Comanche Cross 300 tieliikenne
Tuli siistittyä tuo putken alkukäyrä, eli se alun hitsinööli kuristus pois. Lisäksi putken takimmaisen osan järkyttävä hitsattu liitoskohta siistiksi.
Nyt rupesi peli jo vähän kulkemaan paremmin. Tämän huomasi kyllä heti ja se vielä todettiin muutamalla testivedolla kaverin commun kanssa. Kaverilla muuten samat modit tehty putkeen, mutta takapönton lopputappi on paikoillaan avatulla päällä.
Nyt rupesi peli jo vähän kulkemaan paremmin. Tämän huomasi kyllä heti ja se vielä todettiin muutamalla testivedolla kaverin commun kanssa. Kaverilla muuten samat modit tehty putkeen, mutta takapönton lopputappi on paikoillaan avatulla päällä.
sitten vaan kyntöön mamman kukkapenkit uusiksHiikeri kirjoitti:Tänään tuli Comukka ja kyllä on niin Kiinalainen, niin Kiinalainen kun vertasin pikaisesti laatua aiempaan Yammuun niin en tienny itkeäkö vaiko nauraa.![]()
No, halvalla ei saa kuin paskaa.
Kuulemma "hie-man" ruuhkaa AKElla, pari viikkoa menee arviolta että kilvet tulee...

Tuskin on, kyllä muuten olisi täällä juttua ollut.Paawo kirjoitti:Onkos kukaan viritellyt isompaa takahammasratasta 300cc tl mönkkäriinsä? Jos on niin mistä rattaasta teit vai löytykö joku suoraan?
Eikä sinne isompi juurikaan mahdu vaikka joku kävisikin, tai no, ehkä 1 piikin isompi koska tulee se alapuolella oleva ratas/taka-akselin paksu suojamuovi vastaan.
Vakio rattaallakin ketjun väli ko. muoviin luokkaa 0.5-1cm.

Hiikeri kirjoitti:Tuskin on, kyllä muuten olisi täällä juttua ollut.Paawo kirjoitti:Onkos kukaan viritellyt isompaa takahammasratasta 300cc tl mönkkäriinsä? Jos on niin mistä rattaasta teit vai löytykö joku suoraan?
Eikä sinne isompi juurikaan mahdu vaikka joku kävisikin, tai no, ehkä 1 piikin isompi koska tulee se alapuolella oleva ratas/taka-akselin paksu suojamuovi vastaan.
Vakio rattaallakin ketjun väli ko. muoviin luokkaa 0.5-1cm.
Joo se suojahan pitää poistaa ennenkun rupee sorvailemaan hammasratasta sinne. Kaverilla 200cc joku 50:nen limppu takana niin jopa on lysti ajella mettässä niinku olis hidas puoli päällä ei vääntö lopu eikä kytkintä tartte luistattaa.
Pitää ruveta kaivelemaan varastoa ja ettiä joku vanha rossin takahamppi ja ruveta hitsailemaan.....
Laskua tässä vielä odotellaan...Tulppa kirjoitti:Mitä maksoi renkaat? Ajattelin vaan koska pitäis ostaa varmaan jossain vaiheessa ittellekkin uudett takarenkaat...
Aivan käsittämättömän hyvä pito noissa, verrattuna siis vakiona tuleviin katurenkaisiin. Tuli eilen testattua vähän kaikentyyppisillä alustoilla kulkua.
On E-hyväksytyt. Malli on siis holeshot SR: http://www.itptires.com/sportatv/holeshotsr.htmlDuster kirjoitti:Onko nuo E hyväksytyt?
Duellilta löytyy noita, vaikka jostain syystä ei niiden nettisivuilta löydy.
Pitoa on kyllä todella sopivasti ja yllättävän miellyttävät ajaa asfaltillakin

Outlaw 500 irs TL
Ex. Comanche cross 300 TL
Ex. Comanche cross 300 TL
- Duster
- 6WD
- Viestit: 402
- Liittynyt: 02 Loka 2008 20:11
- Mönkijä:: Dinli 904 -11
- Paikkakunta: Kontiolahti
Tuli rullakaasu asennettua.
Vähän joutui kaasuvaijerin kanssa tappelemaan jotta sai käymään, mutta jos nyt pysyis käsi ajokunnossa pidemmässäkin ajossa.
Mulla kun vielä Mikunin kaasari jossa jäykkä jousi niin meni peukku aivan voimattomaksi ja ajosta tuli yhtä tuskaa eikä oikein pystynyt kunnolla enää ajella.
Pikaseen kokeilin miten toimii ja oudoltahan se tuntui liipasimen jälkeen.
Vähän joutui kaasuvaijerin kanssa tappelemaan jotta sai käymään, mutta jos nyt pysyis käsi ajokunnossa pidemmässäkin ajossa.
Mulla kun vielä Mikunin kaasari jossa jäykkä jousi niin meni peukku aivan voimattomaksi ja ajosta tuli yhtä tuskaa eikä oikein pystynyt kunnolla enää ajella.
Pikaseen kokeilin miten toimii ja oudoltahan se tuntui liipasimen jälkeen.