Tuo tyhjäkäyntisuutin ei vaikuta muuhun kuin tyhjäkäyntiin, eli jos tyhjäkäynti on ok, niin ei kannata vaihtaa.JariK^ kirjoitti:
Muutokset on putki "alkup" tehoputki, (ainakin äänekäs) kaasukahvan liike
ja tuo suutin
Vakio välitykset
ennen meni n 80 km/h nopeutta mittariin, tuurissaan 85kin nyt meni jo kolmosella saman mittariin, nelosella ei paljoakaan muutosta.
Eli aika yksilöitä tuntuvat olevan
käynnistäessä potkii vastaan(aikasella?), ja isolla suuttimella tuntuu että ylhäällä olisi myöhässä.
tuolla originaalilla saavutettiin ehkä paras alavääntö, muttei huippukierroksia.
nyt onkin sitten ihmettelyssä että mistä moinen johtuu?
nyt kun lähtee nostamaan kierroksia tuntuu käväsevän hetken laihalla sitten rikkaalle ja sitten huippukierroksilla olisi kait aika sopiva. ehkä 90 vois olla paras?
Tällä 85 on myös paras tyhjäkäynti, joten on pakka aika sekaisin.
ajattelin koittaa hommata jostain myös sen 50 tyhjä
käyntisuuttimen
Sekavaa, niin olen minäkin.
Jari
Muutenkin kannattaa noita suuttimia aika varovasti muutella, kaasarin neulan säädöllä on enemmän vaikutusta, eli neulaa ylemmäs niin saa seokset kohdalleen keskikierroksilla. Alkuperäinen suutin on 88 ja kokeiltua on tullut 95,100,105,110,115 ja 120. Paras on ollut ehkä 105, sillä kulki parhaiten, joskin laihalla seoksella, nyt kiinni 110 ja kulku tahmeampaa, ja seokset ok. Kaikki yli tuon 110:n meni käynti ja kulku toivottomaksi täysikaasulla.