Comanche 300cc crossin viritysvinkkejä

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
TontoRacer
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 28 Syys 2007 11:58
Mönkijä:: xmr650 2014
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja TontoRacer »

Mitäköhän venttiiliä tuo käyttöopas mahtanee tarkoittaa kun mainitaan "ilmaventtiilin välys 0,1mm" hmm... oonko vain tyhmä vai miksen hoksaa??
Mutaa naamaan..
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

TontoRacer kirjoitti:Mitäköhän venttiiliä tuo käyttöopas mahtanee tarkoittaa kun mainitaan "ilmaventtiilin välys 0,1mm" hmm... oonko vain tyhmä vai miksen hoksaa??
Lienee imuventtiilin välys kyseessä.
TontoRacer
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 28 Syys 2007 11:58
Mönkijä:: xmr650 2014
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja TontoRacer »

Se minullekin tuli ensimmäisenä mieleen! Nyt täytyy nostaa hattua ja kiittää isosti nakkilan pyörää ja mopoa. eilen iltapäivällä soitin ja kyselin niitä levyjä, no mies etsi ja löysikin, yhden suzukin alkuperäisen ja 4 VESRAH merkkistä levyä, tänään oli postissa! nopeaa ja asiantuntevaa palvelua kerrankin! Nyt kytkintä kasaamaan! :D
Mutaa naamaan..
TontoRacer
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 28 Syys 2007 11:58
Mönkijä:: xmr650 2014
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja TontoRacer »

Aattelin aikani kuluksi joku päivä kattella ja säädellä venttiilin välykset mutta äkkiseltäni en löydä et mitkä on oikeat välykset pakoventtiileille ja imuventtiileille ja säädetäänkö lämpimänä niinkuin yleensä?
Mutaa naamaan..
Avatar
Hiikeri
6WD
Viestit: 926
Liittynyt: 07 Tammi 2007 00:05
Paikkakunta: 013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

0.1mm ovat ainakin tässä kilpipelissä.
Avatar
Hiikeri
6WD
Viestit: 926
Liittynyt: 07 Tammi 2007 00:05
Paikkakunta: 013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

Jokos on ämhoo duunannut putkiston vaihdon?
TontoRacer
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 28 Syys 2007 11:58
Mönkijä:: xmr650 2014
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja TontoRacer »

nyt laitettu 148 pääsuutin ja ilman saantia parannettu, toimii paremmin! pitäs vielä laskea kantta milli ja muokata putkisto paremmin virtaavaksi! nyt näyttäis takalinkun akseli olevan väljä joten hyökätään sen kimppuun ensiksi! mitenkäs muuten ton kannen laskun myötä pitää kaasaria säätää? vaatiiko isompaa suutinta ja jne?
Mutaa naamaan..
Avatar
spetke
2WD
Viestit: 30
Liittynyt: 23 Heinä 2007 21:50
Mönkijä:: Polaris Sportsman 1000 XP
Paikkakunta: Janakkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja spetke »

kaasari kirjoitti:Pakko jo kommentoida...unohtakaa nuo suutinkikkailut! Mutkaa putkeen ja alkaa sonta lentämään!!! Nyt 15 tankillista ahdettuna ajettu ja koko kommari pääsee oikeuksiin vasta kun OIKEESTI tulee voimaa...nyt saisin 600-800e koko homman hoidettua, kun ottaa tehon kasvun huomioon on se halpoja heppoja.
-Kerrohan ihmeessä lisää. Ja kuvia ym olisi hauska nähdä. Itse kanssa pulttasin solmun kiini, mutta kaasuttimen toiminnassa ongelmia,
kokeiltu myös turbon imu puolelle.
Jos jollakulla kiinnostusta voisin vaikka luopua valmiista siististi tehdystä turbo setistä...
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

Hiikeri kirjoitti:Jokos on ämhoo duunannut putkiston vaihdon?
Ei oo vielä tullut tehtyä. Meinasin heittää sen ja uusien kytkinlevyjen vaihdon velipojan harteille, mutta vei toi paikallinen nimismies kortin kuukaudeks, haittaa hieman liikuskelua.

Miten sulla putken vaihto vaikutti tehoihin?
Kawasaki KFX 400
Avatar
Hiikeri
6WD
Viestit: 926
Liittynyt: 07 Tammi 2007 00:05
Paikkakunta: 013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

Tehoista en tiedä, alavääntöä tuli jonkun verran lisää.
Tulppa
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 30 Kesä 2008 20:40

Viesti Kirjoittaja Tulppa »

Mistä saisin tilattua comsuun hyvän ja halvan tehoputken?
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

kato täältä:

http://motors.falmek.fi/pages/wrp/tehoputket.php

Siitä satsista ei kylläkään käy kuin äänenvaimennin. Hinta on 399,-
Kawasaki KFX 400
TontoRacer
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 28 Syys 2007 11:58
Mönkijä:: xmr650 2014
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja TontoRacer »

Onkos muilla tullut sellasta ongelmaa vastaan että etujarrut katoaisi? Mulla rupes vipu vaan keveneen ja keveneen ja lopuksi sai pumpata ihan kunnolla, näyttäs sylinteri vuotavan, ilmailin kaikilla mahdollisilla keinoilla eikä alkanu toimiin! kun pumppaa hetken ja päästää sit vivun vapaaksi niin imee pikkuhiljaa ilmaa järjestelmään... aika halju ajella kun ei etujarruja... pitänee ottaa myyjään yhteyttä, takuupeli kun vielä on! miten porukka on korjannu sitä takalinkun välysvikaa, alkaa itsellä jo olla siinä vaiheessa että pitää korjata se!
Mutaa naamaan..
julde
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 11 Heinä 2008 22:27

Viesti Kirjoittaja julde »

Mitkä mahtaa olla tilausnumerot nuille kytkinlevyille ja jousille ?
TontoRacer
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 28 Syys 2007 11:58
Mönkijä:: xmr650 2014
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja TontoRacer »

tilausnumerosta tiedä mutta nämä tilasin ja tuli 6kpl, tarve vain neljä joten mulla ois kaksi ylimäärästä! tuolta noin --> http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=6652
Kytkin levyt oli kiven takana, jotain vanhaa varastoa sattui löytymään vielä nakkilan pyörästä ja moposta! Niitä levyjä on sit 6kpl comsussa itelle tuli vain 5kpl kun en hoksannut tarkistaa asiaa, mutta yksi vanha levy oli viel käypä! Soittamalla saa parhaiden, eli levyt suzuki Gn 250 tai gz 250 marauder, tosin tais siinä kytkinpaketin kyljessä lukea jotakin dr:stäkin mutta en muista malleja mihin passaisi! Suzukin alkuperäislevy oli huom. paksumpi kuin ne tarvikkeet eli niitä tilailen itselleni jatkossa! :)
Mutaa naamaan..
Vastaa Viestiin