Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Kommari88
2WD
Mönkijä:: Polaris Sportsman 500

Re: Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Viesti Kirjoittaja Kommari88 »

AAAPUUUVA!! olen tässä kuumeisesti etsinyt omaan comancheen 50 tyhjäkäynti suutinta, eli mistä voi tilata? kyseessä se sheng wey vakiokaasari.
Hartsa24
4WD
Mönkijä:: Hyosung 450 TE

Viesti Kirjoittaja Hartsa24 »

Rautakankia näytettiin tukivarsille ja kyllä paranani, vois ehkä vielläkin näyttää lisää mutta jouset tulee tielle. Samalla vaihdoin 17 piikkisen eturattaan ja kivasti laski noi kierrokset. Huippunopeus ei juuri noussu koska ei toi vekotin jaksa, varastossa kyl odottaa toinen putki ja isompi suutin, josko niillä sais vähän nopeutta viellä lisää..
Kommari88
2WD

Kommari88 kirjoitti:AAAPUUUVA!! olen tässä kuumeisesti etsinyt omaan comancheen 50 tyhjäkäynti suutinta, eli mistä voi tilata? kyseessä se sheng wey vakiokaasari.
Ei helv***i!! Ei voi olla todellista ettei mistään saa erikseen tilattua tyhjäkäyntisuutinta commariin!! kaikki paikat kyselty.! :evil: :twisted:
hemuli81
6WD
Mönkijä:: Ei ole

Viesti Kirjoittaja hemuli81 »

Kommari88 kirjoitti:
Kommari88 kirjoitti:AAAPUUUVA!! olen tässä kuumeisesti etsinyt omaan comancheen 50 tyhjäkäynti suutinta, eli mistä voi tilata? kyseessä se sheng wey vakiokaasari.
Ei helv***i!! Ei voi olla todellista ettei mistään saa erikseen tilattua tyhjäkäyntisuutinta commariin!! kaikki paikat kyselty.! :evil: :twisted:
Ei varmaan alkuperäistä saakaan mutta malli mukaan ja kattoo vastaavan näkösiä Keihinin suuttimia.
Uudenmaan Mönkijät Ry

Ex: Comanche 200
Kommari88
2WD

on tullu katsottua ja vertailtua. keihinillä saman tyyppinen löytyy mutta kierre väärällä kohdalla.. :( kai se on lortto ostettava niin rupee suuttimia löytymään..
Welkku
3WD
Mönkijä:: Bashan 200cc

Viesti Kirjoittaja Welkku »

Itsekin joskus etsiskelin eikä kyllä löytäny mistään liikkeestä sopivaa. Totesinpa sitten etteipä sitä tarviikkaan, pelaahan tuo hyvin alkuperäiselläki..
Kommari88
2WD

sain tarpeeks tuosta kaasarista. hommasin 28mm mikunin, löytyyköhän mistään commuun imukaulaa mikä käy mikuniin vai onko sekin tehtävä itse.?
hemuli81
6WD

Tuli tossa hommattua välit 17/37 ja aika onnistunut valinta kyllä :D . Harvemmat olis mun käyttöön jo ehkä liian harvat ja ottais varmaan ketju swingiin yläpuolelta kiinni, jos olis pienempi takaratas :mrgreen: .
Uudenmaan Mönkijät Ry

boozer
Noppeli

Viesti Kirjoittaja boozer »

nonni.ny on sit suutin(105) vaidettu,katti poistettu ja välitykset (13/47) laitettu ja voi sanoa että meidän käyttöön tuli hyvä =D> .
jos vielä kokeilis 107,5 suutinta :?: kuhan jaksaa
ilmanputsarista en kyl löytänny mitään kurin tapasta (bashan 200cc)
Mattsoni
3WD

Viesti Kirjoittaja Mattsoni »

Onko kukaan koittanu tankata tuo V-power bensiiniä shelliltä ? ite tankannu sitä siitä asti ku mönkijä tullu pihaan ja nyt tuossa pari päivää sitte kävin laittaan 95 bensaa ja ei menny kauaa kun alko vaikuttaan jotenkin nuhaselta ja aloin kattomaan ilmanputsaria jos on likanen tai tukkosta filtteriä.. No eipä vikaa löytyny ja ajoin tankin aivan kuivaks ja laitoin taas v-poweria ja kummasti toimi taas paremmin, Eroa huomasin ite ainakin siinä että vähä hierrosherkemmäks muuttui ja suurin ero on siinä että aamusin ei tarvinu ryyppyä ikinä antaa mutta tavallisella 95:osella sai nykästä ryypyn täysille kun käynnisti
hemuli81
6WD

