](./images/smilies/eusa_wall.gif)
biltemarenkaat ostettu, Kuvia ja ensituntumaa !
- Mattsoni
- 3WD
- Mönkijä:: Bashan 200cc
biltemarenkaat ostettu, Kuvia ja ensituntumaa !
Elikkäs nyt saapui pihaan tuo comanche 200cc.. ihan käypä peli hintaansa nähden mutta nuo renkaat
kaikki kumet vispaa aivan tajuttomasti kun asvaltilla ajaa.. meinaan yli 50 km/h ei uskalla mennä.. Itse kysymykseen eli meinasin ostaa esim maXXis/Biltemalta katurenkaat ja nyt ihmettelen että onkos siinä sitten niin paljon kuitenkin eroa vakioon että viitsii laittaa tukun euroja niihin uusiin kumeihin ?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Viimeksi muokannut Mattsoni, 07 Touko 2010 11:23. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Re: Vakiokumet vs Katukumet ?
Kannattaa sijoittaa katu renkaisiin! Eron kyllä huomaa
Jos oikein hyvän haluaa, niin kannattaisi myös vanteet vaihtaa...
Samoilla koneilla saa laitettua, kun auton renkaatkin.

- Mattsoni
- 3WD
Joo niin oon kuullut että ois ero kun yö ja päivä, ja sitä kyllä tarvis koska tuo mönkijä tulisi töihin ja takas ajoon, noin 3km suunta ja tuota vatkaamista mitä se nyt tekee niin jos ei järki lähde niin lähtee laakerit ja nupit käveleenJeremy kirjoitti:Kannattaa sijoittaa katu renkaisiin! Eron kyllä huomaa![]()

Niin ja kait nämä comanchen vakio vanteille menee ? Eteen MAXXIS C-9272/GOLDSPEED E4
175/70 - 10 (21x7.00-10) ja taakse 255/65 - 9 (22x10.00-9)

Ei mee noi takarenkaat, mul on ainakin 10" vanteet takana
Uudenmaan Mönkijät Ry
Ex: Comanche 200
- Mattsoni
- 3WD
jaa pitääpä kattoa ku tulee kotia että mitkä siellä on vakiona, ite ajattelin tuota leveyttä että se olisi ongelma mutta voihan tuo ite tuumakoko olla pielessä kanshemuli81 kirjoitti:Ei mee noi takarenkaat, mul on ainakin 10" vanteet takana

- Mattsoni
- 3WD
Noniin 10" takana ja 10" edessä, Bongasin Biltemasta 10" mönkijä katukumet E-hyväksynnällä halvalla, Eli sinne huomenna ja luultavasti ostan koska maksoi vain 39e eteen kpl ja 49e taakse kpl..
Ei varmaankaan laadultaa parhaasta päästä mutta aivan varmasti voittaa nämä commarin vakio ravistimet 
takakumesta löytyi jopa kuva

takakumesta löytyi jopa kuva

Kerro sitten että tekeekö noilla mitään niin voi harkita seuraaviks renkaiks.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Nuo kyllä saa käsinkin väännettyä vanteille jos jaksaa..... ei kovin paha rasti ja kahteen commuun väännetty.
- Mattsoni
- 3WD
Joo luultavasti huomenna haen nuo kumet jos löytyy hyllystä biltemalla ja väännän paikoille, kuulemma ne on ihan hyvät ja hintaa tulee noille 179e sarja !
Jotenki musta tuntuu että ei kukaan voi myydä huonompia renkaita ku nuo comanchen vakiot, Nuo bilteman on sentään ihan katurenkaat että kuvio on semmonen ettei pitäisi ravistaa

Kerrohan tosiaan kokemuksia noista sitte, itselläki ollut tarkoitus hakea bilteemasta renkaat.. tosin sillä karkeemmalla kuviolla 

- Mattsoni
- 3WD
Joo ilman muutaWelkku kirjoitti:Kerrohan tosiaan kokemuksia noista sitte, itselläki ollut tarkoitus hakea bilteemasta renkaat.. tosin sillä karkeemmalla kuviolla

Joo saa helpostikin mutta mulla oli 2 rengasta tehtaan jäljiltä niin lujassa, että piti hakee kunnon juntta et sai vanteelta irtiMiku kirjoitti:Nuo kyllä saa käsinkin väännettyä vanteille jos jaksaa..... ei kovin paha rasti ja kahteen commuun väännetty.
Uudenmaan Mönkijät Ry
- Mattsoni
- 3WD
Nyt meni Biltemalla tilaukseen mulle tuo sarja eli 179euroa tuli sarjalle hinnaks !
2 päivää menee ennenkun tulee kokkolaan eli ilmottelen kun on alla että minkälaiset on

Re: Vakiot vs katukumet ? + biltemarenkaat
Itellä on edessä noi bilteman nappularenkaat ja takana Innovan nappulakumit omassa 200cc Comukassa.
Tyytyväinen oon ollu, hienosti on noi biltema renkaatkin toiminu. Asvaltilla tietysti ujeltaa noi nappularenkaat, mutta ei vispaa kyllä juurikaan. Voi ajaa niin kovaa kun tolla vaan pääsee. Vakiokumeilla yli 60km/h vauhdeista asvaltilla oli turha edes haaveilla.
Tyytyväinen oon ollu, hienosti on noi biltema renkaatkin toiminu. Asvaltilla tietysti ujeltaa noi nappularenkaat, mutta ei vispaa kyllä juurikaan. Voi ajaa niin kovaa kun tolla vaan pääsee. Vakiokumeilla yli 60km/h vauhdeista asvaltilla oli turha edes haaveilla.
- Mattsoni
- 3WD
Re: Vakiot vs katukumet ? + biltemarenkaat
tuota mä vähä tarkotin että omat vakiot oli jo valmiiks kierot, eli ihan silmillä näki että kumet EI ole pyöreät EIKÄ sivusuunnassa tasaset... ite hommaan tosin ne bilteman katu "sliksit" ja toivon että paranis koska nyt en millään viitsi ajaa yli 40 koska se vispaa niin tajuttomastiJannee kirjoitti:Itellä on edessä noi bilteman nappularenkaat ja takana Innovan nappulakumit omassa 200cc Comukassa.