Ei toimi minulla ainakaan.tommen84 kirjoitti:osaiskohan joku vastata tähän?laitteen....tommen84 kirjoitti:toimiikos porukalla mittarissa vaihde näyttö? itsellä toimii vaan se joka näyttää pakin ja vapaan.
Uusi Comanche 250 tilattu, mitä pitäis tietää?
Re: dragon 250cc
-
- 6WD
- Viestit: 292
- Liittynyt: 18 Loka 2007 17:04
- Mönkijä:: 800 rene TL, DS450 TL
- Paikkakunta: jyväskylä
edu kirjoitaa asiaa.
en minäkään ymmärrä et asiakkaat jotka ovat maksaneet toimivasta tuotteesta, alkavat omalla kustannuksellaan laittamaan vehettä kuntoon.
myispäs joku samassa kunnossa olevia uusia autoja!! takaan et syntyis melkonen poru. harva rupeais konepellin alla vapaa aikaansa viettämään.
itse en ainakaan suostuisi tukemaan taloudellisesti jotain maahantuojaa joka suurinpiirtein haistattaa pas*at asiakkailleen.
noh harrastukset kullakin.
ja mulla ei ole mitään kiinankömpijöitä vastaan. kyrsii vaan kun ihmiset antaa polkea omat oikeutensa suohon ja opettavat samalla maahantuojille että se on ihan hyväksyttävää.
en minäkään ymmärrä et asiakkaat jotka ovat maksaneet toimivasta tuotteesta, alkavat omalla kustannuksellaan laittamaan vehettä kuntoon.
myispäs joku samassa kunnossa olevia uusia autoja!! takaan et syntyis melkonen poru. harva rupeais konepellin alla vapaa aikaansa viettämään.
itse en ainakaan suostuisi tukemaan taloudellisesti jotain maahantuojaa joka suurinpiirtein haistattaa pas*at asiakkailleen.
noh harrastukset kullakin.
ja mulla ei ole mitään kiinankömpijöitä vastaan. kyrsii vaan kun ihmiset antaa polkea omat oikeutensa suohon ja opettavat samalla maahantuojille että se on ihan hyväksyttävää.
pistetäämpä hösseliksi.
Menee vähän yli, mutta kyllähän siinä 10k laitteestakin voi se muutama ruuvi
löystyä/tippua, mutta en niiden takia viellä laitetta toiselle puolelle suomea alkaisi raahaamaan. Eihän tämä nyt mikään Rolexi ole, mutta jatketaanko tästä eteenpäin topiciin liittyen.
löystyä/tippua, mutta en niiden takia viellä laitetta toiselle puolelle suomea alkaisi raahaamaan. Eihän tämä nyt mikään Rolexi ole, mutta jatketaanko tästä eteenpäin topiciin liittyen.
https://www.facebook.com/groups/114395261924030/
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
samaa mieltä. tossa noita sähköjä tutkiskelin ja töpsöli johon tulee tieto tosta N:stä ja R:stä niin koneesta tulee muistaakseni kuusi johtoa ja mittarille näistä lähtee vain kaksi. tiedä vaikka saisi ton vaihde näytön pelittämään.knot62 kirjoitti:mutta jatketaanko tästä eteenpäin topiciin liittyen.
Tuo mittaristokin on jokin yleismalli ja sisältää toimintoja, jotka eivät ole käytössä kaikissa malleissa. Siitä löytyy mm. 2wd/4wd näyttö. Virittelemällä saanee sen vaihdenäytönkin toimimaan. Shinerayssa on sama kone ja vissiin vaihdenäyttö. Minulle riittää vapaan ja pakin merkkivalot hyvin.tommen84 kirjoitti:samaa mieltä. tossa noita sähköjä tutkiskelin ja töpsöli johon tulee tieto tosta N:stä ja R:stä niin koneesta tulee muistaakseni kuusi johtoa ja mittarille näistä lähtee vain kaksi. tiedä vaikka saisi ton vaihde näytön pelittämään.knot62 kirjoitti:mutta jatketaanko tästä eteenpäin topiciin liittyen.
Viimeksi muokannut B12, 15 Elo 2008 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Takajarrun laahaamisen kanssa ollut vähän ongelmia. Havaintona on, että kelluvan satulan tapit ovat aika väljät ja satula pääsee kääntymään vinoon.
Takaperin akselia pyörittäessä ei ollut ongelmia, mutta eteenpäin pyörittäessä satula lonksahtaa vinoon ja palat purevat levyyn. Kulkuun ei vaikuta, mutta levy lämpenee turhan paljon.
Otin tuohon lonksahteluun vähän ennakkoa ja laitoin M8 prikan jarrusatulan etummaisen kiinnityspulttiin satulan ja jarrukilven väliin. Elikkäs nyt satula on lepotilassa vähän vinossa ja lonksahtaa suoraan kun mennään eteenpäin. Ei tuntuisi laahaavan enää.
Takaperin akselia pyörittäessä ei ollut ongelmia, mutta eteenpäin pyörittäessä satula lonksahtaa vinoon ja palat purevat levyyn. Kulkuun ei vaikuta, mutta levy lämpenee turhan paljon.
