ton sainkin jo selvilleera-koira kirjoitti:onko nuissa ilmajäähytteis 200 kiinan koneissa saman kokoiset kytkin levyt kun 200 nestejäähytteisessä?
Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
-
- 2WD
- Mönkijä:: bashan bs200-7 tl
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
-
- 2WD
kuluko olla siin kytkimenväleissä olla väljyyttä?
Tervehdys Foorumilaiset!
Oli minunkin aika rekisteröityä tänne foorumille jotta pääsee esittää kyssäreitä!
Eli huomenna iso setä isolla autolla tuo mulle uudenkarhean Bashan bs250-11 Raptor mönkijän, laitoksen tilasin Glans Powerilta ja yllättävän nopea ja ystävällinen palvelu oli ja lisäksi pääsi puhelimellakin kiinni heti kun soitti
Mutta itse asiaan, olen omistanut aikaisemmin Haili Haili 250 mönkkärin eli kokemusta väljyydestä ja pienistä vioista löytyy!
Luin 36 sivua tästä artikkelistä jossa mielestäni sain kaiken tarpeellisen tiedon kyseisestä vempaimesta.
Nyt sitten haetaankin 520-32T takaratasta bashanii. Ja en meenaa löytää sitä mistään! Ebayt, normi sivut katottu sekä epätoivosesti etitty saksan sanakirjaa apua käyttäen enkä vaan löydä.
Voiko joku ystävällinen kaveri laittaa linkin tai muistella mistä sellaista löytyy, toki aina parempi jos kotona jossakin lojuu ja haluaa eroon päästä.
Tästä alkaa minun ja bashanin uusi yhteiselämä
Lisäksi, löytyykö Tampereen seudulta ketään bashanin omistajaa ?! Vois miitingi järkätä!
Oli minunkin aika rekisteröityä tänne foorumille jotta pääsee esittää kyssäreitä!
Eli huomenna iso setä isolla autolla tuo mulle uudenkarhean Bashan bs250-11 Raptor mönkijän, laitoksen tilasin Glans Powerilta ja yllättävän nopea ja ystävällinen palvelu oli ja lisäksi pääsi puhelimellakin kiinni heti kun soitti

Mutta itse asiaan, olen omistanut aikaisemmin Haili Haili 250 mönkkärin eli kokemusta väljyydestä ja pienistä vioista löytyy!
Luin 36 sivua tästä artikkelistä jossa mielestäni sain kaiken tarpeellisen tiedon kyseisestä vempaimesta.
Nyt sitten haetaankin 520-32T takaratasta bashanii. Ja en meenaa löytää sitä mistään! Ebayt, normi sivut katottu sekä epätoivosesti etitty saksan sanakirjaa apua käyttäen enkä vaan löydä.
Voiko joku ystävällinen kaveri laittaa linkin tai muistella mistä sellaista löytyy, toki aina parempi jos kotona jossakin lojuu ja haluaa eroon päästä.
Tästä alkaa minun ja bashanin uusi yhteiselämä

Lisäksi, löytyykö Tampereen seudulta ketään bashanin omistajaa ?! Vois miitingi järkätä!
Mul oli 200:ssa muistaakseni suzuki PV:n takaratas
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
-
- 2WD
Myös minimoton taka ratas käy pikkusen pultin reikiä isontaa niin kun pv rattaassa pitää
Joo mä löysin sitten lopulta ja tilasin, en tiedä tuleeko sitten sopiva . Kahtotaan!Saminiki kirjoitti:Mul oli 200:ssa muistaakseni suzuki PV:n takaratas
-
- 2WD
tuli itse vaihettua taakse 35 ratas kun ei ollut pv ehyttä ratasta mut nyt kun on välit 17/32 silti loppuu 4 vaihteella meno kesken kai pitää kokeilla etu ratasta vakioks muuttaa. ja toinen vika että mittari alkaa näyttää mitä lukemia tahansa kun menee yli 50km/h ja sitä viel miten ne jarrut ilmataan tuossa en oo vieläkään oppinut.
-
- 2WD
missä vika jarrut ei ilmaanu millään
Jos jarrunestesäiliössä on tavaraa niin jarrupoljinta pumppaamalla paine polkimeen sitten jarrusatulan ilmausruuvi auki ja kiinni. Sitten polkimen vapautus ja taas pumppaus ja ilmausruuvin avaus. Pidä jarrunestesäiliön korkki auki ja ilmaa ristiin eli vasen taka oikea etu jne..
Viimeksi muokannut vaughan, 30 Kesä 2014 08:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Turha lainata edeltävää viestiä, lainaus poistettu.
Syy: Turha lainata edeltävää viestiä, lainaus poistettu.
Ja muistaa tarkkailla nesteen pintaa ettei pääse imasemaan ilmaa... Itsellä oli letku ilmausnipasta purkkiin ja täyttöpullosta säiliöön. Biltemasta saa ilmauslaitteen eikä muistaakseni maksa ku muutaman euron
Viimeksi muokannut vaughan, 30 Kesä 2014 08:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Taas 2 turhaa lainausta poistettu... opetellaanpas tämän foorumin lainauskäytäntöä hiukan lisää. Foorumin säännöt lienee luetut.
Syy: Taas 2 turhaa lainausta poistettu... opetellaanpas tämän foorumin lainauskäytäntöä hiukan lisää. Foorumin säännöt lienee luetut.
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
-
- 2WD
minkä vehkeen nestejarrukahva käy tuohon mönkijään ei riitä männässä koko kun on skooterista peräsin
-
- Noppeli
- Mönkijä:: bashan bs250s-11b
Hellou !!
Uusi kiinan ääliö ilmottautuu joukkoon iloiseen
Heti ois ropleemaa takasvingin kanssa ... Eli väljää niin perkeleesti ..
Ootteko mitä sinne laittanu vanhojen tilalle ???
Ja menopeli oli siis -09 Bashan ATV250S-11B
Kiitos ja anteeks
Edit: Oisko suosiolla uutta palikkaa ku senverta väljä on ... http://www.algmotoparts.com/rear-swinga ... -1003.html Ja onko tuo firma viellä toiminnassa ?
Uusi kiinan ääliö ilmottautuu joukkoon iloiseen

