comanche 4x4
-
- Noppeli
- Viestit: 11
- Liittynyt: 03 Loka 2009 17:47
- Mönkijä:: BULL&BLADE
- Paikkakunta: Kouvola
Re: comanche 4x4
Osta uusi tulppa. Se on halvin tapa mistä aloittaa vianetsintä...
Re: comanche 4x4
vaihda tulppajoniv kirjoitti:onkelmia.. comsu rupes pätkimään edellispäivänä vinssin käytön yhteydessä, myös sammui, sain käyntiin ja toimi taas.. hieman myöhemmin sama homma, rupesi pätkyttämään vinssatessa.. tänään lähti huonosti käyntiin ja röpötti.. parin käynnistys kerran jälkeen ei käyntiin enää ollenkaan.. tulpasta en saanu kyl kipinää mutta ei oo myöskään uutta tulppaa vertailuna.. mahtasko vika olla tosa tulpasa, puolasa vai mistähän kannattas lähtiä paikantamaan? helpottaa jos jollakin samanmoista vikaa ollut käynnistyvyyden kans..
tai sytytyspuola tai cdi
-
- 4WD
- Viestit: 239
- Liittynyt: 15 Loka 2009 21:36
- Mönkijä:: arctic cat 700 diesel
- Paikkakunta: keskipohjanmaa
Re: comanche 4x4
kipinää en saanu aikaseks vaikka miten koitin maadottaa tulpan, no testasin sit moottorikelkassa ton tulpan ja kipinä löyty, mittailin kaikkia piuhoja mitkä liitty cdi boksiin ja puolaan että jotaki eloa löytyy mut ei vaan kirveelläkään käyntiin.. lopuks koitin vielä sahata ja pumppasin aikani kaasua samalla ja perhana hörähti.. ei ymmärrä.. bensan saannissa ei alkujaan voinu vikaa olla koska tulpan sai kyllä kastumaan.. nyt sit aikansa kun ajo niin teki muutaman kerran sillai että rupes vähä röpöttään ja meinas sammua, imukaulassa ei pitäs olla vikaa koska käynti ei muutu vaikka sitä taittelee joten tuskin on halkeemia.. yks mitä epäilin niin on tuo automaatti ryyppy mutta seki vähän ristiriitanen kun comsu pelleili sekä kylmänä että lämpimänä.. ootellesa että millon tilttaa seuraavan kerran. 50 tuntia tuli nyt talven aikana mittariin ja sinä aikana ei tollasia vikoja ilmenny..
-
- 4WD
- Viestit: 239
- Liittynyt: 15 Loka 2009 21:36
- Mönkijä:: arctic cat 700 diesel
- Paikkakunta: keskipohjanmaa
Re: comanche 4x4
luultavasti vika löytyi käyntihäikästä ja sammumisesta.. penkin alla ilmanputsarikotelon vasemmassa reunassa on nivaska johtoja liittimineen.. niitä näpräämällä käy / sammuu että jos on samanmoista sammuilua niin kannattaa tarkistaa noi liitokset.
-
- Noppeli
- Viestit: 5
- Liittynyt: 30 Joulu 2009 14:50
- Mönkijä:: Comanche Bull
- Paikkakunta: Espoo
Re: comanche 4x4
Minulla vastaavan käyntihäiriön syyksi selvisi virtalukon pohjassa ollut huono juotos... kannattaa tarkastaa. Hauska yksityiskohta oli, että toimi kaukokäynnistyksellä moitteettomasti.
Re: comanche 4x4
onko kellään ollut ongelmaa mittarin kanssa? Minulla tänään yks kaks hävis näyttämästä nopeutta, mutta kierrosluku näkyy. Nopes näytössä ei näy kuin 0 niin kuin pysädyksissä ollessakin.
Re: comanche 4x4
Joo on. Bull2:ssa mittari sekoilee.tummu kirjoitti:onko kellään ollut ongelmaa mittarin kanssa? Minulla tänään yks kaks hävis näyttämästä nopeutta, mutta kierrosluku näkyy. Nopes näytössä ei näy kuin 0 niin kuin pysädyksissä ollessakin.
jos sulla pelkästään nopeutta ei näytä, muuten toimii niin sitten on nopeusanturin puolella jotain häikkää. anturi löysällä, liitos irti tai johto poikki...
Re: comanche 4x4
mistä kyseinen anturi/johto löytyy????
Re: comanche 4x4
Oliskohan oikeanpuoleisessa jarrulevyn vieressä, niin ainakin on Bull1:sessä.tummu kirjoitti:mistä kyseinen anturi/johto löytyy????
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
-
- Noppeli
- Viestit: 19
- Liittynyt: 12 Marras 2009 19:05
- Mönkijä:: Comanche Bull 300cc 4x4
- Paikkakunta: Kajaani
Re: comanche 4x4
onse Comanche erikoinen peli.. Automaatti imu on suorastaan p*rseestä.. Kylmänä (ollu vaan pari päivää ajamatta) yrittää käymään, käynnistyy, yrittää antaa kaasua, sammuu, ja sitte ei enää käynnisty..
->Tulppa irti->Käynnistää->taas tulppa irti->sitte EHKÄ käynnistyy..
Tuota imusysteemiä ei oikein taida voida muuttaa ihan käsiryypyksi?


Tuota imusysteemiä ei oikein taida voida muuttaa ihan käsiryypyksi?
"Ei mittää vaijjaavetosia, nelivetonenha se olla pittää!"
-Comanche Bull 300cc 4x4-
-Suzuki S1 80cc-
-Comanche Bull 300cc 4x4-
-Suzuki S1 80cc-
Re: comanche 4x4
Tulipa tänään huomattua että Comanche istuu kuin tatti paikalleen jos vari saa vettä sisäänsä 
jotain tarttis tehdä asialle...
Meinas ajoneuvo päästä keittämäänkin kun flektin sulake oli palanut ilmeisesti vesileikkien seurauksena aikaisemmin...

jotain tarttis tehdä asialle...
Meinas ajoneuvo päästä keittämäänkin kun flektin sulake oli palanut ilmeisesti vesileikkien seurauksena aikaisemmin...
-
- 4WD
- Viestit: 239
- Liittynyt: 15 Loka 2009 21:36
- Mönkijä:: arctic cat 700 diesel
- Paikkakunta: keskipohjanmaa
Re: comanche 4x4
tuli vihdoin ja viimein vaihdettua nuo 8 gr rullat mitkä harrelta ostin.. kyllä muuttu comanshe aivan eri vermeeks.. nopialla puolella paikaltaan lähtiesäki jopa "lähtee" verrattuna vakioon... nuo 11gr löytyy ihteltä myös mutta eipä tullu kokeiltua minkälainen vaikutus niillä ois ollu..
Comanche Neliveto
Elikkä ostin tossa vähän aika sitten Comanchen 300 4x4 mutta oikeella puolella on katkasin 2wd ja 4wd kun käännän sen nelivedolle niin mitään ei tapahdu.. eikä mittarissa vaihdu ees 2wd pois.. onko kenelläkään tietoa mikä vois olla vikana??
Viesti liitetty jo olemassa olevaan viestiketjuun. t:vaughan
Viesti liitetty jo olemassa olevaan viestiketjuun. t:vaughan
-
- Noppeli
- Viestit: 4
- Liittynyt: 15 Kesä 2010 15:08
Re: comanche 4x4
nelivedon sulake palanu. en oikee oo tota ryyrryä ymmärtäny kok aikana. aina pitää pistää käyntiin ku vanha mopo. kaasulla härnäämällä.
Re: comanche 4x4
Moi. Oletko keksinyt jotakin hyvää ideaa jolla tiivistää tuota varikoteloa?Harre kirjoitti:Tulipa tänään huomattua että Comanche istuu kuin tatti paikalleen jos vari saa vettä sisäänsä
jotain tarttis tehdä asialle...
Meinas ajoneuvo päästä keittämäänkin kun flektin sulake oli palanut ilmeisesti vesileikkien seurauksena aikaisemmin...