Itsellä sama mielessä.. huomenna käynti moposportissa valoittaa asiaa. Nykyinenhän on 36 piikkinen ja tarkoitus olis vaihtaa aluks 33 piikkiseen ja katsoa huippunopeudet sitten. Ja tietty miten huutaa ja millä vaihteella. Jos sopivaa ei löydy oikeilla reijillä, niin pitää ostaa umpinainen ratas ja duunissa vääntää reijät siihen.Mukutus kirjoitti:Onko kukaan vaihtanu kakspuokkiinsa takaratasta pienemmäks..tai mistä käypänen? tympee ku huutaa kierrokset katossa...
Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
-
- 3WD
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Sinun pitää sitte pistää semmonen sarjatuotanto pystyyn niille 

-
- 3WD
Joo, nyt löyty paikka missä pystyy tekemään rattaan kuin rattaan. Tänään irroitan vanhan malliksi ja teetän pari kappaletta huomenna. Piikkimääräksi saa nyt tulla aluksi 33, katsotaan miten välitykset muuttunee. Vaikea arvioida suoralta kädeltä, mutta tuskin tarvii hirveästi piikkejä vähentää alkuperäisestä 36 piikkisestä. Nykyään kulkee sen 101km/h ja kierrokset on jossain 9500/min ellen väärin muista.Mukutus kirjoitti:Sinun pitää sitte pistää semmonen sarjatuotanto pystyyn niille
Mutta katotaan miten toimii ja palataan asiaan.
-
- 3WD
Melko kivuttomasti lähti koko taka-akseli. Luulin pahemmaksi hommaksi. Täytyy sitten kasatessa löydä vähän vassua keskiholkkiin ja laakereille mitä saa. Huomenna teettämään sittenkin 32 piikkistä ratasta
Saa nyt mennä vanhoilla ketjuilla, hajoovat sitten jos hajoovat, rattaitahan saa teetettyä just niin paljon kun sielu sietää..

Saa nyt mennä vanhoilla ketjuilla, hajoovat sitten jos hajoovat, rattaitahan saa teetettyä just niin paljon kun sielu sietää..
Teetätkö mulle samallacossupoika kirjoitti:Melko kivuttomasti lähti koko taka-akseli. Luulin pahemmaksi hommaksi. Täytyy sitten kasatessa löydä vähän vassua keskiholkkiin ja laakereille mitä saa. Huomenna teettämään sittenkin 32 piikkistä ratasta![]()

-
- 3WD
Onko 200cc täysin samanlainen jako rattaan pulteissa, kuin 250cc?hyseri kirjoitti:Teetätkö mulle samallacossupoika kirjoitti:Melko kivuttomasti lähti koko taka-akseli. Luulin pahemmaksi hommaksi. Täytyy sitten kasatessa löydä vähän vassua keskiholkkiin ja laakereille mitä saa. Huomenna teettämään sittenkin 32 piikkistä ratasta![]()
Saa nyt mennä vanhoilla ketjuilla, hajoovat sitten jos hajoovat, rattaitahan saa teetettyä just niin paljon kun sielu sietää..Mulla 200cc TL
Täytyy kattoo ensin, että miten toi vekotin menee tuollaisella piikkimäärällä. Jos homma näyttää hyhvältä, voin teetättää niitä ja pistää myyntiin. Mukaan pitänee laittaa myös rattaan purkuohjeet taka-akselista kuvineen ja selostuksineen. Ilmaista tuo rattaan teettäminen ei ole, joten ainakin omat pitää saada pois