Heti ois ropleemaa takasvingin kanssa ... Eli väljää niin perkeleesti ..
Ootteko mitä sinne laittanu vanhojen tilalle ???
Ja menopeli oli siis -09 Bashan ATV250S-11B
Kiitos ja anteeks

Edit: Oisko suosiolla uutta palikkaa ku senverta väljä on ... http://www.algmotoparts.com/rear-swinga ... -1003.html Ja onko tuo firma viellä toiminnassa ?
Swingin laakeria löytyy esim saksasta. Ebay.de
Tuossa linkki: http://www.ebay.de/itm/Bashan-200-BS200 ... 484882b1db
Itsellä on kanssa pieni robleema, ohjausputken yläpäässä oleva täysin idioottimainen ratkaisu, nimittäin nylon palat jotka pitää sarviputken yläpään paikallaan. Joka tuli väljäksi 250km kohdalla. ja Sarvet heiluu joka suuntaan noin 4mm.
No toistaiseksi korvasin sen messinkiholkeilla ja hydrauliikkaputken kiinnityspaloilla. Jotka ovat samoja ja kokoa 36mm.
Mutta onkos jollakin parempi idea?
Itse suunittelin ostavani sisähalkaisialtaan sopivan laakerin tai pari jonka jälkeen olisin katkaissut ohjausputken yläpäästä ja pujotellut laakerit ja hitsannut koko keksinnön takaisin kasaan.
P.S muuten on onnellisesti jo 450km mittarissa ja tällähetkellä taistellaan rengasheittojen kanssa eli tilasin uudet vanteet ja kumit eteen ja tietysti kartiomutterit. Jospa vaikka olisi ravistelu sitten historiaa, säilys ohjausputkikin paremmassa kunnossa laakereineen kun ei sen tarvi kokoajan joutua järkyttävälle rasitukselle niin vois sitä päästellä 80km/h rauhassa. Nyt maaginen raja menee 70km/h sen jälkeen alkaa ravistus.
Tuossa linkki: http://www.ebay.de/itm/Bashan-200-BS200 ... 484882b1db
Itsellä on kanssa pieni robleema, ohjausputken yläpäässä oleva täysin idioottimainen ratkaisu, nimittäin nylon palat jotka pitää sarviputken yläpään paikallaan. Joka tuli väljäksi 250km kohdalla. ja Sarvet heiluu joka suuntaan noin 4mm.
No toistaiseksi korvasin sen messinkiholkeilla ja hydrauliikkaputken kiinnityspaloilla. Jotka ovat samoja ja kokoa 36mm.
Mutta onkos jollakin parempi idea?
Itse suunittelin ostavani sisähalkaisialtaan sopivan laakerin tai pari jonka jälkeen olisin katkaissut ohjausputken yläpäästä ja pujotellut laakerit ja hitsannut koko keksinnön takaisin kasaan.
P.S muuten on onnellisesti jo 450km mittarissa ja tällähetkellä taistellaan rengasheittojen kanssa eli tilasin uudet vanteet ja kumit eteen ja tietysti kartiomutterit. Jospa vaikka olisi ravistelu sitten historiaa, säilys ohjausputkikin paremmassa kunnossa laakereineen kun ei sen tarvi kokoajan joutua järkyttävälle rasitukselle niin vois sitä päästellä 80km/h rauhassa. Nyt maaginen raja menee 70km/h sen jälkeen alkaa ravistus.
Puhutko ihan käsikahvasta? Sehän puree vaan takajarruihin ja sen teho on olematon, sitä käytetään lähinnä käsijarruna. Jalkajarru on se jolla ajoneuvo pysäytetään. Ja sillä polkimella myös ilmataan sillä se painaa joka satulaan tasaisesti.era-koira kirjoitti:minkä vehkeen nestejarrukahva käy tuohon mönkijään ei riitä männässä koko kun on skooterista peräsin
Ellei sulla ole sitten tehty jotai erittäin rankkoja muutoksia jarrujärjestelmään

Noniin, ratas oli tullut ja oli sopiva. Tarkistelin tuota PV:en ratas sopivuutta ja se ei 250 paskaaniin sovi sillä se on 420 ketjulle. 250 on 520 ketjukka.Xrust kirjoitti:Joo mä löysin sitten lopulta ja tilasin, en tiedä tuleeko sitten sopiva . Kahtotaan!Saminiki kirjoitti:Mul oli 200:ssa muistaakseni suzuki PV:n takaratas