Varaosia..

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
rotoman
4WD
Viesti:

Varaosia..

Viesti Kirjoittaja rotoman »

Mistä kannattaa kysellä esim katteita ja ovatkohan kalliita.. Kenelläkään kokemuksia?
Comanchessa näyttää olevan niin kovaa muovia nuo katteet, että eivät kestä oikein vastata mihinkään.
Esim. Arctic Catissa astinlaudat venyivät kuin purkka kun otti kantoon kiinni, ei halkeamia. Minun Comanchesta jäi kantoon muistoksi iso palanen astinlaudasta :roll:
Jeremy
3WD

Viesti Kirjoittaja Jeremy »

Tehopekalta voisi löytyä! :)
Kimi
Tracks

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Jeremy kirjoitti:Tehopekalta voisi löytyä! :)
Jos jotain osia tarvitsee, niin Gern huollolta/Keskiseltä suoraan kannattaa tilata. Sieltä se Tehopekkakin ne osat tilailee. Itse kun tilaa, jää yksi välikäsi pois välistä.
Repetti
6WD
Mönkijä:: Honda 350 FM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Repetti »

iroc kirjoitti:
Jeremy kirjoitti:Tehopekalta voisi löytyä! :)
Jos jotain osia tarvitsee, niin Gern huollolta/Keskiseltä suoraan kannattaa tilata. Sieltä se Tehopekkakin ne osat tilailee. Itse kun tilaa, jää yksi välikäsi pois välistä.
No itse sain astintason ja olen tilannut muitakin osia (ja myös saanut) suoraan Gern-huollosta, puh. 06-51007870. Erittäin ystävällinen ja nopea palvelu.

Nyt ei enää astintasot hajoile sillä tein pohjapanssarin 8 mm PE-muovista, maksoi 80 euroa. Kolina ja räiske on kannokossa ja risukossa kova mutta mitään ei ole hajonnut, comsu vaan "muljahtelee" kantojen ja kivien yli. :D
rotoman
4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rotoman »

Joo, tilasin itsekkin Gernistä. hinta oli 40 € + pk. Ei paha hinta.
Minulla meni astinlauta kun talvipakkasella astuin astinlaudalle niin meni läpi kuin heikoista jäistä. Ei taida Comsussa kestää pakkasta noi katteet..
Vastaa Viestiin