no, meikällä se ainakin näyttelee kaasu pohjassa ajaessa jotai 167km/h^badi kirjoitti:näyttääkö nuo mittarit uudemmissa yli 100km/h? mulla ainakin tuossa vanhemmassa mittari jää 99km/h...

no, meikällä se ainakin näyttelee kaasu pohjassa ajaessa jotai 167km/h^badi kirjoitti:näyttääkö nuo mittarit uudemmissa yli 100km/h? mulla ainakin tuossa vanhemmassa mittari jää 99km/h...
Paikallinen laakeriliike ei tunnistanut tätä jälkimmäistä kokoa, vaan tarjoaa 25x35x7? Ja toinen kysymys kuuluu, ovatko nämä molemmat jousistefoja eli kiertääkö stefan sisällä jousi vai ei? Kiitos vastauksista taas jälleen kerran..chisel kirjoitti:Stefat: Isompi 30x40x7 ja pienempi 25x35x5
en tiedä, itsellä näyttää 99, asti ja sitten jatkaan nollasta kipuamaan seuraavaa satasta , sain huiput 102 aikoinaan pitemmillä väleillä 14,40, muistaakseni mittari näyttä suunnilleen oiken kun sen navigaattorilla tarkistin^badi kirjoitti:näyttääkö nuo mittarit uudemmissa yli 100km/h? mulla ainakin tuossa vanhemmassa mittari jää 99km/h...
minkä mallinen on tuo dellorto mikä on kiinni?4x4lucifer74 kirjoitti:Miten helvetissä uskallatte ajaa yli 80km/h noilla kiinan pommeilla?
Tänään kokeilen ekan kerran asfaltilla tota baschakasaa!
En tiedä rattaita, mutta noilla speedracereilla kulkee lujempaa kuin uskaltaa ajaa. Tiedä sitten vaikuttaako tieto olka-akselin katkeamisesta..
Akropovin mp vaimennin ei ole kovin tehokas, vaikka tiivistin liitoskohdan. Oli putkissa eroa 4mm halkaisijassa ja jotain verkkoa välissä..
Kaasarina 28 dellorto, suuttimista en tiedä. Vapaavirtausputsari.
Mä veikkaan että lentokonefoorumi on lakossa tai tuhkan allaMattsoni kirjoitti:Mistä nämä kaks eksy comanche osioon ?