taka akselin toiminta??
No eipä ole, ja ei oikein mitään järjellistä syytä keksi, miksi olisikaan.SIPE kirjoitti:Kymen pyörähuolto.FM kirjoitti:missäs tämmöinen takuuhuolto on?Mut asiaa takuu huoltaja sanoi minulle et ei osaa korjata tota taka-akselin välystä.
Onko tässä muka jossain rasvanippa taka-akselissa?
Vaikka siellä nippa löytyisikin, niin ei noihin laakereihin rasvaa saa tungettua kuitenkaan. Joihinkin on jälleenmyyjän toimesta nippa asennettu, mutta sun Comukasta se puuttuu.
- 4x4lucifer74
- 2WD
Harkitsematon kommentti Kimiltä.
Joku tonttu vielä menee ja koittaa rasvata ilmausruuvia ja onnistuu levittämään rasvat paloille + levylle.. -> ei takajarrua.
Onko noi taka-akselin laakerit muuten pölysuojattuja molemmin puolin vai onko sisäpuoli avoin?
Tässä joutuu kohta taka-akselinkin purkamaan, kun ketjut ei enää pysy päällä..
Joku tonttu vielä menee ja koittaa rasvata ilmausruuvia ja onnistuu levittämään rasvat paloille + levylle.. -> ei takajarrua.
Onko noi taka-akselin laakerit muuten pölysuojattuja molemmin puolin vai onko sisäpuoli avoin?
Bashan ATV200S-7 TSI
Tee-Se-Itse -kömpijä
Tee-Se-Itse -kömpijä
Ei, kyllä se oli ihan harkittu kommentti. Ainoa mitä en ottanut huomioon sitä kirjoittaessani oli se, että huumorintajuttomia ihmisiäkin on olemassa. Joten suosittelisin ottamaan sen pipon päästä, edes pahimpien helteiden ajaksi, niin rupeaa huumorintajukin löytymään. Pahoitteluni ajattelemattomuudestani. En lupaa vastaisuudessa, tämänkään vertaa, pysyä asiassa.4x4lucifer74 kirjoitti:Harkitsematon kommentti Kimiltä.

Ja vastatakseni kysymykseesi, ainakin omat liköörit on suojattu kummaltakin puolelta, pohjan ja korkin puolelta.

- 4x4lucifer74
- 2WD
Vastaa kysymyksiin asiallisesti.
Olen törmännyt uunoihin jotka on rasvanneet jarrupalat kun jotkut toiset typerykset ovat hyvänä vitsinä asian kertoneet!
Jos jarrujen puute on sun mielestä hyvää huumoria, niin vedä ite pipa päähän ja kiristä kauluria. Ettei se yksi ja ainoa harmaa solu turhaan saa happee..

Olen törmännyt uunoihin jotka on rasvanneet jarrupalat kun jotkut toiset typerykset ovat hyvänä vitsinä asian kertoneet!

Jos jarrujen puute on sun mielestä hyvää huumoria, niin vedä ite pipa päähän ja kiristä kauluria. Ettei se yksi ja ainoa harmaa solu turhaan saa happee..

Bashan ATV200S-7 TSI
Tee-Se-Itse -kömpijä
Tee-Se-Itse -kömpijä
-
- 3WD
Re: taka akselin toiminta??
kerratkaas nyt vielä toi akseli juttu
törmäsin semmoseen malliin missä jarrulevyn puolella on pyörä perätikin 2senttiä sisempänä kun toinen puoli
ketjut kulkee kuitenkin suorassa jarrut pelaa niinku pitää mutta jokuhan siinä on väärin
millä se nyt sitte korjataan ku toisessa viestissä sanotaan että senku vaan purkaa ylimääräset rojut ja vähä vasaralla kopauttaa ni hyvä tulee ja toisessa sitte taas että kiristetään sitä isoa möykkyä ja jossain oli siirretty koko laakeri pesää.....
törmäsin semmoseen malliin missä jarrulevyn puolella on pyörä perätikin 2senttiä sisempänä kun toinen puoli
ketjut kulkee kuitenkin suorassa jarrut pelaa niinku pitää mutta jokuhan siinä on väärin
millä se nyt sitte korjataan ku toisessa viestissä sanotaan että senku vaan purkaa ylimääräset rojut ja vähä vasaralla kopauttaa ni hyvä tulee ja toisessa sitte taas että kiristetään sitä isoa möykkyä ja jossain oli siirretty koko laakeri pesää.....
Se nyt vaan on niinjambojan69 kirjoitti:kerratkaas nyt vielä toi akseli juttu

Uudenmaan Mönkijät Ry
Ex: Comanche 200
Ex: Comanche 200
Kyllä se on vaan niin,että toi kiinalaistenmaailma on ihmeellinen