300 crossin ja tl version koneiden eroja?
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Komanche 300 tl-malli
300 crossin ja tl version koneiden eroja?
Moi kaikille, juuri tänne rekisteröidyin ja koitin searchilla etsiä tietoa mutta ei onnistunut...
Eli onko koneissa mitä eroja, "crossi" versiossako on neliventtiili kansi? Onko teho eroja, valmistajan mukaan ei vissiin ole..?
Eli onko koneissa mitä eroja, "crossi" versiossako on neliventtiili kansi? Onko teho eroja, valmistajan mukaan ei vissiin ole..?
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
Re: 300 crossin ja tl version koneiden eroja?
tervetuloa foorumille.aikaisempaa keskustelua ainakin alla olevassa topicissa
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... &t=19979&p
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... &t=19979&p
-
- Noppeli
Kiitos vaan...
Tuon lueskelinkin jo läpi, siinä nyt ei oikein mitään uutta selvinnyt, lähinnä kiinnostais että miten käy osat keskenään, lähinnä kun noita viritys osia/tapoja miettis sekä sitä eturataksen vaihtoa, käykö sama ratas kun tohon metsämalliin? Entä suutin kikkailut, putken tyhjennys ja kytkin osat? Siis käykä samat suzukin osat?
Tuon lueskelinkin jo läpi, siinä nyt ei oikein mitään uutta selvinnyt, lähinnä kiinnostais että miten käy osat keskenään, lähinnä kun noita viritys osia/tapoja miettis sekä sitä eturataksen vaihtoa, käykö sama ratas kun tohon metsämalliin? Entä suutin kikkailut, putken tyhjennys ja kytkin osat? Siis käykä samat suzukin osat?
Moro! Nuo tl ja crossimallin koneet on täysin erilaisia eli mitkään osat ei käy keskenään.
-
- Noppeli
Eli suzukin kytkin kamat ei käy tl-malliin? Onko tietoa että saako tuohon kestävämpää settiä mistään?
Tais olla Yamaha sr 125 kytkinlevyt jotka käy tl malliin. Niitä vaan joutuu ostamaan 2 sarjaa että saa riittävästi levyjä.
-
- Noppeli
Mistäs saadaan eturatas??
Ratas liikkeestä.Comanche-Atv kirjoitti:Mistäs saadaan eturatas??
Normijärjellä varustettu ihminen, ottaa rattaan malliksi "tai vaikkapa pahvista tehdyn mallin" ja menee rattaita myyvän liikkeen tiskille, ja ostaa omansa pois.
Rattaita ei tosin saada, vaan ne joutuu ihan rahalla ostamaan, ja niitä myy moottoripyöriin ja mönkijöihin erikoistuneet yritykset, kautta maan.
Pro-hemmot tilaakin sitten ulkomaisilta verkkokaupoilta omansa, mutta se saattaakin sitten vaatia Googlen osaamista? Joten se ei ole ihan joka pojan/tytön toteutettavissa, koska lukutaito on silloin välttämättömyys ja järkeäkin saattaa joutua käyttämään.
-
- Noppeli
Jaa täälä on taas joku teknisen tuen kahvatukka pätemässä, avaa ylintä nappia vähän niin ei kiristä niin paljoo. Eikös foorumit ole kysymistä varten?
Ei mua kiinnosta purkaa rattaita pois ja juosta niiden kanssa ympäri kaupunkia tai ruveta askarteleen pahvista kopioita kun on olemassa mahdollisuus selvittää ensin että mistä saa sopivan ja sitten käydä OSTAAN se ja vaihtaa, ei tarvi seisottaa suotta laitetta... Teenkö niistä kytkinlevyistäkin pahvikopiot?
Ei mua kiinnosta purkaa rattaita pois ja juosta niiden kanssa ympäri kaupunkia tai ruveta askarteleen pahvista kopioita kun on olemassa mahdollisuus selvittää ensin että mistä saa sopivan ja sitten käydä OSTAAN se ja vaihtaa, ei tarvi seisottaa suotta laitetta... Teenkö niistä kytkinlevyistäkin pahvikopiot?
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Kytkinlevyistä kannattaa tehdä kipsivalokset ja mennä niiden kanssa paikallisen hessumobiilin tiskille.Ei niitä muuten saa oikeita millään.Comanche-Atv kirjoitti:Jaa täälä on taas joku teknisen tuen kahvatukka pätemässä, avaa ylintä nappia vähän niin ei kiristä niin paljoo. Eikös foorumit ole kysymistä varten?
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Juu, ja tuo foorumin haku toimii myös loistavasti, joten noin 30 sekuntia meni aikaa ja löysin tuommoisen tekstinpätkän " Kytkinlevyiksi käy muistaakseni yamaha sr 125 levyt. Joudut vaan ostamaan 2sarjaa koska yamahassa on 4levyä ja tarve on kuudelle."
Tosin samansisältöinen vastaus löytyikin yllättäen jo tästäkin topicista.
Muita viisaita tai tyhmiä kysymyksiä?
Tosin samansisältöinen vastaus löytyikin yllättäen jo tästäkin topicista.

Muita viisaita tai tyhmiä kysymyksiä?

-
- Noppeli
comanche cross 300cc ei oo neli venttiili vaa kaksi venttiilinen 

-
- Noppeli
oonnkko ite päty sieni 

-
- Noppeli
ookkoo ite joku päty sieni

Moi.
Mulla olis maastomallin kone tl:n rungossa ja sähköt on kans tl mallista. Ongelmana on nyt kipinä.. tl versiossa tulee magneetolta vihreä, sininen, musta ja valkoinen. Ja maasto versiossa pelkästään vihreä ja sininen. Eli onko noi musta ja punanen maa ja virta?? Nii ja ne kaikki menee suoraan cdi boksille. Ja olen kokeillut akulta suoraan laittaa piuhat cdi boksille mut ei tule kipinä.. Eli missähän mahtaa olla vika??
Mulla olis maastomallin kone tl:n rungossa ja sähköt on kans tl mallista. Ongelmana on nyt kipinä.. tl versiossa tulee magneetolta vihreä, sininen, musta ja valkoinen. Ja maasto versiossa pelkästään vihreä ja sininen. Eli onko noi musta ja punanen maa ja virta?? Nii ja ne kaikki menee suoraan cdi boksille. Ja olen kokeillut akulta suoraan laittaa piuhat cdi boksille mut ei tule kipinä.. Eli missähän mahtaa olla vika??