biltemarenkaat ostettu, Kuvia ja ensituntumaa !

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
pommipoika
Tracks
Mönkijä:: Can-am 500 max T3

Re: biltemarenkaat ostettu, Kuvia ja ensituntumaa !

Viesti Kirjoittaja pommipoika »

minkähän laisiset olis noi bilteman crossirenkaat?
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
hemuli81
6WD
Mönkijä:: Ei ole

Viesti Kirjoittaja hemuli81 »

Kimi kirjoitti:
hemuli81 kirjoitti:
Multa katkes ajatus . Siis tosiaan muuttuu mutta ajettavuus parani nostamalla keulaa vaikka muut kulmat muuttuu. Perän lasku olis paljon parempi ratkaisu tohon ongelmaan kuin se etupään nosto. Mutta ei oo saanu aikaseks :D . Täytyy nostaa sulle kyllä hattua että oot saanu tosta katiskasta niin hyvän ajettavan että viittit ajaa sillä niin suuren kilometrimäärän kun oot kertonu ajanees. Mä oon ajanu työmatkaa omalla vasta viikon(30km/sivu) ja oon ihan kypsä .
No ei tuo nyt mikään paha moka ollu, ja arvasin että sormi oli nopeampi kuin aivo.
Mutta kun nyt melkein naapurissa asut, niin tule pyörähtää Herttoniemessä joku päivä, niin saat vinkit miten tuolla murheenkryynillä pärjää. Käyt vaikka samalla testaamassa tuota mun Nintendoa, niin saat esimakua, mitä tuosta voi saada aikaiseksi.

Kilometrimääriä en rupea enään julkisesti kertomaan, mutta sen verran voin valaista, että eilen tuli taas jokunen niitä lisää.Pelkästään Paippisen miitti "Uudenmaan Mönkijät Ry:n perustamiskokous" kasvatti taas kilometrilukemaa reilulla sadalla kilometrillä+ muut ajot päälle, että onhan noita kertynyt. :mrgreen:
Nyt ollaan oltu aika paljon muutenkin tien päällä, setun, dacoolin ,japitin ja jjp:n kanssa, kun ollaan tuota yhdistystä pykätty. Välillä tulee kieltämättä alemmuuskompleksi, kun jätkillä on CA Renegadea ja SMC RE:tä mutta ei nuo nyt vielä ainakaan ole mua tientukkeeks haukkunu.

Ja pitää nyt tännekkin mainostaa, liittykää ihmeessä Uudenmaan Mönkijät Ry:hyn http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 05#p259715 tuolta
lisää aiheesta.
Joo siis kyllähän mä tota meinasin pitää ja olishan sillä ihan kiva ajella töihinkin mutta kun se on kovemmissa nopeuksissa niin kamala ajaa :mrgreen: . Vinkit on kyllä tervetulleita, mulla nyt kahteen vuoteen tullu reilu 3000km, olis tullu paljon enempi jos olis mukavempi laite. Kyllähän tolla meikäläisenkin vehkeellä kaupungissa ajaa ihan mielellään mutta tuusulantietä kun 30km sahaa sillä töihin niin puolessa matkassa tulee autoa ikävä. Mulla oli joskus viikon lainassa Derbin 250dxr ja ei sekään ollu mikään nautinto vakiona ajaa maantiellä vaikka tukevampi peli olikin.
Eli mielläni voisin tulla kattomaan että onko tosiaan olemassa hyvä maantie-comanche koska oma on vielä aika kaukana siitä. Viritetyllä suzuki PV:llä oli paljon parempi ajaa 80km/h kuin tolla comanchella :mrgreen: .

Jaahas, täytyypi mennä lukemaan yhdistys-topicci :) .
Uudenmaan Mönkijät Ry

Ex: Comanche 200
Kimi
Tracks

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Ei muuta kuin teretulemast, tosin lähden maanpakoon tänään, ja tulen tiista iltana takaisin Suomen maankamaralle, eli tiistain jälkeen käy milloin vaan. :D
jannefi
Noppeli
Mönkijä:: BS250-11B

Viesti Kirjoittaja jannefi »

pommipoika kirjoitti:minkähän laisiset olis noi bilteman crossirenkaat?
Mietin ihan samaa, ei ollut kuvaa tuolla bilteman sivuilla ja niissä taitaa olla kanssa tieliikennehyväksyntä...

