Tuossa vaan on se pikku ongelma, että menit palauttamaan sen ainoan kestävän taka-akselin, missä on huomioitu edellisversion heikko kohta, eli väljät boorit.Diaplo kirjoitti:joo mulle tuli sama, paluupostina laitoin sen heti takasnyt löysin käytetyn toistaseks tohon
toivotaan että kestää..
Kimi kirjoitti:Tuossa vaan on se pikku ongelma, että menit palauttamaan sen ainoan kestävän taka-akselin, missä on huomioitu edellisversion heikko kohta, eli väljät boorit.Diaplo kirjoitti:joo mulle tuli sama, paluupostina laitoin sen heti takasnyt löysin käytetyn toistaseks tohon
toivotaan että kestää..
Ja nyt se sinun "käytetty" taka-akseli sisältää samat ongelmat kuin alkuperäinenkin.
![]()
Se mutterin sorvaaminen ei maksa montaa euroa, ja saattaa jopa jostakin löytyä valmiinakin, joten nyt saattoi nuukuudelle löytyä hintakin "paljonkohan elämälleen voisi hintaa laskea" 20 centtiä tai ryöstösorvarin 5€.
Morjesta Kimi!Kimi kirjoitti:Moro Hyseri, oot vielä hengissä.![]()
Ne on ihan normaalit 8mm:n pultit ja ulkomuistista repäistynä koko olisi 8x50 "ei saa ampua, jos meni väärin".
Kyllä se taka-akselin pitäis olla ihan hyvä, tietysti maanantaikappaleita voi olla missä vaan. 08 ja vanhemmissa ainakin 200cc mönkkäreissä oli heikompi akseli ja se johtui napojen valmiiksi väljistä booreista ja suorasta navan -ja akselin välisestä vastinpinnasta. Akseleita on katkennut niistä kohdin. Minäkin ostin uudemman mallisen akselin ja navat, ja ne on kestäny hyvin. Tärkein ero vanhaan malliin on että boorit on tiukat sekä lievät kartiot joten navat ei pääse löystymään.RakettiRami kirjoitti:Iltaa taasen palstalaiset.PAljon olen lukenut näiden vehkeiden taka-akseleista huonoa mutta onkos porukka saanut noita takuuseen kuin hyvin. (koneglanssilta ostettu, 2kk/300km taulussa)
Luulin et vanne on kiero kuin korkkiruuvi mutta eipäs olekkaan vaan akseli tai napa se siellä voplottaa.![]()
![]()
Tai löytyykö jostain vahvempaa akselia (onko tässä 2011 mallissa vielä ollu taka-akseli ongelmia).