Mistä johtuu, että jos tyhjäkäynnillä painaa lämän tiskiin nopeesti, niin basukka sammuu? mutta jos alun pistää vähän hitaammin, niin sitten se jaksaa herätä kierroksille? 115 suutin ja pipercross on kiinni ja putkisto modattu R1 pöntöstä.
(250-11b)
nopea kaasutus vapaalla-> sammuu
Re: nopea kaasutus vapaalla-> sammuu
Kyllähän toi vaikuttaisi siltä että laihalla käy. Kokeileppas kiertää kaasarin tyhjäkäyntiseos ruuvia kierroksen auki. Se on siellä imukurkun päässä alhaalla. Yleensä tehtaalta tullessaan on aika laihalle säädetty tuo seosruuvi.
Re: nopea kaasutus vapaalla-> sammuu
Kannattaa tutkia myös onko kiihdytyspumppu ajan tasalla.
Nälkä lähtee syömällä,eukko juomalla
Re: nopea kaasutus vapaalla-> sammuu
Kiihdytyspumppua ei löydy 200:sta joten kaasun pohjaan kääntö nopeasti antaa sammumisen tai yskäisyn lopputulokseksi ainakin mulla, mut ei pidä olla niin hätänen 
Niin siis kyse taisikin olla 250:stä, siinä saattaa olla kiihotuspumppu, mene ja tiedä

Niin siis kyse taisikin olla 250:stä, siinä saattaa olla kiihotuspumppu, mene ja tiedä

Uudenmaan Mönkijät Ry
Ex: Comanche 200
Ex: Comanche 200
Re: nopea kaasutus vapaalla-> sammuu
Joo ei varmana ole kiihytyspumpullista kaasaria noissa vehkeissä,
kannattaa kokeilla neulan-nostoa ja seosruuvin avausta ennenku alkaa suuttimien kanssa pelleilemään.
kannattaa kokeilla neulan-nostoa ja seosruuvin avausta ennenku alkaa suuttimien kanssa pelleilemään.
Re: nopea kaasutus vapaalla-> sammuu
Liian pieni tyhjäkäyntisuutin. Se on vika. Neulan nosto saattaa silti helpottaa.
Re: nopea kaasutus vapaalla-> sammuu
niin kyllähän toi kiihdytyspumpun puute tuon aiheuttaa. samanlailla reagoi mm.pienet 4-tahti perämoottorit joissa suoravetokaasari eikä kiihdytyspumppua. saa vaan yksinkertaisesti liikaa ilmaa ja sytkäennakkoa mutta ei bensaa.