Comache 200, '08 malli
Comache 200, '08 malli
Ainakin Motomaurits näyttää mainostavan uutta '08 mallia, että siinä olisi vahvempi moottori, rasvanipat ja ketjun kiristysrulla. Nuo rasvanipat ja kiristysrullahan olivat jo '07-mallissa.
Onko kenelläkään siis mitään varmaa tietoa kuinka paljon tuollainen '08-malli eroaa '07-mallista. Jokohan kiinalaiset olisivat '08-malliin korjanneet edes jotain lastentauteja vai onkohan tuossakin odotettavissa ensimmäisellä 500km enemmän tai vähemmän huollettavaa?
Jarmo
Onko kenelläkään siis mitään varmaa tietoa kuinka paljon tuollainen '08-malli eroaa '07-mallista. Jokohan kiinalaiset olisivat '08-malliin korjanneet edes jotain lastentauteja vai onkohan tuossakin odotettavissa ensimmäisellä 500km enemmän tai vähemmän huollettavaa?
Jarmo
-
- 2WD
- Viestit: 42
- Liittynyt: 29 Joulu 2007 14:52
- Mönkijä:: Sportsman 570 EFI EPS Eut. -15
- Paikkakunta: Lehtimäki / etelä-pohjanmaa
vahvempi moottori? eihän tuota vanhaakaan saa rikki millään. vaikka aina on kaasu pohjassa ja montulla ei tuu käytettyä välillä kytkintäkään
nykyiset.
Polaris Sportsman 570 EPS eut. 2015
+
Sled Polaris Indy 600 we 2015
entisiä leikkikaluja.
Yamaha YFM 700R special edition -08
Comanche Cross 200cc -07 2kpl
Polaris Sportsman 570 EPS eut. 2015
+
Sled Polaris Indy 600 we 2015
entisiä leikkikaluja.
Yamaha YFM 700R special edition -08
Comanche Cross 200cc -07 2kpl
Ite ostin omani helmikuussa Motolandista, eikä siinä ainakaan mitään ihmeellistä tunnu olevan, samat kaikki lastentaudit tuntuu vaivaavan mitä aikasemmistakin on kirjoiteltu... pultit löystyy(koko saatanan takasatula irtos kesken ajon), vatkaa ja ravistaa kun tehosekoitin jne... eli samalla tavalla vaatii jatkojalostusta ennen kuin saa mieleisekseen..!
Dinli DMX 450 -08
ex. Hawai 200cc
ex. Bashan BS200S-7
ex. Hawai 200cc
ex. Bashan BS200S-7
-
- 2WD
- Viestit: 53
- Liittynyt: 04 Helmi 2008 09:54
- Mönkijä:: Raptor 700
- Paikkakunta: Lappeenranta
joopa, mönkijä saapui eilen! heti käynnistämään sitä ja akku tietysti tyhjä
ei kun biltemaan ja uus akku tilalle, ei lähtenyt vieläkään käymään, pakko ottaa autosta apuvirtaa että jaksoi käydä ryypyn kanssa!
sitten kun sai käyntiin ja käytti lämpimäksi kikottimen niin rupesi toimimaan kuin unelma, ei muuta kun koe ajolle ja ihan hyvinhän se meni... eli positiivinen yllätys oli tuo vehjestys
piti vaan eilen illasta lähteä savonlinnaan porukoita morjestamaan niin ei kerennyt paljoa rossailla, ja bensakin loppu kesken... mutta sunnuntaina täältä kotiin ja sitten bensaa tankkiin ja paanalle!
kilvet ja vakuutuksen kävin ottamassa eilen, vakuutus pohjolasta liikennevakuutus siis pelkästään 129€/vuosi! ja kilvet maksoi 16,20€
pitää kikkailla vielä kiinni se kilpi niin pääsee ajamaan laillisesti!
ai niin, eihän tämä ollutkaan mikään 08 malli, luovutus huolto keskisellä suoritettu 7.5.2007 eli kohta vuoden vanha peli
mutta pitää koittaa pärjäillä...

