Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Joo ne käy noitten yläpallojen tilalle muttei taida raide tankoihin istua 

Fastacen iskari pelaa takana oikein mainiosti... ei enää pompota.
Ensimmäiset vastoinkäymiset, kipinä hukkui.
pystyykös tuosta sytkän puolelta mittaileen mihin sähkö jää? Tilasin varuilta uuden cdi ja Puolan...
pystyykös tuosta sytkän puolelta mittaileen mihin sähkö jää? Tilasin varuilta uuden cdi ja Puolan...
Yksin puheluks menee mutta...
Uus CDI ja Puola = ei kipinää prkl
Eikai tuohon oikeen muuta enää jää kun "pick up" eli triggerin singknaali?
Uus CDI ja Puola = ei kipinää prkl
Eikai tuohon oikeen muuta enää jää kun "pick up" eli triggerin singknaali?
Olipahan savotta
magneeton pultti oli irronnu ja hajottanu sytytys käämin staattorista 
Elinten luovuttajasta uus ja taas pärisee...

Elinten luovuttajasta uus ja taas pärisee...
Kyseessä on siis Bashan 250. Millaisilla pulteilla takaratas on kiinni akselin kiinnikkeessä ? Onko ihan perus pultti mutteri systeemi ? Katkes ajossa ja ei tullu etittyä vanhoja pultteja
-
- Noppeli
päivää, minulla ei ole mitään hajua miten tätä sivustoa pitäs käyttää. mutta ei anneta sen häiritä. mulla on ton 250cc bashan mönkijän kanssa on sellane ongelma että en tiedä miten mun pitäs kytkeä johdot cdi boxii kun ne on irti liittimistää kun siihen menis normaalisti kaks neljä pinnistä liitäntää. jos joku pystys pistää kuvaa siitä minkä värisiä johtoja teillä on niissä liitännöissä että näkis mihi mä oon niitä kytkemäs.
Yläpalloiksi käy w124 mersun raidetangonpäät ja jossain tuolla 8-10sivua sitte löytyy mun piirtämät puslat joilla ne saa istumaa oikein hyvi.
Ite laitoin alapalloiksi nissan micran k11 alapallot (joutu kairaa 35mm terällä ja ohentamaan laippaa)
Muttamutta nyt olis ropleema.. menin kaivamaa vuoden levossa olleen bashanin ja löysin siihen kipinän ja nyt onkin laitos melkein kasassa. Mutta takarenkaaseen ei löydy muttereita kattelin että olis 1.25nousulla mutta onno tuo nyt tuumanen vai millinen?
Ite laitoin alapalloiksi nissan micran k11 alapallot (joutu kairaa 35mm terällä ja ohentamaan laippaa)
Muttamutta nyt olis ropleema.. menin kaivamaa vuoden levossa olleen bashanin ja löysin siihen kipinän ja nyt onkin laitos melkein kasassa. Mutta takarenkaaseen ei löydy muttereita kattelin että olis 1.25nousulla mutta onno tuo nyt tuumanen vai millinen?
Tullu selattua tätä nyt läpi mutta en mielestäni nähny et perustuuko tää "raptorin" kone johonkin merkkivehkeeseen vai onko suoraan kiinan tuotekehittelystä?
Öö tota Yamahalla on raptori. Merkkituote ja aika laadukas.
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
lähinnä meinasin tätä bashania jota myydään raptor lisänimellä, ainakin koneglanssilla.. eli bs250s-11bSaminiki kirjoitti:Öö tota Yamahalla on raptori. Merkkituote ja aika laadukas.

Miten olette muuttaneet tuota caster kulmaa 200cc 07 mallissa? Jostain erilaisia ylätukivarsia? Rautakangella väänteky ei innostaisi. Vai onko muita vinkkejä millä saisi tuon romun pysymään tiellä. Positiivinen camper, pikku haritus ja matalat rengaspaineet auttoivat vähän.
-
- 3WD
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 400 -08
Sama sonta mitä muutki bashanit, lisätty vaan hieno nimi. Ei mitään tekemistä laadun kanssa.bomble kirjoitti:lähinnä meinasin tätä bashania jota myydään raptor lisänimellä, ainakin koneglanssilla.. eli bs250s-11bSaminiki kirjoitti:Öö tota Yamahalla on raptori. Merkkituote ja aika laadukas.eli käykö tuohon jostain tunnetummasta koneesta palikat? kuten dinlii predatorin yms yms
Moi
Mistä te ostelette näitä Comanche/Bashan tieliikennemalleja ?
Yhden kotimaisen paikan löytäny netistä.
Kiitos
LTDAkiles
Mistä te ostelette näitä Comanche/Bashan tieliikennemalleja ?
Yhden kotimaisen paikan löytäny netistä.
Kiitos
LTDAkiles