Ensinnäkin, olen uusi tällä foorumilla.

Mutta sitten asiaan.. Eli ostin viimeviikolla tuollaisen Hawai ATV 200cc mönkijän, joka lienee käytännössä sama vekotin kuin Comanche 200cc. Sama kone yms.
Noniin, nyt on vaihdettu vapaavirtaus-suodatinta. Huomenissa tulossa uudet muovipuslat noiden rojujen tilalle...
Ainut missä olisi ongelma tällähetkellä on Kaasutin ja sen säädöt?! :S Olen koittanut nostaa neulaa, eli laskea tuota prikkaa... prikan ollessa keskiosassa tuntuisi kiertäen parhaiten.. Mutta Boooaa heti kun painaa nopeasti kaasun pohjaan.. Ja tästä seuraa sammumista.. Sitten kun tosiaan tuota neulaa nostaa, eli prikkaa laskee = rikkaampi seos? Ei booaa ihan niin helposti, mutta kiertää jotenkin mielestäni huonosti...
Nyt ei voi muuta sanoa kuin, epäilen pääsuutinta.. Minkä kokoinen mahtaa olla vakiona? Ihan kuin olisin äskettäin katsonut, että siinä olisi lukenut jotain 86 numeroista.. Kuulostaa tosin todella pieneltä suuttimelta?? Minkä numeroisia suuttimia teillä mahtaa olla? Pitää huomenna käydä ostamassa isompi suutin, laittaa luistin - neulan asetukset keskikohtaan ja yrittää uudelleen josko pelaisi.

Olen myös tähän tutustunut:
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=7200
Mutta ei tuosta niin kovin hyötyä ollut...
Niin ja tosiaan.. Pakoputkena suora putki, tämä omani on maastomalli, ei tieliikenne.. Vakiosuodattimen vaihdoin sellaiseen teräspunoksiseen vapariin..
Kiitokset jo kaikille etukäteen! Toivottavasti tuosta otti jotain selkoa...