comanche 200cc kierrokset loppuu???

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

mkaskine kirjoitti:siis tota mikäs vehje nyt kyseessä? ja mikäs rundikello, onko ollut vakiona siinä? Hiukan tuntuu oudolle että vakkarina jenkais yli 8000...
Ittellä on toi TL-malli versio kyseessä, mutta käytännössähän sama vempain mut on vaan se kilpi hanurissa :lol: En tiedä kuinka uskoa tohon kiinanpojan mittaristoon, mutta hyvältä se ainakin nyt vielä on vaikuttanut. On moni kyllä jo kehunutki, kopio vaikuttaisi olevan 636 kawasaki ninjan digimittarista(kyseessä vuodet 03-04) :D Tarkoitan mittaria tyyliltään, ja tästä puuttuu se 5000rpm, elikkä oo ku 12000rpm.n kaverin 04-ninjassa 17000rpm asti. Jengakello vaikuttaa aikalailla samanlaiselta, ja muutenki ihan siististi toteutettu paketti.
Viimeksi muokannut Jhp-Tuning, 11 Huhti 2007 12:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pipo silmille ja menoX...
mkaskine
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 18:32
Mönkijä:: Yamaha YFZ450
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mkaskine »

hmm, no ei se nyt varmaankaan ole edes periaatteeltaan sama kuin 636 kawassa. luulisin ettö on karvan verran eroa onko 4 vai yksi patainen nelari kyseessä.. korjatkoon viisaammat jos olen väärässä. Itsellä kanssa jälkiasennettu digimittari jossa lanka vaan kierretään tulpanjohdon ympärille, siksi pitää aina pieniin virheisiin uskoa..aiemmin kun omani ei kiertänyt kunnolla vaan alkoi booamaan täydellä kaasulla niin mittari väitti yli 9500rpm, nyt kun se käy niinkuin kuuluu niin kierrokset ovatkin mittarin mukaan noin 8200 vaikka selkeästi kiertää aiempaa paremmin.
----- Yamaha YFZ 450 ------
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

mkaskine kirjoitti:hmm, no ei se nyt varmaankaan ole edes periaatteeltaan sama kuin 636 kawassa. luulisin ettö on karvan verran eroa onko 4 vai yksi patainen nelari kyseessä.. korjatkoon viisaammat jos olen väärässä. Itsellä kanssa jälkiasennettu digimittari jossa lanka vaan kierretään tulpanjohdon ympärille, siksi pitää aina pieniin virheisiin uskoa..


No niin käväsin nappamassa kuvan ennen töihin lähtöä, elikkä tollanen se mittari nyt on :arrow: http://kuvablogi.com/nayta/314413/ :wink: Ei mikään huippu kuva, mut oli hiukka kiirus duuniin. Klikkaa suuremmaksi ton niin näkee vähän millanen on.
En väitäkkään, että olisi periaatteeltaan sama kuin kawassa vaikutti "saman tyyliseltä" kuten aiemmin totesin. Enkä olisi edes itte yhdennäköisyyttä välttämättä hoksannu, mut ku kaveri tuli kattoo meikäläisen "uutta menopelii" niin sano, että kinkut on kopioinut ninjan mittaria. Sitten mönkky tallista pyörä viereen, jolloin ittekin huomasin jotta samaa näköä on :) Ainaski meidän mielest :oops:
Mittarissa on viel sininen taustavalotus, mut ei oikeen näy päivällä :roll:
Pipo silmille ja menoX...
skiidu
2WD
Viestit: 41
Liittynyt: 07 Elo 2006 17:28
Paikkakunta: Nurmes

Viesti Kirjoittaja skiidu »

Onko tuossa Comanchen mittarissa trippi?
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

skiidu kirjoitti:Onko tuossa Comanchen mittarissa trippi?
Eipä tunnu olevan, että se onkin pitkä miinus :oops: Maili/kmh valikko löytyy kylläkin :)
Pipo silmille ja menoX...
mkaskine
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 18:32
Mönkijä:: Yamaha YFZ450
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mkaskine »

mistähän tollasen mittarin sais ostettua ja mitähän kustantais...
----- Yamaha YFZ 450 ------
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Onko noissa nyt sitten tuollaiset paremman näköiset "hiilikuitu" jäljitelmä peilit ja vilkut kuten noissa "Jhp-Tuning":n kuvissa.
Ja vilkkujen lasit kirkkaat eikä oranssit? Ledivilkut? Vai onko Jhp-Tuning jo "tuunannut" omansa?
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

mkaskine kirjoitti:mistähän tollasen mittarin sais ostettua ja mitähän kustantais...
Veikkaisin, että tollasta mittaristoa voisi kysellä jälleenmyyjiltä. Mukana tuli ainaski sellanen "parts catalog", josta löytyy noi varaosa koodit/numerot. En tiedä sitten mahtaisko noilla saada ja kuinka kauan siinä sitten menisi :roll: :?:
PK kirjoitti:Onko noissa nyt sitten tuollaiset paremman näköiset "hiilikuitu" jäljitelmä peilit ja vilkut kuten noissa "Jhp-Tuning":n kuvissa.
Ja vilkkujen lasit kirkkaat eikä oranssit? Ledivilkut? Vai onko Jhp-Tuning jo "tuunannut" omansa?
Juuh päivitin "vähän" omaan tyyliini tota 8) Eipä tossa tollasia "carbon look"-kamoja ollut, mutta olin jo suunnitellut etukäteen päivittäväni tota hiukkasen. Sain muuten muuten suunnitella rauhassa ku kesti tulla n.2kk :lol: Noi ovat ihan normaali polttimolla(oranssilla) olevat kirkkaat, elikkä ei ledit. Takavalon vaihdoin kylläkin led-malliin.
Suunnitelmissa olisi vielä asentaa "nerf barssit", katunakit sekä poistaa noista takalokareista ne "CROSS 200" tarrat. Tottakai vielä jotain pientä mitä ei nyt tullut mieleen :lol:
Viimeksi muokannut Jhp-Tuning, 12 Huhti 2007 22:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pipo silmille ja menoX...
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Mistä ostit ne peilit, vilkut ja valon? Ja mitä maksoivat?
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

PK kirjoitti:Mistä ostit ne peilit, vilkut ja valon? Ja mitä maksoivat?

