Joo about 10 cm on tullut lunta.. Ekat lumet mönksyllä. Ei malta olla lähtemättä ajelee..
Edit: No eipä ollu taas hengenlähtö kaukana.. Nyt jos jollaa lojuu ylimääräsenä jonkunnäköset takavanteet ni voisin ostella poies. Sais noi "talvirenkaat" alle.
Tänä aamuna heräsin siihen kun naapuri soitti, et mun mönkkäri koettaa lähtä karkuun. Se oli nimittäin naapurin pihalla. Yleensä jätän sen meidän pihan eteen ja laitan pakin päälle ettei valu minneen, mut tällä kertaa jossain oli joku oikosulku ja se starttaili vähän väliä ja loikki taakseppäin Akun se oli syöny tyhjäksi. Tätä varten mulla on pääkytkin akkun mitä tietenkään en ollut muistanut ottaa päältä.
Savuhh myös pariin otteeseen bongattu tos saikun kohalla n.2vk sitten.. =) ite jopa kerran omalla keksinnöllä vastaan ajaneena.. muuten itse aina autolla... :/
ja taas tuli basha komantsi inkkari taloon ja tällä kertaa kokeillaankin
miten hyvän tommosesta saa kun oikeen yrittää
eli kaikenlaista ylimäärästä osaa saa tarjota renkaista ratteihin millä vaan ikinä tota
pystyy paremmaksi saada
juu keltanen perästä mattamusta mastoni edestä
kumit loppu väljää vähä joka nivelessä
sähköjä vedellyt joku pro tyyliin cdi poksin liittimet poikki ja apikoa tilalle
yms pientä hauskaa eli puuhaa piisaa
mut pikkuhiljaa askartelemalla tosta voi vielä mopon saada vähä uutta pyörää niveltä iskaria maalia yms ni kyllä se siitä....toivottavasti