comanche 200cc TL viritys

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
koopra
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 26 Heinä 2008 23:10

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja koopra »

ei passaa suoraan se 250cc kitti 200cc koneeseen!!serkku tilas sen ja se on kuulema 16mm männätapilla ku taas 200cc on 15mm tapilla!
onko muut hokannu tämmöstä...senhän pitäs heittämällä passata siihen 200cc koneeseen ainaki motomauritsin mukaan....

nythän tonne motomauritsin sivullekkin( http://www.motomaurits.com/tuote.php?id=1335 ) on tullu lisätietoina ettei se shinerayn 250cc sylinteri passaa suoraan comanche 200cc koneeseen!!
eivät kuulema rahoja oikeen mielellään oo palauttamassa serkulle ku se lähettäs sen sarjan takas!!!
kannattas eka myyjien tarkistaa/varmistaa että se passaa siihen vehkeeseen mihin luvataan ennen ku aletaan kauppaamaan... :evil:
Motomaurits
Noppeli
Viestit: 15
Liittynyt: 17 Elo 2006 16:05
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja Motomaurits »

Käsittääksemme Comanchea on sekä 15mm että 16mm männäntapilla, tämä kyseinen tapaus lienee ollut sitten 15mm männäntapilla. Sylinteri ja tiivisteet sopivat kyllä suoraan.
Emme tarkkaan tiedä koska tämä kyseinen tilaus meille on tehty mutta voi olla että siitä kulunut se 14 pvän vaihto / palautusoikeus, voimme kyllä toiseen tuotteeseen vaihtaa uskoakseni, pitää kysyä nettikaupan hoitajalta.
Olemme kyllä tarvittavan informaation tuoteselostuksissamme antaneet.
HUOLETON ON HEVOSETON POIKA

www.motomaurits.com
sika
Noppeli
Viestit: 4
Liittynyt: 15 Marras 2008 17:00

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja sika »

Mistäs sen tietää kummalla tapilla toi oma mutterilinko on varustettu. Avaamalla koneen? Se on kyllä tieros että tästä 200cctl vesikoneesta on kaks eri versiota mutta kummas on toi 16mm männäntappi niin se kiinnostaa.
P205GTI
4WD
Viestit: 121
Liittynyt: 25 Joulu 2008 21:28
Mönkijä:: Comanche 200cc
Paikkakunta: Kotka

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja P205GTI »

Onkos kukaan ostanu viritys sytkäboksia? Mitään hyötyä? Pystyykö vakio boksia mitenkään rukkailemaan?
commari3
Noppeli
Viestit: 13
Liittynyt: 24 Maalis 2009 19:09

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja commari3 »

mulla on ollu koko ajan kiinni jonki tyylinen enduron änäri, lähtee kivat mörinät :twisted: muttei liian kovat ettei naapurit häiriinny ja "powerfilter" ja jotain muuta pientä kivaa
commari3
Noppeli
Viestit: 13
Liittynyt: 24 Maalis 2009 19:09

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja commari3 »

onko nuo kaikki storm-motorilta satavat taka rattaat suoraan käypäsiä??
Motomaurits
Noppeli
Viestit: 15
Liittynyt: 17 Elo 2006 16:05
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja Motomaurits »

sika kirjoitti:Mistäs sen tietää kummalla tapilla toi oma mutterilinko on varustettu. Avaamalla koneen? Se on kyllä tieros että tästä 200cctl vesikoneesta on kaks eri versiota mutta kummas on toi 16mm männäntappi niin se kiinnostaa.
Moi Sika
Siitä tietää että mikäli on rivoitettu kansi niin sarja ei sovi. Siinä on pinnapulttien jako pienempi.
HUOLETON ON HEVOSETON POIKA

www.motomaurits.com
Sipe
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 25 Kesä 2008 23:35
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja Sipe »

No niin nyt olisi tarkoitus pakoputkesta ottaa tukoksia pois vakio vehje , Mistä otetaan ja mitä? Minkälaista olisi hyvä jäähdytysletku/putki vanhojen vuotavien tilalle koko?
Sininen paholainen CoMaNChE 200tl versio -08

http://SIPESOFT.kuvablogi.com/
Kimi
Tracks
Viestit: 1445
Liittynyt: 23 Tammi 2005 18:43

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Sipe kirjoitti:No niin nyt olisi tarkoitus pakoputkesta ottaa tukoksia pois vakio vehje , Mistä otetaan ja mitä? Minkälaista olisi hyvä jäähdytysletku/putki vanhojen vuotavien tilalle koko?
Jokos sipaisit rälläkällä etuputken päästä kuristuksen pois? Sitten nappaat riittävän ison "n.20mm ja 30cm pitkä" poranterän ja poraat äänenvaimentimen auki.