Peilit tulivat "tokimotolta" ja vilkut "4mc.stä", jos en nyt väärin muista :oops:
Tokomotosta sen verran, että palvelu pelasi erinomaisen hyvin. Tilasin puhelimitse TO ja tulivat seuraavaksi päiväksi(PE) postin kautta. Näinhän sen kuuluisikin mennä, mutta itte en ole moiseen tottunut, Yleensä on kestänyt vähintään sen 3-4päivää. Muutenki rouvan hoiti asiakaspalvelun moiteetta, vaikka kiirettä tuntui olevan. Vilkut piti alunperin lähettää takas, ku ovat melko härskin näköiset. Tarkoitan että tietystä kulmasta ihan kirkkaat, jostain taas sini/vihertävät ja kohti suorasta kellertävät. Loppuen lopuksi ne sopivatkin mielestäni ihan hyvin, ku onhan toi kömpijäkin keltainen :D Tais olla kuluineen 130-150e luokkaa, en tarkalleen muista :oops: Toi 4mc edusti ainaski itteään mp-07 messuilla edullisimmilla vilkku ja tarvike hinnoilla + kaverikin suositteli kyseistä mestaa. Eikä siinäkään mitään moitittavaa ollut: nopea toimitus, edulliset hinnat ja toimituskulut. Muistaa vaan tarkistaa, että tilattavaa tuottetta löytyy varastosta (netistä tilattattaessa), muutoin voi olla, että kestää ja tuotteet tulevat monipaketti lähetyksinä :(
Pipo silmille ja menoX...
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Jhp-Tuning: Entäs toi taka-iskari? Onhan tuo iskari alkuperäinen, onhan? :wink:
Näyttää meinaan hyvältä, toivottavasti myös toimii. Laatu-iskareissa (Öhlins, WP, GYT, Kyb) tuo jousen alapäässä olevalla rullalla voi säätää veto- eli paluuvaimennusta. Onkos tuossa myös noin??
Entäs puristuspuolen säätö, onko sillekin klikkeri?

Olis pikku poltteet päästä jo tutustumaan omaan "Cossuun" :D
Jogi
4WD
Viestit: 148
Liittynyt: 27 Maalis 2007 19:57

Viesti Kirjoittaja Jogi »

Takaiskari on ihan vakiona, alhaalla tosiaan joku firm----soft moniasento säätö, jousessa joku 10-12cm säätövara ja yläpäässä ilmaventtiili.
TL Comanche 200cc..
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Jogi kirjoitti:Takaiskari on ihan vakiona, alhaalla tosiaan joku firm----soft moniasento säätö, jousessa joku 10-12cm säätövara ja yläpäässä ilmaventtiili.
Oho. :shock: Kuulostaa hyvältä! Koitapas kiertää ääriasennosta toiseen, että vaikuttaako toi säätö jotenkin. Esim siten että tuleeko perä toisessa asennossa hitaammin ylös. Mutta muista vakioasetus, ettei "mene säädöt sekasi" 8)
"Ilmaventtiili", eli tarkemmin sanoen typpiventtiili (jos ei koriste) viittaisi siihen, että iskarit on purettavat, huollettavat ja shimmittämällä säädettävät.
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

PK kirjoitti:
Jogi kirjoitti:Takaiskari on ihan vakiona, alhaalla tosiaan joku firm----soft moniasento säätö, jousessa joku 10-12cm säätövara ja yläpäässä ilmaventtiili.
Oho. :shock: Kuulostaa hyvältä! Koitapas kiertää ääriasennosta toiseen, että vaikuttaako toi säätö jotenkin. Esim siten että tuleeko perä toisessa asennossa hitaammin ylös. Mutta muista vakioasetus, ettei "mene säädöt sekasi" 8)
"Ilmaventtiili", eli tarkemmin sanoen typpiventtiili (jos ei koriste) viittaisi siihen, että iskarit on purettavat, huollettavat ja shimmittämällä säädettävät.
Juuh, iskari on vakiona, kuten tuli jo aiemmin todettua. Kyllä vaikuttaa juuri niin että perä tulee toisesta asennosta erinopeudella ylös, sekä se typpiventtiili ei ole feikki. Muutenki mielestäni tosta saa säädettyä tosi hyvin ton alustan ittelle/kuskille sopivaksi 8)
Pipo silmille ja menoX...
jampo
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Huhti 2007 18:57

Viesti Kirjoittaja jampo »

Jhp-Tuning kirjoitti:
skiidu kirjoitti:Onko tuossa Comanchen mittarissa trippi?
Eipä tunnu olevan, että se onkin pitkä miinus :oops: Maili/kmh valikko löytyy kylläkin :)
Pidä sitä mittarin sivussa olevaa mode-nappia pohjassa vähänaikaa, niin näyttöön tulee trippimittari :wink:
Vastaa Viestiin