Comanchen 200 TL suuttimet?

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
JariK^
2WD

Viesti Kirjoittaja JariK^ »

Laitetaas tähän vielä vaikka on vanha aihe, mutta kun en itse löytänyt tietoa kun eilen sitä hain.

Pääsuutin oli Keihin 5mm
Sinne menee myös mikuni 5mm, joka on kylläkin hieman nihkeä jengaltaan, (eri harja tms?)

Eli nuilla osaa jo katella jostain kataloogista sopivata.

Ja tuo tyhjäkäynti suuttimen malli/tyyppi kiinnostaisi minuakin,saisi alavääntöjä kavateltua

Siis mistä löytyy sopiva? =missä myydään keihiniin osia?

E: tälläinenkin löytyi Kuva

Toisaalta voisi vaihtaa kaasuttimen "merkkimalliin" (mikuni/dellorto) niihin saisi ainakin suutinputkia ja muita osia helpommin..

minkähän kokoista on käytetty näissä 200cc koneissa?
FM
3WD

Viesti Kirjoittaja FM »

itse ostin dellorton pääsuuttimia ja ne oli ihan samallaisia.
kuin tässä kinuskikaasarissa
yaguza
Tracks
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Comanchen 200 TL suuttimet?

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Te ketkä ootte vaihellu tyhjäkäyntisuutinta niin mistähän liikkeestä löytyisi?

Stormilta ei löytyny eikä saa tilattuakaan sopivaa.
X-Race
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

yaguza kirjoitti:Te ketkä ootte vaihellu tyhjäkäyntisuutinta niin mistähän liikkeestä löytyisi?

Stormilta ei löytyny eikä saa tilattuakaan sopivaa.
Motomauritsilta hain Sinukkaan, mutta ulkomuistista oli saman näköinen kuin Bashanissakin.
Kommari88
2WD
Mönkijä:: Polaris Sportsman 500

Viesti Kirjoittaja Kommari88 »

itsekkin olen etsiskellyt tohon kaasariin tyhjäkäyntisuutinta mutta ei vaan löydy.! koko kaasari pitäis ostaa suuttimen takia. :? tietääkö kukkaan mistä sais halvimmalla dellorton tai jonkun muun laatu kaasarin? eikös tuo vakio ole 27 mm? :)
Paffander
Noppeli
Mönkijä:: Ex: Cross 200TL

Viesti Kirjoittaja Paffander »

Kommari88 kirjoitti:itsekkin olen etsiskellyt tohon kaasariin tyhjäkäyntisuutinta mutta ei vaan löydy.! koko kaasari pitäis ostaa suuttimen takia. :? tietääkö kukkaan mistä sais halvimmalla dellorton tai jonkun muun laatu kaasarin? eikös tuo vakio ole 27 mm? :)
Jos ei kerran Suomesta löydy niin otappa yhteyttä http://www.alg-moto.nl/ ,mikäli ei oo ihan hirvee kiire saada sitä suutinta (kauppa on Hollannissa, palvelee englanniks). Kysäse löytyykö niiltä "carburetor iddle nozzle" tms, pitäis löytyä, vaikka ei oo sivustolla esillä. Niillä pitäis olla varastossa kaikki Bashanin alkuperäisvaraosat + vähän extraa. Varmaan tulee melko edullisesti kirjeenä Suomeen, mikäli ne vaan suostuu lähettään noin pienen tilauksen.
Vastaa Viestiin