Mattsoni kirjoitti:Onko kukaan koittanu tankata tuo V-power bensiiniä shelliltä ? ite tankannu sitä siitä asti ku mönkijä tullu pihaan ja nyt tuossa pari päivää sitte kävin laittaan 95 bensaa ja ei menny kauaa kun alko vaikuttaan jotenkin nuhaselta ja aloin kattomaan ilmanputsaria jos on likanen tai tukkosta filtteriä.. No eipä vikaa löytyny ja ajoin tankin aivan kuivaks ja laitoin taas v-poweria ja kummasti toimi taas paremmin, Eroa huomasin ite ainakin siinä että vähä hierrosherkemmäks muuttui ja suurin ero on siinä että aamusin ei tarvinu ryyppyä ikinä antaa mutta tavallisella 95:osella sai nykästä ryypyn täysille kun käynnisti
Ei oo tullu kokeiltua mutta pääsääntöisesti korkeaoktaaninen palaa paremmin. Olen kuullu joiltain prätkämiehiltä että 98:lla pääsee pidemmälle samalla litramäärällä. Pitihän vanhoissa bensa-mersuissakin muuttaa sytytysennakkoa oktaaniluvun mukaan.
Uudenmaan Mönkijät Ry

Hartsa24
4WD
Mönkijä:: Hyosung 450 TE

Viesti Kirjoittaja Hartsa24 »

Mä oon ajellu koko ajan 98:lla.
Mattsoni
3WD

Viesti Kirjoittaja Mattsoni »

hemuli81 kirjoitti:
Mattsoni kirjoitti:Onko kukaan koittanu tankata tuo V-power bensiiniä shelliltä ? ite tankannu sitä siitä asti ku mönkijä tullu pihaan ja nyt tuossa pari päivää sitte kävin laittaan 95 bensaa ja ei menny kauaa kun alko vaikuttaan jotenkin nuhaselta ja aloin kattomaan ilmanputsaria jos on likanen tai tukkosta filtteriä.. No eipä vikaa löytyny ja ajoin tankin aivan kuivaks ja laitoin taas v-poweria ja kummasti toimi taas paremmin, Eroa huomasin ite ainakin siinä että vähä hierrosherkemmäks muuttui ja suurin ero on siinä että aamusin ei tarvinu ryyppyä ikinä antaa mutta tavallisella 95:osella sai nykästä ryypyn täysille kun käynnisti
Ei oo tullu kokeiltua mutta pääsääntöisesti korkeaoktaaninen palaa paremmin. Olen kuullu joiltain prätkämiehiltä että 98:lla pääsee pidemmälle samalla litramäärällä. Pitihän vanhoissa bensa-mersuissakin muuttaa sytytysennakkoa oktaaniluvun mukaan.
Joo niinhän se palaa paremmin, mutta tuntuvaa eroa en oo ikinä huomannu missään autossa ikinä turbo tai ei.. Mutta mönkijässä ja moottoripyörässä kyllä huomas senki edestä :D
Trautman
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Trautman »

En löytänyt searchilla joten kysyn täällä.
Onko jollain antaa vinkkiä noiden pyöränkulmien säätöön?
Saako rullamitalla mitattua riittävän tarkasti ja minkälaisiin arvoihin kulmat kannattaisi säätää?
Paljonko camberia? Entäs aurausta,haritusta vai kaikki nollille?
hemuli81
6WD

Trautman kirjoitti:En löytänyt searchilla joten kysyn täällä.
Onko jollain antaa vinkkiä noiden pyöränkulmien säätöön?
Saako rullamitalla mitattua riittävän tarkasti ja minkälaisiin arvoihin kulmat kannattaisi säätää?
Paljonko camberia? Entäs aurausta,haritusta vai kaikki nollille?
On se mittanauha ihan riittävän tarkka, mä oon käyttäny 2m pitkää vaateria ja kattonu siitä mut mittanauha toimii hyvin jos on joku kaverina :) . Kokeilemalla selviää parhaat kulmat omalle maulle, mä pidän kaikki likimain nollissa joku kehuu aurausta joku haritusta :shock: ,
Uudenmaan Mönkijät Ry

Vastaa Viestiin