Comanche 300cc crossin viritysvinkkejä
kytkin
Ilmoitelkaahan jos jossain noita levyjä on myynnis..kävin gern huollostakin kyselees alkuperäisiäkin, mutta ei löytynyt niitäkään..suositteli vaan sielä suzukin levyjä...... ku niitä vaa sais jostain..
Eipä siinä auta vaikka on takuukin laittees voimas, kun osia ei vaan löydy.
Eipä siinä auta vaikka on takuukin laittees voimas, kun osia ei vaan löydy.
Noni. Nyt on vihdoinkin se tehoputki kiinni. Yammun Warriorin paketista sopi äänenvaimentimen lisäks kaksiosasen putken loppukäyräkin. Positivinen yllätys.
Positiivinen yllätys oli myös putken tuoma väännön lisäys. Hemmetti, tuntuu kuin paikkoihin mihin ennen piti mennä kakkosella, voikin vetää huoletta kolmosella. Luulen että se 150:nen suutin pääsee vasta tän putken kanssa oikeuksiinsa.
Nyt sitten sen kannen viilaukseen ja kytkinlevyjen vaihtoon.
Positiivinen yllätys oli myös putken tuoma väännön lisäys. Hemmetti, tuntuu kuin paikkoihin mihin ennen piti mennä kakkosella, voikin vetää huoletta kolmosella. Luulen että se 150:nen suutin pääsee vasta tän putken kanssa oikeuksiinsa.
Nyt sitten sen kannen viilaukseen ja kytkinlevyjen vaihtoon.
≈ Kawasaki KFX 400 ≈
Ei tunnu olevan kummempia kuristuksia. Pakoputki on kauttaaltaan jokseenkin arveluttavasti hitsattu ja jo putken alkupäässä on sellaset 3-4 mm hitsausjätökset putken sisäpuolella. Kun katselet tätä topiccia taaksepäin niin eiköhän sieltä selvinne suurinosa parannuksista joita vehkeeseen voi tehdä. (Suutin, eturatas, neulannosto, tehoputki, kannenmadallus jne.) ja sitten kaasarin väsäämä turbo 

≈ Kawasaki KFX 400 ≈
Moro.
Vaihdoin tuohon 300cc Crossi TL kömpeilijään 130 pääsuuttimen ja alko röpöttämään. Tosin teki sitä aikaisemminkin. Juuri alakierroksilta kiihyttäessä vähän pätkii ja jopa sammuu. Pitäiskö nostaa neulaa ylöspäin? (nyt on keskimmäisessä, alkup. kohdalla) Kokeilin laskea pykälän ja huononi. On myös "vapaavirtaus" suodin ja katin tilalle hitsasin putken, sellasta pikku kohentelua.
Aivan kuin polttaisi väärään aikaan välillä ja jopa takaisin päin.
Paljonko pitää olla tulpan kärkiväli, ja miten paljon se vaikuttaa pätkimiseen ja toimimiseen. On taas aikaa kun on viimeks näitten mopojen kanssa pelannu. Tai voisko johtua vääristä venttiilin välyksistä?
Oli niin ristiriitasta tietoa, että ajattelin kysästä, josko joku tuttavallisesti neuvoisi. Olis hyvä saada vähän vinkkiä, ei tartteis testata joka kikkaa..
Miten muuten takajarrusatulan kiinnitys on? Satulasta oli toinen pultti tippunut ja satulan "jalka" liikkuu nyt sentin edes takas.
Tähän samaan nyt sattu tulemaan kaikki avautumiset.
BTW: Nyt ajettu 900km
Vaihdoin tuohon 300cc Crossi TL kömpeilijään 130 pääsuuttimen ja alko röpöttämään. Tosin teki sitä aikaisemminkin. Juuri alakierroksilta kiihyttäessä vähän pätkii ja jopa sammuu. Pitäiskö nostaa neulaa ylöspäin? (nyt on keskimmäisessä, alkup. kohdalla) Kokeilin laskea pykälän ja huononi. On myös "vapaavirtaus" suodin ja katin tilalle hitsasin putken, sellasta pikku kohentelua.
Aivan kuin polttaisi väärään aikaan välillä ja jopa takaisin päin.
Paljonko pitää olla tulpan kärkiväli, ja miten paljon se vaikuttaa pätkimiseen ja toimimiseen. On taas aikaa kun on viimeks näitten mopojen kanssa pelannu. Tai voisko johtua vääristä venttiilin välyksistä?
Oli niin ristiriitasta tietoa, että ajattelin kysästä, josko joku tuttavallisesti neuvoisi. Olis hyvä saada vähän vinkkiä, ei tartteis testata joka kikkaa..
Miten muuten takajarrusatulan kiinnitys on? Satulasta oli toinen pultti tippunut ja satulan "jalka" liikkuu nyt sentin edes takas.
Tähän samaan nyt sattu tulemaan kaikki avautumiset.