Tai hankit ihan sliparin, ja modaat sen paikalle.

Taitavimmat aukaisee alkuperäisen vaimentimen ja tyhjentävät sen, asentavat reikäputken ja vaimennusvillaa, reikäputken ja kuoren välin täyteen, ja säilyttävät e merkinnät pöntössä yhdistettynä sliparin virtaavuuteen.

Kattia en suosittele poistamaan, minultakin jo virkavalta tiedusteli ratsiassa katalysaattorin perään, onneksi se oli paikoillaan, ja eipä niitä renkaiden ja katalysaattorin katsomisen jälkeen muu enään kiinnostanutkaan. "kattia tiedustelivat, kun oli kuulemma niin matalat ja kuuluvat murinat"

Ja mitä noihin letkuihin tulee, niin ohkaiset ilmaletkut ja bensaletkut olen korvannut bensaletkuilla "laadukkailla" ja nestepuolen letkut tuntuu kestävän edelleenkin, ja miksi ei kestäisi? Eihän tuolla mun kömpiällä ole kuin 16 000km:ä vasta taivallettu. :mrgreen:
P205GTI
4WD
Viestit: 121
Liittynyt: 25 Joulu 2008 21:28
Mönkijä:: Comanche 200cc
Paikkakunta: Kotka

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja P205GTI »

Olis tulossa 34mm mikuni commuun. Minkä kokosella suuttimella kannattaa lähteä liikkeelle? Kaasarissa oli 209 paikallaan mutta kuulostaa kyllä kovin isolta. Kertokaa kokemuksia, kiitos :)
^badi
4WD
Viestit: 123
Liittynyt: 18 Elo 2008 23:02
Paikkakunta: kajaani

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja ^badi »

^lähtisin 140 liikkeelle. sulla varmaan on se suutin tuota koko luokkaa jo valmiiksi. epäilisin että 140-150.
comanche big bore "Kamikaze" kuva
Can Am outlander 400
Yamaha Raptor 700 vm.10
P205GTI
4WD
Viestit: 121
Liittynyt: 25 Joulu 2008 21:28
Mönkijä:: Comanche 200cc
Paikkakunta: Kotka

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja P205GTI »

209 suutin oli kaasarissa kiinni kun ostin. Alunperin oli ollut Polaris moottorikelkan vakio kaasari.
^badi
4WD
Viestit: 123
Liittynyt: 18 Elo 2008 23:02
Paikkakunta: kajaani

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja ^badi »

niin numeroltaan 209. mikuni ilmoittaa suuttimet virtauksen mukaan. todellinen koko on jotain 140-150 luokkaa.
comanche big bore "Kamikaze" kuva
Can Am outlander 400
Yamaha Raptor 700 vm.10
P205GTI
4WD
Viestit: 121
Liittynyt: 25 Joulu 2008 21:28
Mönkijä:: Comanche 200cc
Paikkakunta: Kotka

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja P205GTI »

No perskules, tota en tiennytkään. Löysin tälläsen taulukon;
http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=37102.0

Elikkäs ton mukaan se numero 209 vastaa kooltaa 125:sta.
^badi
4WD
Viestit: 123
Liittynyt: 18 Elo 2008 23:02
Paikkakunta: kajaani

Re: comanche 200cc TL viritys

Viesti Kirjoittaja ^badi »

nuokaan ei aina pidä paikkaansa vaikka puhutaan saman merkkisestä kaasarista. en tiedä onko maiden välillä jotain eroja sitten. kaikkein paras kun mittaa tai kokeilee sen vaikka poralla. esim mulla oli 38mm mikunissa 280 suutin ja sen milli koko oli 160. kaverilla taas samalla numerolla oleva suutin oli 140. :shock: enkä usko että minun suutinta olisi porattu missään vaiheessa.
comanche big bore "Kamikaze" kuva
Can Am outlander 400
Yamaha Raptor 700 vm.10
Vastaa Viestiin