sitten kun sai käyntiin ja käytti lämpimäksi kikottimen niin rupesi toimimaan kuin unelma, ei muuta kun koe ajolle ja ihan hyvinhän se meni... eli positiivinen yllätys oli tuo vehjestys

piti vaan eilen illasta lähteä savonlinnaan porukoita morjestamaan niin ei kerennyt paljoa rossailla, ja bensakin loppu kesken... mutta sunnuntaina täältä kotiin ja sitten bensaa tankkiin ja paanalle!
kilvet ja vakuutuksen kävin ottamassa eilen, vakuutus pohjolasta liikennevakuutus siis pelkästään 129€/vuosi! ja kilvet maksoi 16,20€
pitää kikkailla vielä kiinni se kilpi niin pääsee ajamaan laillisesti!
ai niin, eihän tämä ollutkaan mikään 08 malli, luovutus huolto keskisellä suoritettu 7.5.2007 eli kohta vuoden vanha peli

mutta pitää koittaa pärjäillä...
kilven kiinnitys onkin vähän vaikeaa, ihmettelen ettei siitä enempää ole keskusteltu. Itse päädyin ottamaan takavalon irti ja kiinnittämään kilven sen reikiin, joutui toista vähän avartamaan, alaosaa en kiinnittänyt ollenkaa. Valolle sitten tein uudet reiät mahdollisimman ylös ettei poltin pala niin usein. Ihmettelen vaan mille kilvelle noi reiät alunperin on tehty?
Tässä ollaan vertailtu kahta comanchee jotka on oikeasti myyty -08 vuoden mallina mutta toinen niistä vain on oikeasti -08
Eli siis moni noista liikkeistä myy sitä -07 tuoreempana... jos siis varastossa on ollut niin toki rekisteröinti päivän mukaan laite on -08
Suurin ero niissä on ehkäpä takaakselissa... joka tuoreemmassa on hiukan erilainen kuin vanhassa (nimim.300km eikä ole tarvinnu kiristellä). Sitten jotain piste eroja on .. yläpallot näyttää hiukan erilaiselta eikä ainakaan 300km oo vielä väljistyneet... toki voi olla että johtuu siitäkin että painoin heti uutena ne täyteen vaseliiniä.
Äkkiseltään nyt ei sen ihmeempiä tuu mieleen... moottorissa ulkoisesti on pieniä eroavaisuuksia mutta en tarkalleen muista.
Eli siis moni noista liikkeistä myy sitä -07 tuoreempana... jos siis varastossa on ollut niin toki rekisteröinti päivän mukaan laite on -08
Suurin ero niissä on ehkäpä takaakselissa... joka tuoreemmassa on hiukan erilainen kuin vanhassa (nimim.300km eikä ole tarvinnu kiristellä). Sitten jotain piste eroja on .. yläpallot näyttää hiukan erilaiselta eikä ainakaan 300km oo vielä väljistyneet... toki voi olla että johtuu siitäkin että painoin heti uutena ne täyteen vaseliiniä.
Äkkiseltään nyt ei sen ihmeempiä tuu mieleen... moottorissa ulkoisesti on pieniä eroavaisuuksia mutta en tarkalleen muista.
VANHEMMAKSI TULEMINEN ON VÄISTÄMÄTÖNTÄ.... AIKUISEKSI KASVAMINEN TAASEN VAIHTOEHTOISTA.
Comanche Cross 200cc -08 Boys edit I (oikeasti)
FKRC = Finish Komatsu Repair Club
Comanche Cross 200cc -08 Boys edit I (oikeasti)
FKRC = Finish Komatsu Repair Club
Tänään tarkasteltiin konetta ulkosesti ... ja noissa 07 ja 08 on aivan eri kone... siis ei todennäkösesti mitään yhteistä.
Joka hankaloittaakin nyt mein suunnitelmia 8(
Joka hankaloittaakin nyt mein suunnitelmia 8(
VANHEMMAKSI TULEMINEN ON VÄISTÄMÄTÖNTÄ.... AIKUISEKSI KASVAMINEN TAASEN VAIHTOEHTOISTA.
Comanche Cross 200cc -08 Boys edit I (oikeasti)
FKRC = Finish Komatsu Repair Club
Comanche Cross 200cc -08 Boys edit I (oikeasti)
FKRC = Finish Komatsu Repair Club