BTW: Nyt ajettu 900km

CF Moto
+Paljon erinäisiä renkailla liikkuvia ja liikkumattomia kehonsiirtimiä.
+Paljon erinäisiä renkailla liikkuvia ja liikkumattomia kehonsiirtimiä.
-
- 2WD
- Viestit: 35
- Liittynyt: 05 Elo 2007 23:09
- Paikkakunta: 06-area
Mulla oireili kömpijä samalla tavalla ku oli puola hajalla. Tyhjäkäynnillä pelas ihan normaalisti, mutta ku pikkusenki koski kaasuun, ni pätki,rutki ja sammui. Toisinaan saatto pelata pari minuuttia kierroksillaki kunnolla ja sit taas sama homma. Startatessa potki takas, aivan niinku ois ollu sytytys päin persettä. Uus puola ja taas toimii niinku junan vessaVonjake kirjoitti:Moro.
Vaihdoin tuohon 300cc Crossi TL kömpeilijään 130 pääsuuttimen ja alko röpöttämään. Tosin teki sitä aikaisemminkin. Juuri alakierroksilta kiihyttäessä vähän pätkii ja jopa sammuu.
Aivan kuin polttaisi väärään aikaan välillä ja jopa takaisin päin.

Bomber Cat 300cc
-
- 2WD
- Viestit: 35
- Liittynyt: 05 Elo 2007 23:09
- Paikkakunta: 06-area
Hmm, liekkö johdot kiinni kunnolla. Huomasin tuossa samalla, kun laitoin akun lataukseen, että puola oudosti roikkumassa, liekkö edes johdot kiinni, en tajunnut tarkistaa. Oli niin paljo muitaki muttereita ja pultteja löysällä, niinku omistajalla konsanaanbomber_cat kirjoitti:Mulla oireili kömpijä samalla tavalla ku oli puola hajalla. Tyhjäkäynnillä pelas ihan normaalisti, mutta ku pikkusenki koski kaasuun, ni pätki,rutki ja sammui. Toisinaan saatto pelata pari minuuttia kierroksillaki kunnolla ja sit taas sama homma. Startatessa potki takas, aivan niinku ois ollu sytytys päin persettä. Uus puola ja taas toimii niinku junan vessaVonjake kirjoitti:Moro.
Vaihdoin tuohon 300cc Crossi TL kömpeilijään 130 pääsuuttimen ja alko röpöttämään. Tosin teki sitä aikaisemminkin. Juuri alakierroksilta kiihyttäessä vähän pätkii ja jopa sammuu.
Aivan kuin polttaisi väärään aikaan välillä ja jopa takaisin päin.Tosin mulla toi crossi verzioni, mutta oireet sopis kuvaan...

EDIT: Ja nyt tajusin, että startatessaki kyllä potki takas! Pitää se varmaan vaihtaa.
Kyllä pystyy kuitenkin ajamaan, mutta ei toimi 100%:sti. Pitää antaa kunnolla aina kaasua, että lähtee varmasti sammumatta. Pitää tänään säätää lisää.
Ja tunnustais, että kylmänä toimii paremmin.
CF Moto
+Paljon erinäisiä renkailla liikkuvia ja liikkumattomia kehonsiirtimiä.
+Paljon erinäisiä renkailla liikkuvia ja liikkumattomia kehonsiirtimiä.
Vapari suodin sotkee alipainekaasarin toimintaa kun välttämättä ei riitä enää alipainetta liikuttamaan luistinta yhtä herkästi (jota vakio putsarin kotelo tehostaa).Vonjake kirjoitti:On myös "vapaavirtaus" suodin ja katin tilalle hitsasin putken, sellasta pikku kohentelua.
Aivan kuin polttaisi väärään aikaan välillä ja jopa takaisin päin.
Mutua vai tietoa, pitää vissiin pieraasta ajellessa.Hiikeri kirjoitti:Vapari suodin sotkee alipainekaasarin toimintaa kun välttämättä ei riitä enää alipainetta liikuttamaan luistinta yhtä herkästi (jota vakio putsarin kotelo tehostaa).Vonjake kirjoitti:On myös "vapaavirtaus" suodin ja katin tilalle hitsasin putken, sellasta pikku kohentelua.
Aivan kuin polttaisi väärään aikaan välillä ja jopa takaisin päin.
mikäs idea sillä letkulla on, mikä tulee ilmanputsarin koteloon? Huohotin?
CF Moto
+Paljon erinäisiä renkailla liikkuvia ja liikkumattomia kehonsiirtimiä.
+Paljon erinäisiä renkailla liikkuvia ja liikkumattomia kehonsiirtimiä.