Otin tuohon lonksahteluun vähän ennakkoa ja laitoin M8 prikan jarrusatulan etummaisen kiinnityspulttiin satulan ja jarrukilven väliin. Elikkäs nyt satula on lepotilassa vähän vinossa ja lonksahtaa suoraan kun mennään eteenpäin. Ei tuntuisi laahaavan enää.
Kinroad XT250ATV-C
Ajoin toissa päivänä töihin ja ajettuani noin 5 kilometriä moottori alkoi yskimään. Piti vähentää kaasua koko ajan ja loppusuoralla pystyinvain ajaa kuuttakymppiä. Jos yritti antaa lisää kaasua kone alkoi vain yskiä.
Ylikuumenikohan se vai mistä tällainen ilmiö voisi olla perin?
Pitäis saada värkätty lämpömittarin mutta löytyy vain upotettavia malleja.
Onko kukaan laittanu lämpömittaria?
Ylikuumenikohan se vai mistä tällainen ilmiö voisi olla perin?
Pitäis saada värkätty lämpömittarin mutta löytyy vain upotettavia malleja.
Onko kukaan laittanu lämpömittaria?
hmm itekkin vois kyllä liittyä mut taas kun ei noi väli-matkat ole mitään lyhyitä pätkiä ja ei oo oikeen rahaa pitää autoa ja itelläkään ei oo mitään f1-luokan työ kalujaknot62 kirjoitti:Laita heti syyläri jotenkin tärinävaimennetuksi.
ratas, suutin ja öljyt heti vaihtoon. Renkaat on maastoon tarkotettu joten ei
kannata koittaa ajaa niillä yli 60kmh.
Ja tosiaan katso että kaikki esim katteiden kiinnitykset on tiukalla/vaihda parempiin nylock mutuihin. Madallus kannattaa. Itsellä viellä kesken etupäässä ja lisää pitää laittaa takapäähän.
Tervetuloa clubiin.
no mut kai se sen sit kestää
ja mistäköhän lelu tehtaasta noi katteet on repästy?
näyttää jotenkin halpamaisilta:D
[quote="edu"]
Saattaa tosin olla niinkin, että ostaessaan kömpimen €1500:lla ostaa tietoisesti rakennussarjan, eikä oletakaan sen toimivan sellaisena, siinähän ei sinänsä ole mitään väärää.
quote]
mietin vaan että ei hinta merkkaa laatua, koska tossa roadsteri topicissa valitetaan yhtäpaljon vikoja vaikka se sentäs maksaa jotain 4000e
että kannattaa ihan suosiolla vaihtaa maata jos hyvän haluu.
mut sit taas jos jonkun yamahan haluaa niin kannattaa saman tien vetää kunnon onnen tanssit
että saa sen loton tai sit on se toinen vaihto ehto..hakee se 10 000 tonnin laina ja ostaa se raptori tai joku muu "laatumerkki"...MUTTA sit on sekin että niillä rahoilla jo ostaa hyvän käytetyn auton, on lämmin talvella ja niinedelleen...joten musta tuntuu että tämä on on sitä omaa tyhmyyttään että ostaa koko paskaa(jossain kaupungissa ausvaalle on eri juttu)
Saattaa tosin olla niinkin, että ostaessaan kömpimen €1500:lla ostaa tietoisesti rakennussarjan, eikä oletakaan sen toimivan sellaisena, siinähän ei sinänsä ole mitään väärää.
quote]
mietin vaan että ei hinta merkkaa laatua, koska tossa roadsteri topicissa valitetaan yhtäpaljon vikoja vaikka se sentäs maksaa jotain 4000e

mut sit taas jos jonkun yamahan haluaa niin kannattaa saman tien vetää kunnon onnen tanssit




Tuli gepsillä testattua huiput. 17 piikkisellä eturattaalla kulkee todellista 73km/t, kunnes kierrosrajoitin puuttuu peliin. Voimaa riittäisi kyllä reilusti parempaankin, mutta tuossakin tuntuu olevan pitelemistä. Tahtoo sanoa myös sitä, että vakiona 15 piikkisellä menee todellista 64km/t, vaikka myyjät mainostavat vähän enemmän. Samoin moottorin teho on tehtaan mukaan 11,5kW, vaikka jotkut myyjät ilmoittavat 15kW. 200 kuutioinen vissiin kiertää enemmän, koska monet ovat mitanneet kovempia nopeuksia.
Moitteetta on nyt ruvennut pelaamaan.
Moitteetta on nyt ruvennut pelaamaan.
Kinroad XT250ATV-C
outo homma. naapurin isännän 250stixe vakiona pysyy ihan kelkassa mukana vaikka oma näyttää gepsiin yli 90.km/h
edit: eiku sulla olikin kingroad. onko vielä 8" vanteilla? se selittäs tuon miks ei kulje
edit: eiku sulla olikin kingroad. onko vielä 8" vanteilla? se selittäs tuon miks ei kulje
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
no sitten kyllä jotain häikkää. monipiikkinen vakio takaratas on?
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä