comanche videot

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
rotoman
4WD
Viesti:

comanche videot

Viesti Kirjoittaja rotoman »

Comsu menee muuten ummessa paremmin kuin esikuvansa Polaris.. :)
Katso video www.atvfinland.com
X-Race
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Esikuva tai ei, mutta etupään rakenteen osalta olisi Comanchen syytä olla Polariksen esikuva. Polariksessa on etupäässä Macpherson rakenne, jota puolustaa ainoastaan halpa hinta. Halvoissa autoissa kyseistä rakennetta suositaan myös.
wama
Noppeli
Mönkijä:: Comanche cross 200TL

Viesti Kirjoittaja wama »

Aika kivasti näyttää nelivetoiset kulkevan lumessa. Oma takavetoinen kun ei alla olevilla kumeilla selviydy kymmenen sentin lumesta :oops:
rudolf_hess
2WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rudolf_hess »

pojan takatuupparikaan ei oikein selviydy hangessa...
http://www.youtube.com/watch?v=F1lt644zET0 :D
Karjala takaisin. Vaikka pullo kerrallaan.

http://www.youtube.com/user/suomi1938
rotoman
4WD
Viesti:

www.atvfinland.com etusivulla juutuubi linkki jossa comsu mukana videossa.
usa
6WD
Mönkijä:: ac 650 v2

Re: comanche videot

Viesti Kirjoittaja usa »

rotoman kirjoitti:Comsu menee muuten ummessa paremmin kuin esikuvansa Polaris.. :)
Katso video www.atvfinland.com
tai sitte se on kuskista kiinni niin ku yleensä :D
Bensalla pestään pensselit ja diiselillä tehdään voimaa.
rotoman
4WD
Viesti:

uutta videota comsusta osoitteessa
www.atvfinland.com
retale76
6WD

Viesti Kirjoittaja retale76 »

"kyllä mönkkäily avartaa" taas tuli mieleen kun katso tuon uusimman tuolta. eikö löydy yhtään parempaa reittiä ku kyntää polvian myöten mudassa :) ilmeisesti mukavimmasta päästä harrastuksiin kuuluu repiä comsua mutaojasta irti :)

kyllä vielä mieluummin ajan näillä vehkeillä ku tietosesti kylven paskassa. paljon mukavempaa ajella vaan..

ps: hyvät musat videossa. ei siin mitään
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
undis-73
6WD
Mönkijä:: Myyty...

Viesti Kirjoittaja undis-73 »

..
Viimeksi muokannut undis-73, 19 Touko 2008 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
undis-73
6WD
Mönkijä:: Myyty...

Viesti Kirjoittaja undis-73 »

"kyllä mönkkäily avartaa" taas tuli mieleen kun katso tuon uusimman tuolta. eikö löydy yhtään parempaa reittiä ku kyntää polvian myöten mudassa Smile ilmeisesti mukavimmasta päästä harrastuksiin kuuluu repiä comsua mutaojasta irti Smile
undis-73 kirjoitti:kukin tykkää mistä tykkää,mutta olen kuullut ton saman monen takaveto kuskin suusta ennenkin :lol:
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
rotoman
4WD
Viesti:

Tuo kyntäminenhän on osa ajelun iloista :lol:
Pitää aina kokeilla kenen mönkijä menee pahimmasta paikasta. :wink:
X-Race
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

En ole kans missään vaiheessa ole ymmärtänyt rypemistä. Tai no, itseasiassa olen. Pienenä poikana oli älyttömän hienoa ajaa fillarilla lätäköistä. Myös kaikennäköinen kurakelillä pluttaaminen ja puroilla leikkiminen oli ihan ou-jee. Äiti ei taas ymmärtänyt yhtään puljaamisen päälle, kun saapui märillä sukilla ja yltäpäältä kurassa kotiin. Ilmeisesti tupenrapinat meni tarpeeseen, koska enää ei himoja itsensä eikä kulkupelien suttaamiseen ole.

Nykyään kun olen joutunut märkään paikkaan, olen ajanut ykkösellä kytkintä luistattaen niin hiljaa, ettei vettä lennä pisaraakaan. 15cm on ehdoton maksimisyvyys vedelle. Jos märän paikan löydän ajelureitillä, jatkossa tajuan välttää sitä.

Vielä tänäkin päivänä vesi on toki mukava elementti, mutta liikun silloin mielummin veneellä, joka voittaa usein jopa mönkimisen.
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Mä ainakin tykkään rypemisestä, ja tykkään kyllä ajaa ihan lujaa pikkuteitä ja ratoja ym :D Hyvin kyl menee commari lumes :) Pyöritkös muuten x-race motot.net sivulla samaisella nickillä?

Edit: oho käyttäjätiedoistahan vastaus saatiinkin. Ite pyörin nickillä JuDe93.
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
rotoman
4WD
Viesti:

Jippanen kirjoitti:Mä ainakin tykkään rypemisestä, ja tykkään kyllä ajaa ihan lujaa pikkuteitä ja ratoja ym :D Hyvin kyl menee commari lumes :) Pyöritkös muuten x-race motot.net sivulla samaisella nickillä?

Edit: oho käyttäjätiedoistahan vastaus saatiinkin. Ite pyörin nickillä JuDe93.
En ole motot.nettiin kirjautunut. Eli en ole sama henkilö :)

Meillä on ajoporukassa ainainen kilpailu että kenen mönkijä menee pahimmasta paikasta ja häviäjä saa kuulla "kuittailua" epäonnistumisestaan :D
Minä yritän pitää kling klong mönkijän laadusta kiinni :P
rotoman
4WD
Viesti:

X-Race kirjoitti:En ole kans missään vaiheessa ole ymmärtänyt rypemistä. Tai no, itseasiassa olen. Pienenä poikana oli älyttömän hienoa ajaa fillarilla lätäköistä. Myös kaikennäköinen kurakelillä pluttaaminen ja puroilla leikkiminen oli ihan ou-jee. Äiti ei taas ymmärtänyt yhtään puljaamisen päälle, kun saapui märillä sukilla ja yltäpäältä kurassa kotiin. Ilmeisesti tupenrapinat meni tarpeeseen, koska enää ei himoja itsensä eikä kulkupelien suttaamiseen ole.

Nykyään kun olen joutunut märkään paikkaan, olen ajanut ykkösellä kytkintä luistattaen niin hiljaa, ettei vettä lennä pisaraakaan. 15cm on ehdoton maksimisyvyys vedelle. Jos märän paikan löydän ajelureitillä, jatkossa tajuan välttää sitä.

Vielä tänäkin päivänä vesi on toki mukava elementti, mutta liikun silloin mielummin veneellä, joka voittaa usein jopa mönkimisen.
Ehkä kannattaisi ostaa normaali auto jolla voi ajella kuivia teitä?
Mönkijä on mönkijä....
Vastaa Viestiin