hdsdhffsh kirjoitti:vetäsin rälläkällä sen rautalanka/pahvihässäkän melkee kokonaan pois, ja kietasin jotain rättiä siihen ympärillemiigu kirjoitti:Siis mitäs teit sille putsarille. ite otin ne muovi kuoret pois siitä ja sen reijän tukin sit pultilla mikä oli siin.
Pitäsköhän sittenki laittaa viel ne muovit takas ja kokeilla huomen aamul jos vaik vika olis siinä, eikä tos kaasarin säädöissä.
Huomen vois sit kokeilla 110 suutinta. 120 oli ainaki jo ihan liian iso ku kokeilin viimeviikol.
Mistä oikee sais hyvän power filtterin tohon mikä viel toimis hyvin..![]()
pitäs olla se 43 kaula. onko kellää mitää hyvää mallia tiedos mikä ei hirveesti päästäs pölyä läpi ?tämä siis väliaikainen patentti.
Itse laitoin piper crossin suodattimen suoraan kiinni, ilman mitään suuttimen vaihdoksia. Toimii ihan hyvin vakiosuuttimella, kierrokset nostaa heti, eikä pahemmin edes pätki yläkierroksilla.