Kiitoksia.X-Race kirjoitti:Noin 40mm muistaakseni.
Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
Honda Foreman 500ES
Dinli 901/450
Dinli 901/450
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
42mm.pat-1 kirjoitti:Kiitoksia.X-Race kirjoitti:Noin 40mm muistaakseni.
-
- 4WD
- Viestit: 201
- Liittynyt: 10 Helmi 2009 20:21
- Mönkijä:: comanche 200cc tl
- Paikkakunta: Kiiminki
- Viesti:
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
Mikä vika, mustaa pukkaa putkesta korkeilla kierroksilla ja bensaa menee 1/3 tai puolet enemmän kuin aikaisemmin. Öljyä ei taida syödä.
Kaasaristahan vika tietysti löytyy mutta mikäs siellä voisi mättää. Lähipäivinä puran kaasuttimen, niin sitten vika viimeistään toivottavasti löytyy.
Kaasutinta ei ole aukaistu ainakaan puoleen vuoteen.
Kaasaristahan vika tietysti löytyy mutta mikäs siellä voisi mättää. Lähipäivinä puran kaasuttimen, niin sitten vika viimeistään toivottavasti löytyy.
Kaasutinta ei ole aukaistu ainakaan puoleen vuoteen.
-
- 4WD
- Viestit: 201
- Liittynyt: 10 Helmi 2009 20:21
- Mönkijä:: comanche 200cc tl
- Paikkakunta: Kiiminki
- Viesti:
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
Ei löytynyt kaasarista mitään vikaa sisältä. mikäs se voi tuon bensan runsaan syömisen aiheuttaa, ja mustan savun? Savua ei paljon tule mutta enemmän kuin normaalisti.
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
Liikaa ölppää koneessa? Oma Comucka ei tykkää jos öljyä lisää yli 3/4, vaan pukkaa mustaa savua ja huohottimesta liiat pois.hdsdhffsh kirjoitti:Ei löytynyt kaasarista mitään vikaa sisältä. mikäs se voi tuon bensan runsaan syömisen aiheuttaa, ja mustan savun? Savua ei paljon tule mutta enemmän kuin normaalisti.
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
Minkäs lainen ilmansuodatin on koneessasi?
Jos on power filter/ verrokki, heitä se pois ja kokeile alkuperäisellä uudelleen.
Mika
Jos on power filter/ verrokki, heitä se pois ja kokeile alkuperäisellä uudelleen.
Mika
-
- 4WD
- Viestit: 201
- Liittynyt: 10 Helmi 2009 20:21
- Mönkijä:: comanche 200cc tl
- Paikkakunta: Kiiminki
- Viesti:
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
Normaali filtteri ilman muovikoppaa. On toiminut jotain puolvuotta ihan hyvin mutta nyt ei pelaa enää..MikaR kirjoitti:Minkäs lainen ilmansuodatin on koneessasi?
Jos on power filter/ verrokki, heitä se pois ja kokeile alkuperäisellä uudelleen.
Mika
Tuota öljyä tosiaan lisäsin just ennen kuin onglemia alkoi ilmaantumaan. Pitääkö öljytikunkorkin kierre pyörittää pohjaan kun öljyn määrää tarkastetaan??!?
Öljyn pinta on kyllä siinä missä aina ennenkin.
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
Mun mielestä öljyt mitataan ihan dippaamalla se tikku reikään, niin ettei sitä kierrä kiinni. Mistä näistä tietää.. 

Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
Kierretään pohjaan ja kurkataan vasta sitten. Ja ei tosiaan ylärajaan pysty öljyjä lisäilemään, vaan puoliväli on aika sopiva tai rupeaa ongelmia tulemaan.
Kunhan muistat että kiina on suuri maa ja suuret toleranssit, eli tuokin neuvo heittää ainakin 20% johonkin suuntaan.
Kunhan muistat että kiina on suuri maa ja suuret toleranssit, eli tuokin neuvo heittää ainakin 20% johonkin suuntaan.

-
- 4WD
- Viestit: 201
- Liittynyt: 10 Helmi 2009 20:21
- Mönkijä:: comanche 200cc tl
- Paikkakunta: Kiiminki
- Viesti:
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
senverran erillasia vastauksia tuli että jospa kiertäis puoleenväliin korkin mitattaessa öljyjä 
Voisikohan bensan syöntiin vaikuttaa tukkoinen ilmanpuhdistin? ja mikä se tuo "säätöruuvi" on kaasarin pohjassa

Voisikohan bensan syöntiin vaikuttaa tukkoinen ilmanpuhdistin? ja mikä se tuo "säätöruuvi" on kaasarin pohjassa
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
Kyllähän se suodatin on aika ratkaisevassa asemassa. Se ruuvi taitaa olla kaasarin tyhjennystä varten, ei ole kuin yksi säätöruuvi koko kaasarissa, tyhjäkäynnin säätöruuvi.
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
seosruuvi on kaasarin pohjassa sylinterinpuolella. sitä muutama kiekko auki. itellä pelaa parhaiten jossain 2-3 kierroksen tuntumassa. ilmanputsari näissä pitää olla kyllä todella puhdas. helevatan tarkka ilmalle, varsinkin jos suutinta vaihdettu isompaan. oorkkisputsarilla pelaa hyvin pitkään kunnes paskaantuu vähänkin niin röpötys ja savuutus alkaa. eikä siihen enää auta pesukaan oikein kunnolla. nää vapari suodattimet on muutenkin niin halpoja että kun tukkeutuu, uutta vaan tilalle
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
niin kyllä seos on silloin rikkaalla jos savu on mustaa. jos se öljyä syö niin savu on sinistä. jos et ole putsannut sitä putsaria pitkään aikaan niin se varmasti saa aikaan rikkaan seoksen.
-
- 4WD
- Viestit: 201
- Liittynyt: 10 Helmi 2009 20:21
- Mönkijä:: comanche 200cc tl
- Paikkakunta: Kiiminki
- Viesti:
Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
putsasin tuossa sen putsarin niin rupersi kiertämään paljon paremmin, eli oli jonkunverran tukossa mutta mustaa pukkaa silti ja bensa maistuu!^badi kirjoitti:niin kyllä seos on silloin rikkaalla jos savu on mustaa. jos se öljyä syö niin savu on sinistä. jos et ole putsannut sitä putsaria pitkään aikaan niin se varmasti saa aikaan rikkaan seoksen.
Miten vit se voi tuollee itestää alkaa saamaan liikaa bensaa? eli periaatteessa pitäsi vaihtaa pääsuutin pienempään? tai neulaakin voisi kokeilla vaikka öö olikos se nyt ylimpään sokan paikkaan?
starttikin lopetti pelaamisen viimereissun jälkeen ku piti nii perkeleesti startata ja vika oli siinä että oli bensa loppunu

Re: Comanche 200cc - Kaasuttimen säädöt
eihän imu mene jotenkin ihmeellisesti päälle? olethan tarkistanut kohon toiminnan, ettei jumi? kokeilitko ilman ilmanputsaria onko sillä vaikutusta?