kaasari kirjoitti:Jep jep, eli ahtoja lauantaina 1.4bar:ia ja mäntä halki! Tiesin kyllä ettei vakio valumuki moista kestä...nyt pata auki ja uusi mäntä matkalla jo. Vkl kone kasaan. Tiet nyt sulia, eli videota varmaan saadaan vkl...
tuleeko koneeseen edelleen vakio muki? jos näin niin hio männänlaki esim tonnisella mahdollisimman sileäksi. ei se vakio siltikään tule 1.4 bar:ia kestämään mutta paremmin kumminkin
Juu tilanne on nyt se, että "väliaikaisesti" tulee uusi vakiomäntä (ahdot MAX 0.7bar) ja tilaukseen lähtee mittojen mukaan tehtävä Je-pistons:in takomäntä. Toimitusaika vaan tolla erikoismukilla on n. 1-3kk.
On niin "vaikee" tuo koko tolle mukille...77.5mm halk, 18mm tapilla ja 27mm tapin keskeltä männän lakeen. Vanhoille 1100 suskille löytyy valmista (78mm ja 2mm koroke pitäs sylinterin alle laittaa) mut arvatkaa kuin tästä peräpohjolasta yhtä kappaletta tollasta ehjää takomukia löytyy...NOUUU!
Btw...tuohan on tasapäinen tuo muki, mut venojen kolot tietty...meinaakko että silti hyödyttäs "kiillottaa"!?!?
juu hyöty tulee siitä kun ei ole mistä haleta. eli kuten varmaankin tiedät että metalli on heikointa huokosen kohdasta. vaikei sitä huokosta silmällä näkisikään. tasainen pinta on myös tiiviimpää. alusekotuksessa kiillotuksella saadaan vielä plussana "palamisen" kestoa
Kyllähä se sonta tuntuu keulivankin, kuhan vähän reenaa, vieläkun uskaltais enemmä.. Ihan perse penkissä kakkosellakin kun vähä sarvista nyppii ja kytkintä antaa ni komiasti pystyyn nousee.
Eivät haise kuolemalle, pitävät ilman sisällään, pysyvät pienelläkin paineella kiinni vanteessa ja ovat pyöreät. Noiden osalta eroavat alkuperäisistä. Pito on ihan kuvioinnin mukaista. Pehmeässä hiekassa tuskin pääsee.
No tässä yx huono pätkä...kakkonen pesään ennen ahdoille pääsyä, six pikkunen viive...hox miten kolmosta vaihtaessa ei viivettä. Ja sitten pitääkin höllätä...
Kytkimen päivitin uusilla massalevyillä ja jäykemmillä jousilla...ei muuten luista enään yhtään! Koitan vkl saada OIKEAA matskua tuolla metsä-autoteillä tykittelystä.
Oulun stormilta Suzuki GN250 levyt ja jouset. Jouset ainakin käy melko monesta muustakin vehkeestä...EBC on merkki. Sieltä kytkinhäkin pohjalta pitää ottaa ne kaksi isoa jousiprikkaa myös pois...niitten funktio todennäköisesti on pitää pientä luistovaraa kytkimessä koko ajan.
Kyllähä se sonta tuntuu keulivankin, kuhan vähän reenaa, vieläkun uskaltais enemmä.. Ihan perse penkissä kakkosellakin kun vähä sarvista nyppii ja kytkintä antaa ni komiasti pystyyn nousee.
pystympään vaan... sitten kun tuntuu että oot jo kaatumassa taaksepäin niin on vasta hyvä
VANHEMMAKSI TULEMINEN ON VÄISTÄMÄTÖNTÄ.... AIKUISEKSI KASVAMINEN TAASEN VAIHTOEHTOISTA.
Comanche Cross 200cc -08 Boys edit I (oikeasti)
FKRC = Finish Komatsu Repair Club