Kannattaako ostaa.

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
vesa-
Noppeli

Kannattaako ostaa.

Viesti Kirjoittaja vesa- »

Olen miettinyt että tuollainen joku 200 kuutioinen mönkijä olisi mukava peli. Olen kuitenkin näitten keskusteluiden perusteella saanut sellaisen käsityksen että pärjäänkö minä tuollaisen kanssa kun en omista hitsiä, sorvia tai muita tuollaisia isompia laitteita. Perustyökaluja kyllä löytyy ihan mukavasti. Kuitenkin tuntuu siltä että näitten kanssa olisi hyvä ollat hitsit yms.
Kokemusta kyllä köytyy noista moottoriajoneivoista kun on ollut mopoa ja autoa. ja ikää on 15v :)
TN
3WD
Mönkijä:: SMC WC 500 RE

Viesti Kirjoittaja TN »

Perus työkaluilla tässä itsekin touhutaan, joten aivan varmasti pärjäät jos ei peukalo sijaitse kämmenen keskikohdilla.
SAMPPA74
4WD

Viesti Kirjoittaja SAMPPA74 »

jep... ihan perus työkaluilla mennään...... hitsiä en oo tarvinnu muuten kuin pakoputkea tehdessä....
kaugoh
2WD
Mönkijä:: Raptor 700

Viesti Kirjoittaja kaugoh »

sama täällä... anttilan ale korista poimittuja huippu työkaluja kannattaa käyttää... näin saat kaiken kuntoon :D

ei vaan, itselläkin tuo työkalupuoli aika kehno ja kolmen päivän omistuksen jälkeen olen tarvinnut ruuvimeisseliä, 10mm lenkkiä ja akkuporakonetta sekä klemmariavainta! voi olla että jossain vaiheessa muuttuu tarpeet isommiksi mutta katsellaan sitä sitten kun sen ajan murhe on

olen ollut ostokseen tyytyväinen toistaiseksi, havaittuja vikoja on sen verran että vasen etupyörä vipottaa mutta ei pahasti, pieniä bensan saanti vaikeuksia välillä=huomenna biltemaan letkua, klemmareita, ja putsaria ostamaan! ja syylärin korkki ei tahdo avautua, löystyy mutta ei lähde kokonaan auki, lisäsin jäähytys nestettä sitten pelkästään paisunta säiliöön! huomenna pitää tutkia mikä sitä korkkia riivaa...

mutta summa summaarum, tyytyväinen olen ja suosittelen kyllä :wink:
werty
Noppeli

Viesti Kirjoittaja werty »

Painappa sitä korkkia samalla kun avaat. siinä lopussa on sellainen pykälä
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Perus työkaluja täälläkin vaan käytetty ja niitäkin vaan säätämiseen ei korjaamiseen kun vikoja ei oo viel ollu ;)
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Uno_mas
4WD

Viesti Kirjoittaja Uno_mas »

Perus työkalut käytössä myös täällä.
Hitsiä ei muuten ole tarvinnut kuin pakoputkessa ja tukivarsimuutoksessa. Silloinkin naapuri hoiti hitsaukset, kun siltä miggi löytyy. Takaswingin puslat mulle sorvas työkaveri, muuten pärjätty ihan omillaan. :)
mönkijätön
Junior.L
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Junior.L »

Onko kellää ylimäärästä etu rattaan suoja koteloa? 8)
otto83
3WD
Mönkijä:: Renegade 800 -08 TL

Viesti Kirjoittaja otto83 »

Junior.L kirjoitti:Onko kellää ylimäärästä etu rattaan suoja koteloa? 8)
ei.oota Rennyn pika postii :D
ex. Derbi DXR 250 -05
ex. Comanche 200cc TL -07
Vastaa Viestiin