Kinkkisi kuva!

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
TN
3WD
Viestit: 96
Liittynyt: 01 Elo 2007 10:01
Mönkijä:: SMC WC 500 RE
Paikkakunta: Ilomantsi

Viesti Kirjoittaja TN »

ämhoo kirjoitti:Hiikeri, miten toi takapöntön vaihto vaikutti tehoihin? Jos toi on se Falmekin putkisarja joka on tehty 350 raptorille, niin miten pulasit ton putken.
Tuolla näytti olevan tarinointia. Eli ei näköjään ihan bolt on touhua.
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

Joo huomasinkin saman jutun. Homma näytä vielä yksinkertaisemmalta ton tieliikennemallin kohdalla kun siinä ei ole kuin yksi pakoaukko. Näissä crosseissahan on kaks. Ei auta kun tuikata äänäri vanhan putken päähän. Teholisäykset vielä kiinnostaa, tuliko potkua?
Kawasaki KFX 400
Avatar
T-Bear
2WD
Viestit: 51
Liittynyt: 22 Touko 2008 15:27

Viesti Kirjoittaja T-Bear »

Kaasari , Miten madalsit takapään???
Löytyykö tarkempia kuvia paloista??
Viimeksi muokannut T-Bear, 29 Touko 2008 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mönkkäri_mika
2WD
Viestit: 47
Liittynyt: 17 Maalis 2008 20:57
Mönkijä:: Yamaha YFM 700 SE raptor
Paikkakunta: YLVI
Viesti:

Mönkkäri-mikan laite

Viesti Kirjoittaja mönkkäri_mika »

Täs mun laite, eturenkaat käännettynä!

Kuva

Näin mentiin!

Kuva
Viimeksi muokannut mönkkäri_mika, 29 Kesä 2008 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turo
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 09 Tammi 2008 20:45
Paikkakunta: E-pohjamaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turo »

iroc kirjoitti:Jatkojalostusta, nyt matalampana kuin koskaan.

Kuva

Kuva

Ei kellu, eikä kiepsahda.
Fiksu peli (ehkä tuota boksia lukuunottamatta, mutta käytännöllinenhän se varmasti on)! Kaipaisi vain samantyylistä vannetta eteenkin.

Kuinka leveät noi takavanteet on ja mistä hommasit ne? Entä jääkö takarenkaat vielä paljon eturenkaita sisemmälle? (ilmeisesti olet kääntänyt etuvanteet ympäri?)
Comanche Cross 200cc TL
Kimi
Tracks
Viestit: 1445
Liittynyt: 23 Tammi 2005 18:43

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Etuvanteet käännetty ja takavanteet 10 tuumaa leveät, Lamokselta. Takapää jokseenkin saman levyinen, kuin etupää vanteet oikeinpäin.

Etuvanteet tilattu, vaan antavat odotuttaa itseään. :evil:
Luigi
Noppeli
Viestit: 12
Liittynyt: 25 Touko 2008 22:02
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Tulipa ostettua noin 2 viikkoa sitten uusi comsu, nyt ajettu 420km. Oon laitellu kaverin kanssa uudet vilkut, takavalon, tarrat pois, moottorin lämpömittarin asentanu,16 eturatas, kaasuvivun ja putsarin modit, bensalinjat uusiks(suodatin myös), jäähyletkuja uusinu,hitsannu putken kattia ennen olevasta liitoksesta asti uusiks ja laittanu omavalmiste vaimentime vakion tilalle. Alustaa säätäny et uskaltaa pommittaa ja kääntäny takavanteet. Ja tuossa pari kuvaa viikonlopulta...
Kuva
Se on jämpti
Polarisfan
6WD
Viestit: 279
Liittynyt: 26 Marras 2006 21:09
Mönkijä:: Sportsman 700Twin -04
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Polarisfan »

Olen ehkä hidas, mutta silti edelläsi
http://kuvablogi.com/blog/12552/1/
jarik
3WD
Viestit: 70
Liittynyt: 26 Tammi 2008 18:01
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarik »

Joo siinäpä se lelu on.
Kuva
Luigi
Noppeli
Viestit: 12
Liittynyt: 25 Touko 2008 22:02
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

joo :lol: kiitoksia
Se on jämpti
Avatar
T-Bear
2WD
Viestit: 51
Liittynyt: 22 Touko 2008 15:27

Viesti Kirjoittaja T-Bear »

Tuolla on muutama "After-Ride" kuva.
MaastoKarhu's Kuvablogi

350R

nii how it should be? - USE HAKUA!
mönsijä
2WD
Viestit: 46
Liittynyt: 14 Kesä 2008 01:18
Mönkijä:: polaris predator 500

Viesti Kirjoittaja mönsijä »

millais onko kellää tietoo comanche 200 kannen pulttien ja vena nostinten rungon pulttien kiristys momenteista
Jakelfin
2WD
Viestit: 59
Liittynyt: 13 Touko 2007 19:21

Viesti Kirjoittaja Jakelfin »

Tässä ennen, pönttö jo vaihettuna evo 1 versioon ja perä laskettu.

Kuva

Sitten vähän maalattuna.

Kuva

Jalostus jatkuu vielä.. :)
On-Off-Road
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Täällä ollaan keskitytty ajamiseen tovi aikaa...kommari pelaa ja viheltää hienosti! Vakiomuki pysyny ehjänä ahtojen ollessa 0.5-0.7bar:ia. JE Pistonsin takomuki on tulossa. Jotain kehitystä kuitenki pitää olla ja cooleria suunnittelin tosissani kunnes keksin "vähän" muuta...
Kuva
Ahtoilmaa aletaan siis jäähdyttämään metanoli/vesiruiskulla! Tuttua tekniikkaa esim WRC ralliautoista. Pitäs jäähdytyksen lisäksi alentaa nakutuskynnystä joten tulevaisuudessa ajetaan oikeesti 1.5bar:in paineilla! :P Kunhan saan sen takomännän paikoilleen niin vois koittaa dynossa käyttää...jos ei tavoitteeseen päästä niin taas jenkkeihin tilaus ja naurukaasua kehiin... :roll: Onkohan tää jo karannu käsistä...
jänkhä
Tracks
Viestit: 1581
Liittynyt: 07 Maalis 2007 19:17
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

jos ei tavoitteeseen päästä niin taas jenkkeihin tilaus ja naurukaasua kehiin... :roll: Onkohan tää jo karannu käsistä...

Se mihinkään vielä ole karannu :twisted:
Vastaa Viestiin