Kiinalaista pukkaa

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
jube
Noppeli
Mönkijä:: Kinroad 200cc

Kiinalaista pukkaa

Viesti Kirjoittaja jube »

Noniin, näinähän siinä pääsi kaljapäissään käymään että tuli ostettua kaverilta sen varaosa mönkkäri/projekti pois.
Kyljessä lukee kinroad ja kuutioita löytyy 200, mutta oon kuullu että on hyvin samanlaisia esim bashan,comanche,trapper merkkisten kans. Olenko täysin väärässä? :?:
esim kaveri on käyttäny tästä joitain osia trapperiinsa.

Tarkotus olis tehdä pelkkä huviajelu peli mökille ja talven jäille :) vaikka sais kyllä tieliikenteeseenkin..
Projekti on siis siinä vaiheessa että oon purkanu osat pois, rungossa enää kiinni akselit ja jarruosat. Mutta sitten asiaan..

eka probleemos tuli siinä ku nostin motin pöydälle rupes kiinalainen näyttään luonnettaan ja lorautti öljyjä pihalle magneeton kopan kannen välistä. :x
Olisko mahollisesti kampiakselin stefat sanonu sopimuksen irti? ja avatessa kannen huomasin siellä lohkon seinässä reiän. tosin bashanin koneissa samanen reikä akselin alla. Eli luultavasti huolestuin turhaan?

Ja sit vielä voisin ottaa hyviä ehdotuksia vastaan että mistähän saa käypiä osia tähän projektiin..
Aika on rahaa ja minulla ei ole kumpaakaan..
Zkeba
Tracks

Re: Kiinalaista pukkaa

Viesti Kirjoittaja Zkeba »

onks se ollu kilvellinen joskus? jos on niin kyllähän miä siihen kilvet hankkisin. osia saa ainakin tuolta
http://www.menopelimarket.fi/
jube
Noppeli
Mönkijä:: Kinroad 200cc

Viesti Kirjoittaja jube »

Kyllähän tämä aikoinaan on ollut liikenne käytössä. Saas nähdä kuinka pitkälle vielä innostun laittelemaan.

Tänään purin magneeton pois ja ihmettelin koloa lohkossa magneeton takana seinämässä. ja lirautin jo aiemmin valuneet öljyt sisään
koneeseen ja kallistin juurikin virtapuolelle niin sieltä aukostahan sitä lorotti ja huolella. :shock: eli ei varmaan ole tarkotus olla tätä reikää siellä.
Täytynee ruveta etsimään konesitamoa joka juottais tuon aukon umpeen. ja samalla ettiä hiekkapuhallus paikka rungolle kun on tuo korroosio paikka paikoin
päässyt iskemään. Sitten maalia pintaan ja konetta kasaamaan.

Ja kiitoksia linkistä, en oo törmännykkään kyseisen firman sivuihin vielä.
Aika on rahaa ja minulla ei ole kumpaakaan..
porepe
Noppeli
Mönkijä:: 500 Pollen rakvaattori

Viesti Kirjoittaja porepe »

Moro. Omassa 300 bullissa ainakin ui öljyssä tuo magneetto. Sytkän ajoitusta jos katsoo yli 3000 kierroksilla saa ilmaisen öljylylvyn.
Mutta jos siellä on ylimääräinen reikä niin voin kyllä vetästä sen
tigillä kiinni...
vaniljacreme
6WD

Viesti Kirjoittaja vaniljacreme »

munkin mielestä kinukeissa magneetto kylpee öljyssä eli normaali reikä.
ex smc cbw 250
ex derbi dxr 250
X-Race
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Ilman muuta kannattaa kaikki reiät hitsata kiinni. :)
Vastaa Viestiin