Tuli hommattua tollanen rakennussarja eli -07 Bashan/comanche TL.
Näin aluksi tarvii:
-Vahvemmat olka-akselit, Shineray XY250STIXE hinta?
-mittarin (ei näytä kuin co? merkintää?
-Peilit
-Boxin tarakalle johon mahtuu kypärä+ hanskat
-Tarvii kytkeä jalkajarru käyttämään myös etulevyjä (muutettu etuset kahvasta toimiviksi)
-Vilkut ja valot
Eli nuorimmainen (10v) treenaa pellolla ja kun olka-akselit saa vaihdettua niin emännys lähtee tolla töihin..
Comancheen mittari + muuta osaa tarvis
- 4x4lucifer74
- 2WD
- Viestit: 34
- Liittynyt: 10 Syys 2008 15:34
- Paikkakunta: Nakkilan kirkon vaiheilla
Mittari 90e www.tuontitukku.fi
tästä halvalla uusi mittaristo ja paljon muuta sellaista tavaraa jota tulet vielä mönkijääsi tarvitsemaan: http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=16161
ostakee ostakee, eikä olis muute kovin kaukana Vihdistä..
ostakee ostakee, eikä olis muute kovin kaukana Vihdistä..

- 4x4lucifer74
- 2WD
- Viestit: 34
- Liittynyt: 10 Syys 2008 15:34
- Paikkakunta: Nakkilan kirkon vaiheilla
Tinailua vain vaatii tuo sinun mittaristosi ja sen jälkeen vaikka kuumaliimalla vahvistelua näytön kiinnitykseen.
Hyvä mittari on esim Sigma Sport merkkinen polkupyörän ajotietokone. Kiekkamittarilla näissä ei tee mitään muutenklaan ja varoitusvalot voi askarrella vaikka bilteman merkkivaloista.
Jos oikein hifistelä haluaa, niin laita vaikka Koso RX-1.
Hyvä mittari on esim Sigma Sport merkkinen polkupyörän ajotietokone. Kiekkamittarilla näissä ei tee mitään muutenklaan ja varoitusvalot voi askarrella vaikka bilteman merkkivaloista.
Jos oikein hifistelä haluaa, niin laita vaikka Koso RX-1.
Kinroad XT250ATV-C
+ jarrulevy 27€/kplFM kirjoitti:-yksi olka akseli 65e kappale.-Vahvemmat olka-akselit, Shineray XY250STIXE hinta?
+ napa 65€/kpl
+ ruuvikaupasta kiinnityshilppeet noille osille:
-pidemmät kiinnitysruuvit jarrusatuloille (4kpl X M6X20),
-jarrulevyjen kiinnitysruuvit (8kpl matalakantainen M6 kuusikoloruuvi),
-vanteiden kiinnitysmutterit (8kpl hienokierteinen M10x1,25 nylogmutteri =samat kuin takavanteiden kiinnitysmutterit)
-mutterit etunapojen kiinnitykseen (2kpl X hienokierteinen M14x1,5 nylogmutteri)
Katsastuksenko takia? Muuta syytä en keksi miksi joku haluisi muuttaa toimivat jarrut varsikin liukkaalla takapainoisiksi. Toinen vaihtoehto on rajoittaa takajarruille tulevaa jarruvoimaa esim kuormansäätö venttiilillä tai vastaavalla systeemillä.4x4lucifer74 kirjoitti:-Tarvii kytkeä jalkajarru käyttämään myös etulevyjä (muutettu etuset kahvasta toimiviksi)
Varsinkin takavalot ja vilkut kannattaa suosista laittaa ledi-malleina. Polttimoiden jatkuvaan vaihtamiseen kyllästyy jo muutamassa viikossa..4x4lucifer74 kirjoitti: -Vilkut ja valot
Comanche Cross 200cc TL
Oma poltti kaksi takavalon polttimoa ekana päivänä. Laitoin takavalon kiinnitysruuveihin kumiprikat kahta puolta ja polttimon kiinnitykseen myös kumiprikat ja sen koommin ei ole yhtään lamppua mennyt.Turo kirjoitti:
Varsinkin takavalot ja vilkut kannattaa suosista laittaa ledi-malleina. Polttimoiden jatkuvaan vaihtamiseen kyllästyy jo muutamassa viikossa..
Kinroad XT250ATV-C