Comanche 300cc crossin viritysvinkkejä

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
tare72
2WD
Viestit: 56
Liittynyt: 31 Joulu 2007 12:48

Viesti Kirjoittaja tare72 »

joo.senhän pitää olla keskellä.jos tarkoitat sitä hätäkatkaisinta joka liikkuu molempiin suuntiin.kun yrittää startata niin takapäästä kuuluu naks akun luota.startti ei edes pyörähdä.vaihde on vapaalla mutta vihreä merkkivalo ei pala.ei inahdakkaan.APUA!!!
tare
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Ja lisää haetaan...14 piikkinen etuhamppi on paras! 93km/h kulkee, mut silti jaksaa 3 mennä sladissa! :D

Oli muuten kinukilla tullu bugi tuota mun yksilöä kasatessa...takahaarukan akseli on 14mm, kun sen pitäisi olla 15mm! Ei ihme kun ketjun kireys "eli"...onnex hokasin näin pian, nyt vaan metästän oikeen akselin niin avot!
JP80
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 11 Marras 2007 19:44
Paikkakunta: Eurajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JP80 »

Itsellä kans takahaarukan pultti on 14mm halkaisijaltaan. Ovat vaan tehneet hieman suuremmalla toleranssilla nuo holkit joihin akseli tulee. Holkin sisähalkaisija 15mm :?
Forthest
3WD
Viestit: 71
Liittynyt: 01 Tammi 2008 22:48
Paikkakunta: Nummela
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Forthest »

ja täällä sama homma, välystä on ja uusi "pultti" hakusessa.
Comanche Cross 300
Kuva
www.forthest.net/atv.html
Forthest
3WD
Viestit: 71
Liittynyt: 01 Tammi 2008 22:48
Paikkakunta: Nummela
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Forthest »

tare72 kirjoitti:joo.senhän pitää olla keskellä.jos tarkoitat sitä hätäkatkaisinta joka liikkuu molempiin suuntiin.kun yrittää startata niin takapäästä kuuluu naks akun luota.startti ei edes pyörähdä.vaihde on vapaalla mutta vihreä merkkivalo ei pala.ei inahdakkaan.APUA!!!
Mulla oli sama ongelma, mutta tarkista että virtajohdot akulle ovat kunnolla kiinni.
Comanche Cross 300
Kuva
www.forthest.net/atv.html
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Ja päivitystä, koneistutin uuden 15mm akselin ja tulihan jämäkkä!

Minusta ne swingin neulalaakerit ei edes toimi kunnolla tuolla orkkis akselilla...mut nyt kun vielä latasin kunnolla vaseliiniä laakereihin ja kasasin tolla OIKEAN paksusella akselilla niin on hitosti herkempi ja jäsympi! :P Ehdottomasti tärkeimpiä "modauksia" tolle vehkeelle.
kadet89
6WD
Viestit: 505
Liittynyt: 15 Kesä 2007 23:23

Viesti Kirjoittaja kadet89 »

Tare,

kattos onko akussa virtaa. Mulla ainakin akku sippas aika nopeesti.

Lähteekö lykkäämällä käyntiin?
Avatar
Boris
2WD
Viestit: 50
Liittynyt: 02 Loka 2007 13:03
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Boris »

heippa vaan kaikille! Avasin omastani tänään ton takalinkun ja mitäs sieltä löytykään? Liian ohut akseli ja paskaks menneet neulalaakerit!!! Tarttee alkaa metsästelee uusia laakereita ja akselia :evil:
"V***n kylähullu"
fister
2WD
Viestit: 51
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:51

Viesti Kirjoittaja fister »

onkos kukaan poistanut tuota tasapainoakselia? tois ainakin lisää kierrosherkkyyttä ja tehoakin..?
Avatar
Jiikoo811
2WD
Viestit: 40
Liittynyt: 06 Kesä 2005 15:23
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Jiikoo811 »

fister kirjoitti:onkos kukaan poistanut tuota tasapainoakselia? tois ainakin lisää kierrosherkkyyttä ja tehoakin..?
Äkkiseltään ilman minkäänlaista kokemusta koko laitteesta sanosin että lisää lähinnä tärinää :lol: Teoreettinen ero voi tulla kierrosherkkyyteen mutta tuskin merkittävää vaikutusta mihinkään, korkeintaan pultit ja mutterit vaan rupee löystyyn nopeemmin ku tärinät lisääntyy :?
Polaris Sportsman 450 07" & Snowhawk 600HO 04" & Lynx Rave 600 09"& GasGas 300 EC 00"
juuso69
Noppeli
Viestit: 13
Liittynyt: 07 Tammi 2007 16:59
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja juuso69 »

oisko kellään hajua mistä sais säädettävää sytkäboksia 300:seen :?:
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

Jos viritysvinkkejä haluatte niin kyselkääpä tuolta kadet89:ltä hieman tarkemmin, tässä kaverin taidonnäyte: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=574847 TSEKATKAA SE VIDEO! :twisted:
Mezcal
4WD
Viestit: 155
Liittynyt: 16 Maalis 2007 20:43

Viesti Kirjoittaja Mezcal »

ämhoo kirjoitti:Jos viritysvinkkejä haluatte niin kyselkääpä tuolta kadet89:ltä hieman tarkemmin, tässä kaverin taidonnäyte: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=574847 TSEKATKAA SE VIDEO! :twisted:
Viritysvinkkejä? Tossahan on Suzukin 600cc kone. Ei tossa tosin sanota onko sitä käpälöity.
Forthest
3WD
Viestit: 71
Liittynyt: 01 Tammi 2008 22:48
Paikkakunta: Nummela
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Forthest »

Joo ei toi kyllä virittämiseen sinänsä liity kun kone on vaihdettu, mutta kovin kulukoo.
Comanche Cross 300
Kuva
www.forthest.net/atv.html
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

Joo tottahan se on, mutta kunniotettava on kulkuja... Henki saattas lähtee iteltä.
Vastaa Viestiin