cossupoika kirjoitti:Onko 200cc täysin samanlainen jako rattaan pulteissa, kuin 250cc?hyseri kirjoitti:Teetätkö mulle samallacossupoika kirjoitti:Melko kivuttomasti lähti koko taka-akseli. Luulin pahemmaksi hommaksi. Täytyy sitten kasatessa löydä vähän vassua keskiholkkiin ja laakereille mitä saa. Huomenna teettämään sittenkin 32 piikkistä ratasta![]()
Saa nyt mennä vanhoilla ketjuilla, hajoovat sitten jos hajoovat, rattaitahan saa teetettyä just niin paljon kun sielu sietää..Mulla 200cc TL
Täytyy kattoo ensin, että miten toi vekotin menee tuollaisella piikkimäärällä. Jos homma näyttää hyhvältä, voin teetättää niitä ja pistää myyntiin. Mukaan pitänee laittaa myös rattaan purkuohjeet taka-akselista kuvineen ja selostuksineen. Ilmaista tuo rattaan teettäminen ei ole, joten ainakin omat pitää saada pois
Kerrohan kokemuksia sitte ja pistä se myyntikoju pystyyn

-
- 3WD
Noniin, ratas on valmis ensi viikon alussa. Sen verran kalliiksi tuli sittenkin, että tuskin ostan "varastoon"
Mutta ainahan porukat voi soitella sinne itse ja teettää tuommoisen..
Kävin samalla tasapainottamassa renkaat. Katsotaan jos hieman muuttuisi tuo vatkaus isommissa nopeuksissa..

Mutta ainahan porukat voi soitella sinne itse ja teettää tuommoisen..
Kävin samalla tasapainottamassa renkaat. Katsotaan jos hieman muuttuisi tuo vatkaus isommissa nopeuksissa..
Laitaisitko tuon pajan yhteystiedot josta rattaan tilasit? voisi tilata samalla itselle kun siellä on nyt tuo sinun ratas mallina niin ei tarvi turhia selitellä 

Miten onkos muilla ollut ongelmia syylärin kanssa? Mulla alkoi vuotamaan hiukan, vuotokohtaa hankala löytää ku vuotaa tosi vähän
Mut jospa sais uuden takuuseen vielä.. Mittarissa kilometrejä vajaa 1400km. Yläpalloissa pientä väljää ja puslat huutaa hoosiannaa.. häätyy tehdä nailonista tilalle 

Mulla ei kyllä 200cc:ssä toiminut viri cdi boksi. Itse kulkuun kyllä toi hieman potkua lisää mutta käyntiin lähtö oli todella vaikeaa. Potki vastaan ihan älyttömästi käynnistäessä, meinasin jo että kohta startin hampaat lähtee kävelemään. Kokeilu tämäkin, en enää paikalleen laita viri boksia.
Bashan BS250 kiertää viricdi:llä 10000rpm nelosvaihteella ja kone huutaaMulla ei kyllä 200cc:ssä toiminut viri cdi boksi. Itse kulkuun kyllä toi hieman potkua lisää mutta käyntiin lähtö oli todella vaikeaa. Potki vastaan ihan älyttömästi käynnistäessä, meinasin jo että kohta startin hampaat lähtee kävelemään. Kokeilu tämäkin, en enää paikalleen laita viri boksia.

tyriz kirjoitti:Bashan BS250 kiertää viricdi:llä 10000rpm nelosvaihteella ja kone huutaaMulla ei kyllä 200cc:ssä toiminut viri cdi boksi. Itse kulkuun kyllä toi hieman potkua lisää mutta käyntiin lähtö oli todella vaikeaa. Potki vastaan ihan älyttömästi käynnistäessä, meinasin jo että kohta startin hampaat lähtee kävelemään. Kokeilu tämäkin, en enää paikalleen laita viri boksia.Kohta saa onneks pienenpää takaratasta.
Mistäs sinä meinasit hommata takarattaan?

-
- Noppeli
- Mönkijä:: Bashan 250cc
Kuopijjoon on tulossa kanssa 250cc liikennemalli. Huomenna lähtee kaukokiidolla tuhopekalta
katotaan tuleeko maanantaikappale.
Kyllä odottavan aika on pitkä!

katotaan tuleeko maanantaikappale.
Kyllä odottavan aika on pitkä!
Teetettiin erikoistilauksella 520 ketjulle 32piikkinen takaratas (eli 4piikkiä pois)Mistäs sinä meinasit hommata takarattaan?
reilu 72euroa tuli rattaalle hintaa, vauhdilla on hintansa