Tyyppikilpi

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Lervakanuuna
2WD
Mönkijä:: EX Comanche Cross 300cc

Re: Tyyppikilpi

Viesti Kirjoittaja Lervakanuuna »

Nyt on vaan enää sitten ongelmana se, että mistä jesus mä pieren semmosen kilven...oliskos kenelläkään mitään hyviä ideoita?
Pumppis
6WD

Viesti Kirjoittaja Pumppis »

Lervakanuuna kirjoitti:Nyt on vaan enää sitten ongelmana se, että mistä jesus mä pieren semmosen kilven...oliskos kenelläkään mitään hyviä ideoita?
Jos jollain on valokuva vastaavasta, täällä lienee apu: http://www.hannulat.com/
Tyyppikilvet lienevät merkki/mallikohtaisia.
Noviisi
Yamaha Grizzly 450 "Pikkukikotin"
hemuli81
6WD
Mönkijä:: Ei ole

Viesti Kirjoittaja hemuli81 »

Mee jollekin toiselle katsastusasemalle :mrgreen: . Tässä mua ärsyttää se että eikö inssi voi kattoo tuota kilven puuttumista läpi sormien, who cares jos siitä puuttuu erittäin epämääräinen niitattu lätkä jossa lukee: "manufacturer chogginbashanastronauticmotorcyclecompany" jos runkonumero löytyy ja pitää paikkansa :evil: .
Uudenmaan Mönkijät Ry

Ex: Comanche 200
Lervakanuuna
2WD

Pumppis kirjoitti:
Lervakanuuna kirjoitti:Nyt on vaan enää sitten ongelmana se, että mistä jesus mä pieren semmosen kilven...oliskos kenelläkään mitään hyviä ideoita?
Jos jollain on valokuva vastaavasta, täällä lienee apu: http://www.hannulat.com/
Tyyppikilvet lienevät merkki/mallikohtaisia.
Jesus tuoltahan sen sais jos vaan olis jollakin kuvaa kyseisestä kilvestä
MajorNelson
3WD

Viesti Kirjoittaja MajorNelson »

Saapa nähdä miten käy. Ainakaan kovin hanakasti ei tunnu asiasta saavan väliaikatietoja kun meilitse maahantuojalta kysäisee. Nyt siis reilu viikko mennyt ensimmäisesti yhteydenotosta. :)
Lervakanuuna
2WD

Taitaa käydä samoin kuin mulla, että saamatta jää
MajorNelson
3WD

Vähän on joo samanmoinen kutina. En vaan ihan vielä ois valmis menettämään uskoa maahantuojaan. Voi toki olla, että odotukset jälkimarkkinoinnin osalta on liian korkeella. Mutta ootellaan vielä hetki, voihan tuon tarvittaessa (toivottavasti ei) eskaloida ylemmäksikin ja vaikka kysästä valmistajalta itseltäänkin, että onko heidän laatustandardien ja etujen mukaista toimintaa maahantuojalta, jollei asiakkaalle lopulta edes vastata. :?:
MajorNelson
3WD

Joopa, vieläkin ootellaan, että maahantuoja "saisi vastausta tehtaalta". Johan sitä on ootettu sieltä huhtikuun alkupuolelta. Jos SGN/Sumeko joutuu odottamaan näin pitkään yhtä vastausta, niin mitenhän pitkään sitä tarraa pitää odotella..? Mites noiden tyypitykset meni? Kuinka pitkään tuon tarran/kilven pitää kestää? Eli kuinka kauan maahantuojan tulee olla kykenevä sellaisen hankkimaan asiakkaan pyynnöstä?

Ilmeisesti maahantuojan ja tehtaan etu on täytetty kun laite on myyty, mitäs jälkimarkkinoinnista... Seuraavaksi tiedustelen asiaa huoltopäällikön esimieheltä suoraan, tosin sillä varmasti olisi muutakin mietittävää. Mutta varmaan hyvä ainakin yrittää herätellä, että ehkei se oma "tiimi" toimikaan ihan niin hyvin...
MajorNelson
3WD

Lervakanuuna kirjoitti:Taitaa käydä samoin kuin mulla, että saamatta jää
Dodii, maahantuoja ilmoitti, että kilpi on nyt saatavilla ja voin sen käydä halutessani noutamassa. Eli vaikka siis aluksi näytti huonolta, niin asia saa kuin saakin onnellisen lopun. Ilmeisesti valmistajan toimet eivät tässä yksittäisessä asiassa olleet kovin nopeita - eikä ihme toisaalta, kun yksittäinen tarra kyseessä...
Lervakanuuna
2WD

Nyt vaan liimailemaan tarraa oikeaan paikkaan :)
Vastaa Viestiin