Comanche 300cc crossin viritysvinkkejä
Ja lisää haetaan...14 piikkinen etuhamppi on paras! 93km/h kulkee, mut silti jaksaa 3 mennä sladissa!
Oli muuten kinukilla tullu bugi tuota mun yksilöä kasatessa...takahaarukan akseli on 14mm, kun sen pitäisi olla 15mm! Ei ihme kun ketjun kireys "eli"...onnex hokasin näin pian, nyt vaan metästän oikeen akselin niin avot!

Oli muuten kinukilla tullu bugi tuota mun yksilöä kasatessa...takahaarukan akseli on 14mm, kun sen pitäisi olla 15mm! Ei ihme kun ketjun kireys "eli"...onnex hokasin näin pian, nyt vaan metästän oikeen akselin niin avot!
Mulla oli sama ongelma, mutta tarkista että virtajohdot akulle ovat kunnolla kiinni.tare72 kirjoitti:joo.senhän pitää olla keskellä.jos tarkoitat sitä hätäkatkaisinta joka liikkuu molempiin suuntiin.kun yrittää startata niin takapäästä kuuluu naks akun luota.startti ei edes pyörähdä.vaihde on vapaalla mutta vihreä merkkivalo ei pala.ei inahdakkaan.APUA!!!
Ja päivitystä, koneistutin uuden 15mm akselin ja tulihan jämäkkä!
Minusta ne swingin neulalaakerit ei edes toimi kunnolla tuolla orkkis akselilla...mut nyt kun vielä latasin kunnolla vaseliiniä laakereihin ja kasasin tolla OIKEAN paksusella akselilla niin on hitosti herkempi ja jäsympi!
Ehdottomasti tärkeimpiä "modauksia" tolle vehkeelle.
Minusta ne swingin neulalaakerit ei edes toimi kunnolla tuolla orkkis akselilla...mut nyt kun vielä latasin kunnolla vaseliiniä laakereihin ja kasasin tolla OIKEAN paksusella akselilla niin on hitosti herkempi ja jäsympi!

Äkkiseltään ilman minkäänlaista kokemusta koko laitteesta sanosin että lisää lähinnä tärinääfister kirjoitti:onkos kukaan poistanut tuota tasapainoakselia? tois ainakin lisää kierrosherkkyyttä ja tehoakin..?

Polaris Sportsman 450 07" & Snowhawk 600HO 04" & Lynx Rave 600 09"& GasGas 300 EC 00"
Jos viritysvinkkejä haluatte niin kyselkääpä tuolta kadet89:ltä hieman tarkemmin, tässä kaverin taidonnäyte: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=574847 TSEKATKAA SE VIDEO! 

Viritysvinkkejä? Tossahan on Suzukin 600cc kone. Ei tossa tosin sanota onko sitä käpälöity.ämhoo kirjoitti:Jos viritysvinkkejä haluatte niin kyselkääpä tuolta kadet89:ltä hieman tarkemmin, tässä kaverin taidonnäyte: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=574847 TSEKATKAA SE VIDEO!