Sipe kirjoitti:No niin nyt olisi tarkoitus pakoputkesta ottaa tukoksia pois vakio vehje , Mistä otetaan ja mitä? Minkälaista olisi hyvä jäähdytysletku/putki vanhojen vuotavien tilalle koko?
Jokos sipaisit rälläkällä etuputken päästä kuristuksen pois? Sitten nappaat riittävän ison "n.20mm ja 30cm pitkä" poranterän ja poraat äänenvaimentimen auki.
Tai hankit ihan sliparin, ja modaat sen paikalle.
Taitavimmat aukaisee alkuperäisen vaimentimen ja tyhjentävät sen, asentavat reikäputken ja vaimennusvillaa, reikäputken ja kuoren välin täyteen, ja säilyttävät e merkinnät pöntössä yhdistettynä sliparin virtaavuuteen.
Kattia en suosittele poistamaan, minultakin jo virkavalta tiedusteli ratsiassa katalysaattorin perään, onneksi se oli paikoillaan, ja eipä niitä renkaiden ja katalysaattorin katsomisen jälkeen muu enään kiinnostanutkaan. "kattia tiedustelivat, kun oli kuulemma niin matalat ja kuuluvat murinat"
Ja mitä noihin letkuihin tulee, niin ohkaiset ilmaletkut ja bensaletkut olen korvannut bensaletkuilla "laadukkailla" ja nestepuolen letkut tuntuu kestävän edelleenkin, ja miksi ei kestäisi? Eihän tuolla mun kömpiällä ole kuin 16 000km:ä vasta taivallettu.