Onko kenelläkään kyseisiä kumeja?
Mattsoni
3WD
Mönkijä:: Bashan 200cc

Viesti Kirjoittaja Mattsoni »

jannefi kirjoitti:
pommipoika kirjoitti:minkähän laisiset olis noi bilteman crossirenkaat?
Mietin ihan samaa, ei ollut kuvaa tuolla bilteman sivuilla ja niissä taitaa olla kanssa tieliikennehyväksyntä...

Onko kenelläkään kyseisiä kumeja?
Joku kyllä täällä oli kirjottanu niistä, tuli puheeks ku sanoin ostavani Bilteman katukumet.. Ihan kehui noita maastorenkaita kans :) En mä nää syystä miks ne sen huonommat olisi 8)
hemuli81
6WD
Mönkijä:: Ei ole

Viesti Kirjoittaja hemuli81 »

Kimi kirjoitti:Ei muuta kuin teretulemast, tosin lähden maanpakoon tänään, ja tulen tiista iltana takaisin Suomen maankamaralle, eli tiistain jälkeen käy milloin vaan. :D

Yv:tä laitoin aiheesta
Uudenmaan Mönkijät Ry

Ex: Comanche 200
Jannee
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Jannee »

Joo elikkä mulla ainaki on edessä nuo bilteman nappularenkaat, takana Innovat. Kyllä noilla asvaltillakin kurvailee, toki ulisevat enemmän kun katurenkaat. Ei ole vielä ainakaan pahempaa kulumaakaan näkyny, kilometrejä kertyny n. 600 ja lisää tulee.

Kuva

Bilteman kuvastosta löytyy pienet kuvat muuten noista kaikista kumeista vaikkei sivuilla kaikista näyttäisi kuvia olevankaan!
kotz
3WD

Viesti Kirjoittaja kotz »

Itellä ois kans nyt tarkotus ostaa nuo bilteman renkaat. Saapi sitten nähdä, että millaset nakit on käytännössä. Kuvista katsottuna ja kommenteista päätellen ainakin varmaan ihan hyvät. Ja jos joltain lötyis tallista tollaset comukan/bashanin vakio takarenkaat niin voisin nekin ostaa pois :D .
jambojan69
3WD

Viesti Kirjoittaja jambojan69 »

ei noissa pilteman crossi kumeissa muuta vikaa oikeestaan ole ku se hirvee meteli mikä niistä lähtee
ja tietysti inkkari mönkijään ei saa ku etuset taikka tarvii hankkia tuumaa pienemmät takavanteet
mukavan pehmoset ne on ja pystyy käyttää pieniäkin paineita näillä lumimäärillä
Savuhh
2WD
Mönkijä:: Bashan 200S-7

Viesti Kirjoittaja Savuhh »

Ostin juuri Biltemasta myös nuo samaiset nappularenkaat josta kuva tuossa ylempänä. Ulina, pito ja ajettavuus kasvoi 50%. Suosittelen. Halvatkin ovat vielä. :wink:
Bashan on mystinen laitos.
joopajoo84
Noppeli
Mönkijä:: comanche 200cc

Viesti Kirjoittaja joopajoo84 »

eilen sain laitettua bilteman katurenkaat eteen ja en voi muuta sanoa ku että rahat ei menny hukkaan.mönkkäri käyttäytyy aivan eri tavalla ja uskaltaa ajaa kovempaa ku 50kmh.suosittelen!!!
Janezki_
3WD
Mönkijä:: shineray spyder 250cc

Viesti Kirjoittaja Janezki_ »

mistä sieltä bilteman nettisivuilta löytyy nuita katukuvioisia eturenkaita? itse en ainakaan löydy muuta kun takakumit 255/40/10.
joopajoo84
Noppeli
Mönkijä:: comanche 200cc

Viesti Kirjoittaja joopajoo84 »

kyllä ne siellä on mutta kuvaa niistä ei ole
MÖNKIJÄN RENGAS, KATUKÄYTTÖÖN 165/70R10 (18,5 X 6-10)

Tuotenro 82613
39,90 €
Vastaa Viestiin