bashanako?

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Ezzy
6WD
Mönkijä:: Dinli DL-801 350

Re: bashanako?

Viesti Kirjoittaja Ezzy »

Kimi kirjoitti:Ezzy, mittaappa koneesta puristukset niin ei tarvitse arpoa venttiilivikojen kanssa. Mutta mikäs venttiilit olisi polttanut, kun ei kerran kansirempan jälkeen ole käynnissä ollut? Ja kai sä olet venttiilit säätäny, kannen vaihdon jälkeen?

Tiputat sopivasti hinnan kohdilleen, niin xl8r:n kanssa ostetaan tuo kimpassa pois, niin ei tarvitse sun hermoja rassata, tuon enempää. :mrgreen:
Ei mulla välineitä moisiin ole :( ja lisäsijoitukset tässä vaiheessa on vähän örr ja vähän enemmänkin örr...
ja siis kansirempan jälkeen ajettu klaukkalasta tapiolaan jonne se hyyty. ja mä en tehny remppaa enkä säätöjä, ennen lähtöä pajalta sanoin että kilkattaa, kiristäppä vielä ja kilkatus katosi ja kulki ok, muistaakseni ryyppy piti olla päällä ettei sammunut. Liian kauan aikaa evm :D

Eipä tuon hinta mun mielestä noilla palikoilla kyl kovin paha ole...mikko on noita renkaita/vanteita himoinnu jo pitkään :mrgreen:

edit: saishan ton nyt tietty testattua vaikka peukalolla onko puristuksia paskan vertaa...
HerrTossa
2WD
Mönkijä:: Bashan Comanche 300cc

Viesti Kirjoittaja HerrTossa »

Mulla on sama ongelma kun EZZY:llä. Hyytyi kesken ajon eikä starttaa enää. Puristuksii löytyy.
Onko kellää tietoa mikä vois olla?

Kyseessä Bashan BS300S
Bashan Comanche BS300S
HerrTossa
2WD
Mönkijä:: Bashan Comanche 300cc

Viesti Kirjoittaja HerrTossa »

Magneeto pitäis saada irti, mutta voiko tähän käyttää tavallista 2-3 haaraista ulosvetäjää vai pitääkö olla joku erikoinen mustapatukka ulosvetäjä?
http://puu.sh/3vwzR.jpg
Bashan Comanche BS300S
Vastaa Viestiin