Comache 200cc ML vs 300cc ML

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Greddy
Noppeli
Viestit: 22
Liittynyt: 03 Tammi 2008 16:31

Comache 200cc ML vs 300cc ML

Viesti Kirjoittaja Greddy »

Kumpi olisi sitten parempi hinta/laatu suhteeltaan , kannattaisiko investoida 1000€ suurempaan 300 kuutioiseen vai tyytyä kakssataseen. Pituutta kuskilta löytyy 185cm, ja suollakin ja mettässä tulis ajeltua, varmaan suurin osa.

Miten nämä vaihteisto ongelmat 300?

En löytänyt haulla samallaista topiikkia.

Ja saisko näihin mitään omateko vinssiä keulalle, vetokoukkua perään, sekä lumilevyä eteen. Onko kukaan tehny, kuvia? Tulis ajeltua polttopuita kesäisin ja tehtyä pihalta lumityöt talvisin.

Kai tuli tarpeeksi epäselvästi. :roll:
Avatar
T-Bear
2WD
Viestit: 51
Liittynyt: 22 Touko 2008 15:27

Viesti Kirjoittaja T-Bear »

Kun kerta itse olen molemmat omistanut niin sanoisin että kyllä 300cc on paljon parempi ajettava ja pito-ominaisuudetkin ihan eri luokkaa
Tuolta saisi nyt halvalla 300cc:een
MaastoKarhu's Kuvablogi

350R

nii how it should be? - USE HAKUA!
Avatar
usa
6WD
Viestit: 470
Liittynyt: 20 Helmi 2007 11:13
Mönkijä:: ac 650 v2
Paikkakunta: fin

Viesti Kirjoittaja usa »

Ei pahalla mutta, neliveto kömpijä on noihin edellä mainitsemiisi asioihin joita aiot kömpijällä hoitaa ainut ja oikea vehe, ei taida tulla ku harmaita hiuksia jos alat crossi mönkijällä noihin hommiin.
Bensalla pestään pensselit ja diiselillä tehdään voimaa.
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Joo eipä paljo suolle oo takavedolla asiaa. Siinähän jo ittekki likastuu, meinaan kokemusta on ku 20cm mudassa tuli vähä ajettua ni tulos on tää : http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1062610.jpg http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1062612.jpg http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1062613.jpg
Viimeksi muokannut Jippanen, 16 Kesä 2008 19:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Avatar
T-Bear
2WD
Viestit: 51
Liittynyt: 22 Touko 2008 15:27

Viesti Kirjoittaja T-Bear »

Jippanen kirjoitti:Joo eipä paljo suolle oo takavedolla asiaa. Siinähän jo ittekki likastuu, meinaan kokemusta on ku 20cm mudassa tuli vähä ajettua ni tulos on tää : http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1062610.jpg
No kolmesatasella samanlaisessa mudassa puol tuntia ja tulos
http://kuvablogi.com/nayta/1194262/
MaastoKarhu's Kuvablogi

350R

nii how it should be? - USE HAKUA!
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

No juu mul ei näytä enään tos nii pahalta ku kuivunu jo. Ite ajoin lähinnä kerran n.10-15m muta kohan läpi :D
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
TontoRacer
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 28 Syys 2007 11:58
Mönkijä:: xmr650 2014
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja TontoRacer »

Pari muutoksen jälkeen cross300 ei kaipaa kuin tehoa lisää tai kuskihan sitä kaipaa eikä sitä silti ole koskaan tarpeeksi. Minä ainakin ollut tosi tyytyväinen siihen ja varsinkin kun sain uudet takagummit itp:n holeshotit. jos aletaan vertaamaan 200vs300 niin ainakin tulee ensimmäisenä mieleen ilmakone varmempi ku 200:sen nestekone, alumiini vanteet, kaikissa puslissa rasvanipat ja muutenkin 300:nen paremmin puslitettu kuin 200:nen. No takaswingin laakerit joutui aika pian vaihtamaan mutta sekin ongelma hoidettu uusilla holkeilla ja rasvanipoilla. Vaihteisto pelannut hyvin ja kytkinkin sen jälkeen kun vaihdoin merkkilevyt ja vahvemmat jouset. hintansa haukkunut täysin, minulla ainakin! :D
Mutaa naamaan..
Vastaa Viestiin