Lisäyksenä: Serkkuni (joka asuu Vantaalla) mielestä KAIKKI kehä III ulkopuolinen maailma on savoa... eli maaseutuaSaminiki kirjoitti:Ymmärrän toki tuon koska PK-seudulla ei ihan hirveesti noita mettäreittejä ole mutta täällä maalla...qaw kirjoitti:Siis tota nopeutta nimenomaan ihmettelen. Mä en oo vielä keksinyt miten Pollella pääsis sen nopeammin kuin autolla... ainakaan laillisin keinoin.
Kustannukset toki joo halvalla mönkijällä voi helpostikin olla pienemmät.
comancheja ym ei enään ikinään.
Re: comancheja ym ei enään ikinään.
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
ErnoZz kirjoitti:M.i kirjoitti:Pete oon varmaan se poika joka kävi sen sun mönkijän hakeen sillä 400e, nii pakko sanoo kyl kun sen vekottimen räjäytin tallilla atomeiks nii sie oli kyl nii järkevät välykset joka puolella että ei usko kukaatukivarret, pallonivelet ja laakerit ainakin 3m välyksillä
lisäks puuttu taka-akselista alkaen pultteja ja moottori ei ollu kun parilla pultilla huonosti kiinni
hyvä siittä tulee kun sen kuntoo laittaa, hinta oli sen verran kohillaa! mut oli pakko kirjottaa tänne ku olin suorastaa pöyristyny noista puslien kunnosta, en yhtää ihmettele jos vähä vispas
Sastamalasta suunnin kävit hakeen?
jos joo niin ite meinasin kanssa poistaa, arvelin että joka ikinen pultti on vaan löysällä ni siitä ois pikkurahalla saanu omat ja vähän päälle poijes.
Joo sastamalasta kävin hakee! hiukan elämää nähny laite, mut loistava aihio! Juurikin vaan joka ikinen pulttilöysällä, ja uskosin ettei oo ikinä tehty muutaku ajettu..
M.i kirjoitti:ErnoZz kirjoitti:M.i kirjoitti:Pete oon varmaan se poika joka kävi sen sun mönkijän hakeen sillä 400e, nii pakko sanoo kyl kun sen vekottimen räjäytin tallilla atomeiks nii sie oli kyl nii järkevät välykset joka puolella että ei usko kukaatukivarret, pallonivelet ja laakerit ainakin 3m välyksillä
lisäks puuttu taka-akselista alkaen pultteja ja moottori ei ollu kun parilla pultilla huonosti kiinni
hyvä siittä tulee kun sen kuntoo laittaa, hinta oli sen verran kohillaa! mut oli pakko kirjottaa tänne ku olin suorastaa pöyristyny noista puslien kunnosta, en yhtää ihmettele jos vähä vispas
Sastamalasta suunnin kävit hakeen?
jos joo niin ite meinasin kanssa poistaa, arvelin että joka ikinen pultti on vaan löysällä ni siitä ois pikkurahalla saanu omat ja vähän päälle poijes.
Joo sastamalasta kävin hakee! hiukan elämää nähny laite, mut loistava aihio! Juurikin vaan joka ikinen pulttilöysällä, ja uskosin ettei oo ikinä tehty muutaku ajettu..
juu sama tyyppi oon jolta kamppeen ostit...olis tos uutta takaratasta(38piikkinen) ja starttirele jos tarvetta on. ovat uusia kummatkin....juu mä oon rassannu jo nii paljon noit vekottimia et haluu välillä ajella niillä ja nautiskella. mut hyvä jos muilla intoa piisaa laitella niitä.uuteen ehkä jotain ulkonäkö/kulku seikkaa mut nyt vaan ajellaan ja naatiskellaan ku on hienoja ilmojakin ollu.tuuhan m.i käymään ku saat mönkkärin kuntoon ni käydään ottamas pikku ajelut yhessä...

Mä voi ostaa tuon rattaan..
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
juu sama tyyppi oon jolta kamppeen ostit...olis tos uutta takaratasta(38piikkinen) ja starttirele jos tarvetta on. ovat uusia kummatkin....juu mä oon rassannu jo nii paljon noit vekottimia et haluu välillä ajella niillä ja nautiskella. mut hyvä jos muilla intoa piisaa laitella niitä.uuteen ehkä jotain ulkonäkö/kulku seikkaa mut nyt vaan ajellaan ja naatiskellaan ku on hienoja ilmojakin ollu.tuuhan m.i käymään ku saat mönkkärin kuntoon ni käydään ottamas pikku ajelut yhessä...
[/quote]
mää kerkisin juuri ostaa läjän osia mutta voin mä ne ottaa, älä roskii heitä
juu kylhän tuo coma alkaa oleen hyvällä mallilla jo! onneks on nopee laite purkaa ja koota.. maalarille vie osat ja sit pitäs olla viimesen päälle! pitää tuoda näytille jos kesällä ajan ohi 

mää kerkisin juuri ostaa läjän osia mutta voin mä ne ottaa, älä roskii heitä

en jaksanut koko ketjua lukea, mut joo onhan ne kiinalaiset vähän sellaisiakin, mut jos kädet ei kasva p**** niin netissä on paljon ohjeita jopa videoita miten korjataan, ja on sekin oma harrastuksensa laitella eikä vaan siwan pihassa donitseja pyöritellä. ja onhan näitä kiinalaisia 1000-5000e välissä niin toki jos sen halvimman ostat ei todellakaan oo niin hyvä mut jos taas ostat kunnon kiinalaisen niin veikkais ettei ihan niin susi oo..
Ja taas itse korjailua. Ostinpa paikallisesta koneliikkeestä juotoshopeaa. Sillä sai tankin korjattua hienosti. Meinas kaasutohosta loppua teho mut ku aikasa lämmitti niin avot... 

Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL