comanche 300 cross tl latausongelmia.

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
kallenp
Noppeli

comanche 300 cross tl latausongelmia.

Viesti Kirjoittaja kallenp »

terve.

120 kilsaa mittarissa comanche 300 cross tl,akku tyhjä.uusi akku ja näyttää 13,10 volttia,kun laitan käyntiin putoaa 12,50,onko muilla ilmenny tälläisa vikaa,missä tässä on lataus-säädin.taka haarukassa välystä,mitäs tälle on tehty.
dildo
Noppeli

Viesti Kirjoittaja dildo »

itellä oli just sama ongelma viikonloppuna akku meni tyhjäks jos ajo valot päällä otin akun irti ja tarkistin nesteet akusta ja siellä ei ollu mitään ilmaisesti oli unohtunu tehtaalla tai kasaus vaiheessa laittaa nesteet akkuun..
no ei siinä nesteet sisään ja akku lataukseen ja johan rupes virta pysymään...
kallenp
Noppeli

Re: comanche 300 cross tl latausongelmia.

Viesti Kirjoittaja kallenp »

kallenp kirjoitti:terve.

120 kilsaa mittarissa comanche 300 cross tl,akku tyhjä.uusi akku ja näyttää 13,10 volttia,kun laitan käyntiin putoaa 12,50,onko muilla ilmenny tälläisa vikaa,missä tässä on lataus-säädin.taka haarukassa välystä,mitäs tälle on tehty.

korjasin latauksen,pistoke löysässä,takahaarukan välys poistuu kun sorvari tekee uuden akselin,millin paksumman.
Hipsu
Noppeli

Re: comanche 300 cross tl latausongelmia.

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

joo mulla 300cc maastomallissa oli vaan yksi johto irti akun miinuksesta joten se kiinni ja taas latas mulla oli johto karannut suoja muovin sisään joten vikaa etsittiin jonkun aikaa...

200cc mulla oli kans välystä takahaarukassa otin sen irti ja teetätin sinne nailonista holkit parempi tuli kuin alkuperäisestä en tiedä onko tos 300cc samanlainen systeemi
Vastaa Viestiin