Onko muuten muilla myös iso pohjapanssari hitsattu runkoon joka hankalauttaa öljyn vaihtoa? Katoin tuota vähän eilen ja hankalalta näytti

Itsellä ei pelkkä kaljatölkkikikka auttanut. Oisko syynä se, että käytin Lidlin Grafenwalderia, kun en kallista kotimaista raaskinut halpaan mönkkäriin uhrata. Tölkistä saksilla leikattu liuska tulee siis alumiinisen takanavan ympärille, eli takanavan ja jarrukilven väliin. Jarrukilven reikä on muuten liian väljä napaan ja helisee ajossa.knot62 kirjoitti:menee vähän offtopic. Mihin väliin ne alumiinitölkit pitää survoa taka-akseliin jotta huuto lakkaa? kuvia siitä et mihin ois nice. rakenteesta kyllä löysin kuvat jo haulla.
Jos kaikki kuluttajat olisivat noin kilttejä ja selkeät puutteet kaupan kohteessa hyväksyviä, voitaisiin koko kuluttajansuojajärjestelmä kuopata vaikka huomenna.B12 kirjoitti:No työkalut ja rasvat ym. löytyvät ihan hyllystä ja omalle ajalle en ainakaan minä laske mitään hintaa. Terapian kannalta otetaan pienimuotoinen remontti.
No sanottakoon, että en minä nyt sitä tarkoita, jotta kamppeen ei kuuluisi olla kunnossa toimitettaessa. Se pitää olla kunnossa. Tapauksesta riippuen tuollaiset pikkujutut on tosin helpompaa ja nopeampaa tehdä itse kuin seisottaa viikkotolkulla huollossa ja lopputulos ei välttämättä ole sen parempi jos se sama kesäuuno pääsee käsiksi joka on laitteen kasannutkin.edu kirjoitti:Jos kaikki kuluttajat olisivat noin kilttejä ja selkeät puutteet kaupan kohteessa hyväksyviä, voitaisiin koko kuluttajansuojajärjestelmä kuopata vaikka huomenna.B12 kirjoitti:No työkalut ja rasvat ym. löytyvät ihan hyllystä ja omalle ajalle en ainakaan minä laske mitään hintaa. Terapian kannalta otetaan pienimuotoinen remontti.
Omaan pihaan jos kuljetusliike olisi moisen, rahalla maksetun, viritelmän kipannut, ei kuski olisi paikalta poistunut ilman laitetta.
Niin kauan kuin ostajat hyväksyvät tuotteissa virheet ja puuttellisuudet, on varma, että joku/jotkut niillä ihmisiä rahastavat.
Saattaa tosin olla niinkin, että ostaessaan kömpimen €1500:lla ostaa tietoisesti rakennussarjan, eikä oletakaan sen toimivan sellaisena, siinähän ei sinänsä ole mitään väärää.
Myyjän toiminta sitä vastoin on ainakin moraalisesti arvelluttavaa, jos myydään ehjää ja toimivaa ajokkia, mutta sitä on ennen ajoa kuitenkin ostajan 'korjattava' tuntitolkulla ja omilla varaosilla ja öljyillä paranneltava.
B12 kirjoitti:No sanottakoon, että en minä nyt sitä tarkoita, jotta kamppeen ei kuuluisi olla kunnossa toimitettaessa. Se pitää olla kunnossa. Tapauksesta riippuen tuollaiset pikkujutut on tosin helpompaa ja nopeampaa tehdä itse kuin seisottaa viikkotolkulla huollossa ja lopputulos ei välttämättä ole sen parempi jos se sama kesäuuno pääsee käsiksi joka on laitteen kasannutkin.
B12 kirjoitti:...Ja se kuuden kuukauden takuukin on vähän niin ja näin. Tosipaikan tullen saattaisi hyvinkin virhevastuu ulottua vähän pidemmälle rekisteröitävän ajoneuvon kyseessä ollen. Sen kohtuudella oletettava käyttöikä kun luultavasti on yli 6kk...
osaiskohan joku vastata tähän? tuntuu menevän turhaksi pask... jauhamiseksi näitten laaduista. jokainen joka tämmösen omistaa tai omistanut niin tietää mitä se on. itsellä ensimmäinen meni lunastukseen(auto tuli eteen) ja olin niin tyytyväinen laitteeseen pienten parantelujen jälkeen että ostin toisen. mutta sen sanon että poropeukalot ja hieno helmat älkää näihin kajotko. jos laatua haluaa niin voi ostaa sen 10000€ laitteen....tommen84 kirjoitti:toimiikos porukalla mittarissa vaihde näyttö? itsellä toimii vaan se joka näyttää pakin ja vapaan.