Kirjoittaja Mikse »

bowtie81 kirjoitti:sanokaahan kuinka pahaa ravistusta vialliset etuvanteet aiheuttaa?
mulla on molemmat etuvanteet kierot/soikeat. Sellaista hytkytystähän se on ja pahimmillaan ~40km/h vauhdissa (pienissä nopeuksissa ei edes hytkytä). Suuremmissa nopeuksissa +60km/h menee jo tärinän puolelle.

Omat on menossa takuuseen ja uusia renkaita/vanteita odotellaan. Kävin myyjälle vanteita näyttämässä ja siinä yhdessä tutkailtiin että miten kierot ovat ja ihan sulassa sovussa laittoi uudet tilaukseen.

PS. Mistä saa tyhjäkäyntisuuttimia?!?!?!???
bowtie81
4WD

ok, eli sen voi ihan nähdä niistä jos ne on kierot, siis vanteet? Munkeista sitä tuskin erottaa.
Miten, joku varmaan on vaihtanut kaasuvivun rullaan? Minkälainen vaijeri siihen kannattaa ostaa mukaan? Moposportin sivut ei jotenkin toimi, mutta saahan noita muualtakin.
Weppisivut
MYYTÄVÄNÄ
Comanche 200cc
Jetman
3WD

Viesti Kirjoittaja Jetman »

Pikkasen ylihintaa sarjalla.. :P

moottorikelkaksi
SAMPPA74
4WD

Viesti Kirjoittaja SAMPPA74 »

siisti setti........
jeremias
Noppeli

Viesti Kirjoittaja jeremias »

Mahtaako kellään olla tietoa mistä saisi pyörien kiinnityspultteja? Ne kun on sellaset erikoiset, missä on "rihlat" tai mitä ne nyt sitten onkaan, paksummat kuitenkin siitä alkupäästä mikä tulee napaan kiinni... Vai pitäisikö napaan porata isommat reiät vaan suosiolla??
Onko jollaan kokemusta ,mikä olisi paras tapa?

Noista yläpallonivelistä, mikä olisi paras malli? täällä kun on ehdotettu mersun transportterin ym.ym. niveliä! Onko kokemusta minkä merkin nivelillä pääsisi pienemmillä muutostöillä?

Ja mahtaakohan pelkkien suuttimien vaihto isommaksi auttaa? vai pitääkö tehojen lisäämiseksi poistaa myös katti?
leke
Noppeli

Viesti Kirjoittaja leke »

Jetman kirjoitti:Pikkasen ylihintaa sarjalla.. :P

moottorikelkaksi
Hieno sarja. Millainen hinta halvimmillaan? Lumihangessa liikkumiseen tarvii oletettavasti enemmän poveria, mutta hankikelillä pääsee kyllä eteenpäin noillakin hevosvoimilla. :lol:
jeremias
Noppeli

Viesti Kirjoittaja jeremias »

Mulla hajos toi flekti tossa 800 km. jälkeen! Luin täältä, että muillakin ollut sama ongelma! Onko kukaan vaihtanut alkuperäistä flektiä esim. moottoripyörän vastaavaan tai johonkin yleismalliin? Jos niin, mihin ja mistä ootte ostanu?
toma
2WD

Viesti Kirjoittaja toma »

jeremias kirjoitti:Mulla hajos toi flekti tossa 800 km. jälkeen! Luin täältä, että muillakin ollut sama ongelma! Onko kukaan vaihtanut alkuperäistä flektiä esim. moottoripyörän vastaavaan tai johonkin yleismalliin? Jos niin, mihin ja mistä ootte ostanu?
Itse laitoin comanche 200 tl malliin moottoripyörän flektin kun se orkkis ei kestänyt edes ensimmäiseen öljynvaihtoon asti. Ostin mp maailmasta halikosta. En kyllä kattonu mistä pyörästä oli kun valkkasin sen laatikosta jossa oli merkkiä kun merkkiä. 30 egee makso.
bowtie81
4WD

tosta kaasusta vielä, eli mistä saisi sopivan vaiherin rullakaasulle, ja mistä itse rulla? Jos orkkis ei ole tarpeeksi pitkä, on syytä se vaijeri samalla ostaa.

Jousituksesta, aina välillä nostellut purskurista tota paikalleen talliin, olen pannut merkille ettei jousituksessa ole ollenkaan ulosjoustoa, eikö se ole outoa, vai onko se uutena niin jäykkä että ajan myötä painuu ja sitäkautta tulee ulosjoustoa?
Weppisivut
MYYTÄVÄNÄ
Comanche 200cc
leke
Noppeli

Viesti Kirjoittaja leke »

jeremias kirjoitti:Mulla hajos toi flekti tossa 800 km. jälkeen! Luin täältä, että muillakin ollut sama ongelma! Onko kukaan vaihtanut alkuperäistä flektiä esim. moottoripyörän vastaavaan tai johonkin yleismalliin? Jos niin, mihin ja mistä ootte ostanu?
Itselle tarttui kouraan clas ohlsonilta tuollainen kouraan.
http://www.clasohlson.fi/Product/Catego ... 099#32-610

Hyvin toikin on pyörinyt.
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

bowtie81 kirjoitti:tosta kaasusta vielä, eli mistä saisi sopivan vaiherin rullakaasulle, ja mistä itse rulla? Jos orkkis ei ole tarpeeksi pitkä, on syytä se vaijeri samalla ostaa.

Jousituksesta, aina välillä nostellut purskurista tota paikalleen talliin, olen pannut merkille ettei jousituksessa ole ollenkaan ulosjoustoa, eikö se ole outoa, vai onko se uutena niin jäykkä että ajan myötä painuu ja sitäkautta tulee ulosjoustoa?
Mulla on ainakin jonkin verran.. Varmaan muutama sentti kun välillä kun pitäs nostella vaikka mettässä niin ei meinaa saada nouseen ku oon niin lyhyt (14v ja 160cm) eikä voimaakaan oo viel ihan niin paljoo että mitä tahansa sais nosteltua :D
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Vastaa Viestiin