Kinkkisi kuva!

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Avatar
Rossar
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 03 Joulu 2007 14:46
Paikkakunta: Tampere/Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rossar »

kaasari kirjoitti:1.4bar:ia ja mäntä halki!
Oikein! :D
FudeKawa 500 -07

Ex. KTM 505sx -09
Ex. KTM 450sx -09
Ex. Mikroauto KTM 625cc
Ex. Suzuki LTR 450 -07
Ex. Shineray STIXE250 -09
Ex. FudeKawa 500 -07
Ex. Polaris Predator 500 Troy Lee
Ex. Derbi DXR 250 Street edition.
Ex. Whizz 200cc
Avatar
retale76
6WD
Viestit: 446
Liittynyt: 19 Helmi 2008 14:43

Viesti Kirjoittaja retale76 »

kaasari kirjoitti:Jep jep, eli ahtoja lauantaina 1.4bar:ia ja mäntä halki! Tiesin kyllä ettei vakio valumuki moista kestä...nyt pata auki ja uusi mäntä matkalla jo. Vkl kone kasaan. Tiet nyt sulia, eli videota varmaan saadaan vkl...
tuleeko koneeseen edelleen vakio muki? jos näin niin hio männänlaki esim tonnisella mahdollisimman sileäksi. ei se vakio siltikään tule 1.4 bar:ia kestämään mutta paremmin kumminkin
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Juu tilanne on nyt se, että "väliaikaisesti" tulee uusi vakiomäntä (ahdot MAX 0.7bar) ja tilaukseen lähtee mittojen mukaan tehtävä Je-pistons:in takomäntä. Toimitusaika vaan tolla erikoismukilla on n. 1-3kk.

On niin "vaikee" tuo koko tolle mukille...77.5mm halk, 18mm tapilla ja 27mm tapin keskeltä männän lakeen. Vanhoille 1100 suskille löytyy valmista (78mm ja 2mm koroke pitäs sylinterin alle laittaa) mut arvatkaa kuin tästä peräpohjolasta yhtä kappaletta tollasta ehjää takomukia löytyy...NOUUU!

Btw...tuohan on tasapäinen tuo muki, mut venojen kolot tietty...meinaakko että silti hyödyttäs "kiillottaa"!?!?
Avatar
retale76
6WD
Viestit: 446
Liittynyt: 19 Helmi 2008 14:43

Viesti Kirjoittaja retale76 »

juu hyöty tulee siitä kun ei ole mistä haleta. eli kuten varmaankin tiedät että metalli on heikointa huokosen kohdasta. vaikei sitä huokosta silmällä näkisikään. tasainen pinta on myös tiiviimpää. alusekotuksessa kiillotuksella saadaan vielä plussana "palamisen" kestoa

tämä on niin sanottu koyhänmiehen takomuki
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
lazi
2WD
Viestit: 32
Liittynyt: 15 Marras 2007 23:20
Mönkijä:: Dille
Paikkakunta: Kaarina

Viesti Kirjoittaja lazi »

Siin ois pari keväistä kuvaa... 8)


Kuva Kuva Kuva

Kyllähä se sonta tuntuu keulivankin, kuhan vähän reenaa, vieläkun uskaltais enemmä.. Ihan perse penkissä kakkosellakin kun vähä sarvista nyppii ja kytkintä antaa ni komiasti pystyyn nousee.
Dinli DMX 450 -08

ex. Hawai 200cc
ex. Bashan BS200S-7
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Mun ajamana ei keuli, mut tommonen se on muuten.

Kuva Kuva

Kuva Kuva

Kuva Kuva

Kuva
Avatar
vk
Noppeli
Viestit: 22
Liittynyt: 25 Touko 2007 17:44
Mönkijä:: TGB Target 325
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vk »

X-Race kirjoitti:Mun ajamana ei keuli, mut tommonen se on muuten.
Onko nuo Kendan Road-got nuo gummit? Minkälaiset on ajella maantiellä/maastossa?

Meinaan mulla on tollaset tilauksessa alujen kanssa, et kannattaako pitää tilauksessa vai vaihtaa johonkin toisiin...
Vesku
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Eivät haise kuolemalle, pitävät ilman sisällään, pysyvät pienelläkin paineella kiinni vanteessa ja ovat pyöreät. Noiden osalta eroavat alkuperäisistä. Pito on ihan kuvioinnin mukaista. Pehmeässä hiekassa tuskin pääsee.
bowtie81
4WD
Viestit: 213
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:38
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja bowtie81 »

vai renkaat ne onkin ku haisee, olenkin ihmetellyt kun autotallissa on ihan erilainen hajumaailma ollut sitten mönkijän hankinnan.
Weppisivut
MYYTÄVÄNÄ
Comanche 200cc
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Juu se haju on ihan tajuton. Luulin, että joudun vaihtamaan auton, kun vein sillä renkaita. Haju kuitenkin nöyrtyi äkkiä renkaiden lähdön jälkeen.
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Mun renkaat ei haise (tai en ainakaan oo huomannu) yhtään :D Videoo tosta turbo commarista sitte!
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

No tässä yx huono pätkä...kakkonen pesään ennen ahdoille pääsyä, six pikkunen viive...hox miten kolmosta vaihtaessa ei viivettä. Ja sitten pitääkin höllätä...
Kuva
Kytkimen päivitin uusilla massalevyillä ja jäykemmillä jousilla...ei muuten luista enään yhtään! Koitan vkl saada OIKEAA matskua tuolla metsä-autoteillä tykittelystä.
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

Minkä vehkeen levyt ja jouset? Mistä hait osat?
Kawasaki KFX 400
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Oulun stormilta Suzuki GN250 levyt ja jouset. Jouset ainakin käy melko monesta muustakin vehkeestä...EBC on merkki. Sieltä kytkinhäkin pohjalta pitää ottaa ne kaksi isoa jousiprikkaa myös pois...niitten funktio todennäköisesti on pitää pientä luistovaraa kytkimessä koko ajan.
Avatar
elky74
3WD
Viestit: 110
Liittynyt: 10 Maalis 2008 06:39
Paikkakunta: yljrv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elky74 »

lazi kirjoitti:Siin ois pari keväistä kuvaa... 8)

Kyllähä se sonta tuntuu keulivankin, kuhan vähän reenaa, vieläkun uskaltais enemmä.. Ihan perse penkissä kakkosellakin kun vähä sarvista nyppii ja kytkintä antaa ni komiasti pystyyn nousee.
pystympään vaan... sitten kun tuntuu että oot jo kaatumassa taaksepäin niin on vasta hyvä 8)
VANHEMMAKSI TULEMINEN ON VÄISTÄMÄTÖNTÄ.... AIKUISEKSI KASVAMINEN TAASEN VAIHTOEHTOISTA.
Comanche Cross 200cc -08 Boys edit I (oikeasti)
FKRC = Finish Komatsu Repair Club
Vastaa Viestiin